[80 B4 1.9 tdi 1z]dobór mechanicznej pompy wtryskowej
Tak Zielenice paczka miała być nadana na adres:
Szewczyk Włodzimierz
Zielenice 33
32-107 Radziemice
Wielkie dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy. Poproś aby pokazał ci dowód nadania paczki jeśli będzie taki sam adres jak podałem wyżej to ok, jeśli byś mógł to zrób fotkę i mi podeślesz. Jak będzie wszystko ok to napisz później na forum a jeśli będzie coś kręcił to możesz zadzwonić na nr.602 129 167(numer do ojca on się tym zajmuje, ja tylko piszę na forum) i powiedz o co chodzi bo no ciągle zapewnia że wysłał ale dowód nadania wysyła już od dwuch dni ale domnie nic nie dotarło. Jeszcze raz dzięki za chęć pomocy
[ Dodano: 2010-07-26, 11:24 ]
Paczka nareszcie dziś dotarła ale została nadana 22 czyli w czwartek o godzinie 16 więc parę dni później niż mówił za chwilę będę zakładał i okaże się czy wszystko ok
[ Dodano: 2010-07-26, 14:39 ]
Już założyłem ustawiłem dawkę i powiem że żadna rewelacja szarpie mniej i w mniejszym zakresie obrotów. W czwartek będę w Wrocławiu to może podjadę tam i spróbuje oddać to na gwarancje, z tego co mówił to będę pierwszy.dany, jak ty będziesz robił na miejscu to jak się przejedziesz to zobaczysz jak będzie i co będzie
[ Dodano: 2010-07-27, 00:01 ]
Ale jednak może to coś dało bo jest trochę lepiej, podejrzewam jeszcze że mam walnięty czujnik położenia wału bo na biegu jałowym silnik nie chodzi równo tylko szarpie i przerywa, niekiedy jak silnik jest ciepły to zaświeci się kontrolka od oleju ale ale ciśnienie nie spada. Jak dobrze pójdzie to jutro go kupię i zmianie jak to nie pomoże to oddam nastawnik na gwarancje
[ Dodano: 2010-07-30, 14:31 ]
dany, i jak tam byłeś z tym nastawnikiem i jak efekt?
Szewczyk Włodzimierz
Zielenice 33
32-107 Radziemice
Wielkie dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy. Poproś aby pokazał ci dowód nadania paczki jeśli będzie taki sam adres jak podałem wyżej to ok, jeśli byś mógł to zrób fotkę i mi podeślesz. Jak będzie wszystko ok to napisz później na forum a jeśli będzie coś kręcił to możesz zadzwonić na nr.602 129 167(numer do ojca on się tym zajmuje, ja tylko piszę na forum) i powiedz o co chodzi bo no ciągle zapewnia że wysłał ale dowód nadania wysyła już od dwuch dni ale domnie nic nie dotarło. Jeszcze raz dzięki za chęć pomocy
[ Dodano: 2010-07-26, 11:24 ]
Paczka nareszcie dziś dotarła ale została nadana 22 czyli w czwartek o godzinie 16 więc parę dni później niż mówił za chwilę będę zakładał i okaże się czy wszystko ok
[ Dodano: 2010-07-26, 14:39 ]
Już założyłem ustawiłem dawkę i powiem że żadna rewelacja szarpie mniej i w mniejszym zakresie obrotów. W czwartek będę w Wrocławiu to może podjadę tam i spróbuje oddać to na gwarancje, z tego co mówił to będę pierwszy.dany, jak ty będziesz robił na miejscu to jak się przejedziesz to zobaczysz jak będzie i co będzie
[ Dodano: 2010-07-27, 00:01 ]
Ale jednak może to coś dało bo jest trochę lepiej, podejrzewam jeszcze że mam walnięty czujnik położenia wału bo na biegu jałowym silnik nie chodzi równo tylko szarpie i przerywa, niekiedy jak silnik jest ciepły to zaświeci się kontrolka od oleju ale ale ciśnienie nie spada. Jak dobrze pójdzie to jutro go kupię i zmianie jak to nie pomoże to oddam nastawnik na gwarancje
[ Dodano: 2010-07-30, 14:31 ]
dany, i jak tam byłeś z tym nastawnikiem i jak efekt?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem czemu koledzy zamiast sprawdzić to sobie gdybają ,może nastawnik a może wtrysk sterujący ...Przecież sprawdzenie czy szarpie z winy nastawnika trwa tyle ile odpięcie wtyczki impulsatora w skrzyni.Nie wiem jak można żle "zrobić"nastawnik bo wszystkie 6 sztuk które zrobiłem śmigają elegancko i nie da się tam czegoś żle zrobić jak już się to raz dobrze zrobiło ,no chyba że tak był robiony że nie był robiony .To czy nastawnik był rozbierany można łatwo sprawdzić bo blaszki które ori są zgrzewane powinny być polutowane .Jeśli nie są polutowane to nastawnik nie był wogóle robiony. Kulejący wtrysk sterujący nie szarpie tylko ewidentnie przerywa przy wyższych obrotach i objaw ten w niczym nie przypomina szarpania nastawnikowego ,są to krótkie szarpnięcia w czasie jazdy na wyższych obrotach .Tak było w moim zetorze i u kolegi któremu ostatnio robiłem ,po rozebraniu i przepłukaniu wtrysku sterującego benzyną przerywanie ustąpiło .Dla chcących to zrobić we własnym zakresie uwaga :Wtrysk rozbieramy ''do góry nogami ''w przeciwnym wypadku wyleci nam z niego cała "zawartość "czyli spręzynki ,przekładki ,podkładki itd. i będzie trudno złożyć tak jak było .Umiejętne rozebranie i złożenie nie rozreguluje nam fabrycznych ustawień wtrysku ,sprawdzonedawid17 pisze:dany, i jak tam byłeś z tym nastawnikiem i jak efekt?
