Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana wtryskiwaczy a kąt wtrysku ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana wtryskiwaczy a kąt wtrysku ?

Post autor: icemerc » 06 sie 2010, 14:29

Witam.
Mam do was pytanie. Czy wymieniając wtryski musze od nowa ustawiać kąt wtrysku? Bo dawke to się domyślam , że będę musiał ale co z kątem. Będę wdzięczny za odpowiedz
Dodam iz 1Z na Pierburgu

ptaak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:45
Lokalizacja: Żary

Post autor: ptaak » 06 sie 2010, 15:16

Pytanie: jakie wtryski założysz? Jeśli takie same to nie koniecznie trzeba będzie ustawiac ale dobrze by było sprawdzic czy kąt wtrysku się nie zmienił. To samo z dawką.

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 07 sie 2010, 13:43

Witam

Podepnę się pod temat i zapytam czy trzeba coś zmieniać jeśli zmienia się wtryski z oryginalnych 1Z na AFN

Pozdrawiam

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 07 sie 2010, 16:11

dawid17 pisze:Witam

Podepnę się pod temat i zapytam czy trzeba coś zmieniać jeśli zmienia się wtryski z oryginalnych 1Z na AFN

Pozdrawiam
Tak kat wtrysku ulega zmianie i dawka, trzeba skorygowac.

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 08 sie 2010, 09:50

A kąt wtrysku ustawia się taki sam jak na ori czyli 50-65 czy inny

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 sie 2010, 11:34

myster pisze:Witam

Podepnę się pod temat i zapytam czy trzeba coś zmieniać jeśli zmienia się wtryski z oryginalnych 1Z na AFN

Pozdrawiam


Tak kat wtrysku ulega zmianie i dawka,
Co do dawki to się zgadzam ,co do kąta wtrysku to statyczny na pewno się nie zmieni ,ustawiamy go pompą a wtryski nie mają tu nic do rzeczy
dawid17 pisze:A kąt wtrysku ustawia się taki sam jak na ori czyli 50-65 czy inny
Dokładnie jak piszesz ,ustaw sobie ok.60

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 09 sie 2010, 13:03

Ok to już wszystko wiem, wielkie dzięki za pomoc

Pozdrawiam

artii320
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:05

Post autor: artii320 » 09 sie 2010, 15:04

kat wtrysku ulega zmianie

oOo

Post autor: oOo » 01 wrz 2015, 21:14

Odgrzewam kotleta. Mam nastepujaca sytuacje, mialem sobie wtryski z 1z jakos to jezdzilo ale postanowilem wsadzic z afn'a. Po przekladce okazalo sie, ze wtryski strasznie klekocza a samochod nie ma zbytnio sily jechac jak w trybie awaryjnym, pomyslalem ze kupilem padake albo dosc dlugie lezakowanie je dobilo. Po powrocie do starych wtryskow (byly wyjete z auta na jakis tydzien, z roznych przyczyn) to samo... Zrobilem w tym czasie trase 200km oszczedzajac bardzo auto i nic sie w tym czasie nie zmienilo. Wtryski cichna przy hamowaniu silnikiem. Czy to mozliwe, zeby zmienil sie kat wtrysku po powrocie do starych? Nie mam aktualnie kompa z vagiem, zeby to sprawdzic. Jakies inne pomysly? Sprawdze jeszcze opornosc sterujacego rano, jak sie objawia wyjecie wtyczki od sterujacego poza zalogowaniem bledu w komputerze?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 wrz 2015, 21:22

oOo pisze: Czy to mozliwe, zeby zmienil sie kat wtrysku po powrocie do starych?
Kąt wtrysku i dawka ,zawsze się minimalnie zmieni ,po zmianie wtrysków .Po powrocie do starych ,wszystko wraca do stanu jak było na starych .Zakupione z niepewnego żródła wtryski ,zawsze należy sprawdzić ,żeby nie było niespodzianek ...niestety większość sprzedawanych wtysków ,nawet jak była w miarę ok. ,to po kilku miesiacach lezenia ,zamienia się w padakę nadajacą się tylko do regeneracji ...nawet przechowywanie w ropie ,nie gwarantuje że pozostaną sprawne ...to samo dzieje się z pompą wtryskową ,pozostawiona bez paliwa ,na 100% "stanie "po kilku miesiącach i nawet zalana ropą ,nie ruszy niestety :-/ Jeżeli po wymienie wtrysków ,jest gorzej niż na ori ,to nalezy je czym prędzej oddać tam z kąd je wzieliśmy

oOo

Post autor: oOo » 01 wrz 2015, 21:37

MUNIOR pisze:Jeżeli po wymienie wtrysków ,jest gorzej niż na ori ,to nalezy je czym prędzej oddać tam z kąd je wzieliśmy
Te od afn'a to juz spisalem na straty nie zawracal bym ludziom na forum gitary, tym ze wsadzilem badziewie :)
Problem w tym, ze po powrocie do ori mam teraz takie same objawy jak na tych od afn wlozonych na probe.
To co MUNIOR polecasz teraz? Wywalic oba komplety i kupic takie po wymianie koncowek z alledrogo?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 wrz 2015, 21:54

oOo pisze:Problem w tym, ze po powrocie do ori mam teraz takie same objawy jak na tych od afn wlozonych na probe.
Cudów nie ma ,jak ori były ok.to raczej nie mogły paść
oOo pisze:To co MUNIOR polecasz teraz?
Sprawdzić wtryski w jakimś zakładzie regenerującym

oOo

Post autor: oOo » 09 wrz 2015, 11:42

Jedyny zaklad jaki znalazlem w trojmiescie chcial 50zl/wtrysk co dla mnie odpada.
Winna okazala sie wtyczka pompy, wygladalo na to ze gorny pin nie laczyl i objawy byly mniej wiecej takie jak przy mocno przyspieszonym kacie wtrysku. Auto palilo z polobrotu, strasznie twarda praca, brak mocy, tryb awaryjny, przy wyzszych obrotach silnik pracowal nieco ciszej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl