[80 B4 1.9 tdi 1z]dobór mechanicznej pompy wtryskowej
Tak Zielenice paczka miała być nadana na adres:
Szewczyk Włodzimierz
Zielenice 33
32-107 Radziemice
Wielkie dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy. Poproś aby pokazał ci dowód nadania paczki jeśli będzie taki sam adres jak podałem wyżej to ok, jeśli byś mógł to zrób fotkę i mi podeślesz. Jak będzie wszystko ok to napisz później na forum a jeśli będzie coś kręcił to możesz zadzwonić na nr.602 129 167(numer do ojca on się tym zajmuje, ja tylko piszę na forum) i powiedz o co chodzi bo no ciągle zapewnia że wysłał ale dowód nadania wysyła już od dwuch dni ale domnie nic nie dotarło. Jeszcze raz dzięki za chęć pomocy
[ Dodano: 2010-07-26, 11:24 ]
Paczka nareszcie dziś dotarła ale została nadana 22 czyli w czwartek o godzinie 16 więc parę dni później niż mówił za chwilę będę zakładał i okaże się czy wszystko ok
[ Dodano: 2010-07-26, 14:39 ]
Już założyłem ustawiłem dawkę i powiem że żadna rewelacja szarpie mniej i w mniejszym zakresie obrotów. W czwartek będę w Wrocławiu to może podjadę tam i spróbuje oddać to na gwarancje, z tego co mówił to będę pierwszy.dany, jak ty będziesz robił na miejscu to jak się przejedziesz to zobaczysz jak będzie i co będzie
[ Dodano: 2010-07-27, 00:01 ]
Ale jednak może to coś dało bo jest trochę lepiej, podejrzewam jeszcze że mam walnięty czujnik położenia wału bo na biegu jałowym silnik nie chodzi równo tylko szarpie i przerywa, niekiedy jak silnik jest ciepły to zaświeci się kontrolka od oleju ale ale ciśnienie nie spada. Jak dobrze pójdzie to jutro go kupię i zmianie jak to nie pomoże to oddam nastawnik na gwarancje
[ Dodano: 2010-07-30, 14:31 ]
dany, i jak tam byłeś z tym nastawnikiem i jak efekt?
Szewczyk Włodzimierz
Zielenice 33
32-107 Radziemice
Wielkie dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy. Poproś aby pokazał ci dowód nadania paczki jeśli będzie taki sam adres jak podałem wyżej to ok, jeśli byś mógł to zrób fotkę i mi podeślesz. Jak będzie wszystko ok to napisz później na forum a jeśli będzie coś kręcił to możesz zadzwonić na nr.602 129 167(numer do ojca on się tym zajmuje, ja tylko piszę na forum) i powiedz o co chodzi bo no ciągle zapewnia że wysłał ale dowód nadania wysyła już od dwuch dni ale domnie nic nie dotarło. Jeszcze raz dzięki za chęć pomocy
[ Dodano: 2010-07-26, 11:24 ]
Paczka nareszcie dziś dotarła ale została nadana 22 czyli w czwartek o godzinie 16 więc parę dni później niż mówił za chwilę będę zakładał i okaże się czy wszystko ok
[ Dodano: 2010-07-26, 14:39 ]
Już założyłem ustawiłem dawkę i powiem że żadna rewelacja szarpie mniej i w mniejszym zakresie obrotów. W czwartek będę w Wrocławiu to może podjadę tam i spróbuje oddać to na gwarancje, z tego co mówił to będę pierwszy.dany, jak ty będziesz robił na miejscu to jak się przejedziesz to zobaczysz jak będzie i co będzie
[ Dodano: 2010-07-27, 00:01 ]
Ale jednak może to coś dało bo jest trochę lepiej, podejrzewam jeszcze że mam walnięty czujnik położenia wału bo na biegu jałowym silnik nie chodzi równo tylko szarpie i przerywa, niekiedy jak silnik jest ciepły to zaświeci się kontrolka od oleju ale ale ciśnienie nie spada. Jak dobrze pójdzie to jutro go kupię i zmianie jak to nie pomoże to oddam nastawnik na gwarancje
[ Dodano: 2010-07-30, 14:31 ]
dany, i jak tam byłeś z tym nastawnikiem i jak efekt?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem czemu koledzy zamiast sprawdzić to sobie gdybają ,może nastawnik a może wtrysk sterujący ...Przecież sprawdzenie czy szarpie z winy nastawnika trwa tyle ile odpięcie wtyczki impulsatora w skrzyni.Nie wiem jak można żle "zrobić"nastawnik bo wszystkie 6 sztuk które zrobiłem śmigają elegancko i nie da się tam czegoś żle zrobić jak już się to raz dobrze zrobiło ,no chyba że tak był robiony że nie był robionydawid17 pisze:dany, i jak tam byłeś z tym nastawnikiem i jak efekt?