Ale u nas to nie zagra ponieważ my mamy nastawniki potencjometryczneMUNIOR pisze:Przecież sprawdzenie czy szarpie z winy nastawnika trwa tyle ile odpięcie wtyczki impulsatora w skrzyni
A podejrzewam wtrysk ponieważ przerywa na wolnych obrotach i nie mogę ustawić kąta wtrysku bo w vagu ciągle pokazuje zero a jak odpiłem wtrysk sterujący to wyskoczyło raz 255 a przy drugiej próbie 165 więc jeśli to nie to to co może być?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<uhh> Kurde ,wszyscy powinni przy nicku mieć prócz silnika jeszcze info pierburg czy bosch bo wychodzą takie jajadawid17 pisze:Ale u nas to nie zagra ponieważ my mamy nastawniki potencjometryczne
Bardzo możliwe ,rozbierz go tak jak opisałem ,może pomoże .W przerabianych przeze mnie dwóch przypadkach pomogłodawid17 pisze:A podejrzewam wtrysk ponieważ przerywa na wolnych obrotach i nie mogę ustawić kąta wtrysku bo w vagu ciągle pokazuje zero a jak odpiłem wtrysk sterujący to wyskoczyło raz 255 a przy drugiej próbie 165 więc jeśli to nie to to co może być?
Koledzy, przepraszam, jak to nie odpowiedni temat, ale mam pewnien problem i nie umiem sobie do konca dac z nim rade.
Mianowicie, zatarlem nieumyslnie ostatnio moja pompe wtryskowa, poprzez doprowadzenie do zapowietrzenia sie ukladu paliwowego [brak paliwa].
Do dzisiaj szukam takiej poprzez allegro i gielde w gliwicach, i nie znalazlem dotad zadnego speca od pomp, ani samej pompy. Przepraszam, jednego znalazlem to za sprawdzenie chcial 120zl [czyli ok], ale powiedzial, ze jak cos nie bedzie gralo, to ja musi otworzyc, a jak juz otworzy, to mnie to bedzie kosztowalo 700zl..... itd.....
Niestety z tego co ja wiem, taka pompa [z tym kroccem u gory], jest juz na wyginieciu.
Prosze doradzcie mi, co moge dalej zrobic. Czy regenerowac ja za kupe kasy, czy zalozyc jakas inna [pytanie jaka by pasowala]? Moze znacie jakiegos specjaliste, ktory by pomogl? Jestem z opolskiego. Pozdrawiam
Mianowicie, zatarlem nieumyslnie ostatnio moja pompe wtryskowa, poprzez doprowadzenie do zapowietrzenia sie ukladu paliwowego [brak paliwa].
Do dzisiaj szukam takiej poprzez allegro i gielde w gliwicach, i nie znalazlem dotad zadnego speca od pomp, ani samej pompy. Przepraszam, jednego znalazlem to za sprawdzenie chcial 120zl [czyli ok], ale powiedzial, ze jak cos nie bedzie gralo, to ja musi otworzyc, a jak juz otworzy, to mnie to bedzie kosztowalo 700zl..... itd.....
Niestety z tego co ja wiem, taka pompa [z tym kroccem u gory], jest juz na wyginieciu.
Prosze doradzcie mi, co moge dalej zrobic. Czy regenerowac ja za kupe kasy, czy zalozyc jakas inna [pytanie jaka by pasowala]? Moze znacie jakiegos specjaliste, ktory by pomogl? Jestem z opolskiego. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestety ,pompy z nastawnikiem potencjometrycznym praktycznie są niedostępne .splinter pisze:Niestety z tego co ja wiem, taka pompa [z tym kroccem u gory], jest juz na wyginieciu.
Jak padł ci dół pompy ,co mało prawdopodobne to pasują praktycznie wszystkie .Jak padł ci nastawnik ,co bardziej prawdopodobne ,czyli ta część z przelewem i wtyczką ,to masz problem .Z tego co wiem takie same nastawniki były w BMW z silnikami diesla z początku lat 90- tych ,ale też mają za sobą grube setki tysięcy przebiegu.Jest jeszcze opcja wymiany na pompę z nastawnikiem indukcyjnym ale to musiałbyś sobie sam zrobić bo inaczej koszty robocizny by cię zjadły bo jest trochę z tym roboty .Przy tej opcji do wymiany jest ;komp ,wiązka do niego ,przepływomierz ,no i sama pompa lub tylko góra ,czyli nastawnik <ok>splinter pisze:Prosze doradzcie mi, co moge dalej zrobic. Czy regenerowac ja za kupe kasy, czy zalozyc jakas inna [pytanie jaka by pasowala]?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To bardzo mało prawdopodobne .To że się zapowietrza układ paliwowy na pewno nie spowoduje zatarcia sie pompy.W zasadzie to żeby zatrzeć pompę musiałbyś jechać przez dłuższy czas z pompą bez paliwa na holu z właczonym biegiem . .W innym przypadku jest to bardzo trudne ,aczkolwiek nie niemożliwe W twoim przypadku stawiam na nastawnik ,bo to on zazwyczaj siadasplinter pisze:Prawdopodobnie padl ten dol pompy, zatarl sie, bo nie mial smarowania...