Ale u nas to nie zagra ponieważ my mamy nastawniki potencjometryczneMUNIOR pisze:Przecież sprawdzenie czy szarpie z winy nastawnika trwa tyle ile odpięcie wtyczki impulsatora w skrzyni
A podejrzewam wtrysk ponieważ przerywa na wolnych obrotach i nie mogę ustawić kąta wtrysku bo w vagu ciągle pokazuje zero a jak odpiłem wtrysk sterujący to wyskoczyło raz 255 a przy drugiej próbie 165 więc jeśli to nie to to co może być?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<uhh> Kurde ,wszyscy powinni przy nicku mieć prócz silnika jeszcze info pierburg czy bosch bo wychodzą takie jajadawid17 pisze:Ale u nas to nie zagra ponieważ my mamy nastawniki potencjometryczne

Bardzo możliwe ,rozbierz go tak jak opisałem ,może pomoże .W przerabianych przeze mnie dwóch przypadkach pomogłodawid17 pisze:A podejrzewam wtrysk ponieważ przerywa na wolnych obrotach i nie mogę ustawić kąta wtrysku bo w vagu ciągle pokazuje zero a jak odpiłem wtrysk sterujący to wyskoczyło raz 255 a przy drugiej próbie 165 więc jeśli to nie to to co może być?
Koledzy, przepraszam, jak to nie odpowiedni temat, ale mam pewnien problem i nie umiem sobie do konca dac z nim rade.
Mianowicie, zatarlem nieumyslnie ostatnio moja pompe wtryskowa, poprzez doprowadzenie do zapowietrzenia sie ukladu paliwowego [brak paliwa].
Do dzisiaj szukam takiej poprzez allegro i gielde w gliwicach, i nie znalazlem dotad zadnego speca od pomp, ani samej pompy. Przepraszam, jednego znalazlem to za sprawdzenie chcial 120zl [czyli ok], ale powiedzial, ze jak cos nie bedzie gralo, to ja musi otworzyc, a jak juz otworzy, to mnie to bedzie kosztowalo 700zl..... itd.....
Niestety z tego co ja wiem, taka pompa [z tym kroccem u gory], jest juz na wyginieciu.
Prosze doradzcie mi, co moge dalej zrobic. Czy regenerowac ja za kupe kasy, czy zalozyc jakas inna [pytanie jaka by pasowala]? Moze znacie jakiegos specjaliste, ktory by pomogl? Jestem z opolskiego. Pozdrawiam
Mianowicie, zatarlem nieumyslnie ostatnio moja pompe wtryskowa, poprzez doprowadzenie do zapowietrzenia sie ukladu paliwowego [brak paliwa].
Do dzisiaj szukam takiej poprzez allegro i gielde w gliwicach, i nie znalazlem dotad zadnego speca od pomp, ani samej pompy. Przepraszam, jednego znalazlem to za sprawdzenie chcial 120zl [czyli ok], ale powiedzial, ze jak cos nie bedzie gralo, to ja musi otworzyc, a jak juz otworzy, to mnie to bedzie kosztowalo 700zl..... itd.....
Niestety z tego co ja wiem, taka pompa [z tym kroccem u gory], jest juz na wyginieciu.
Prosze doradzcie mi, co moge dalej zrobic. Czy regenerowac ja za kupe kasy, czy zalozyc jakas inna [pytanie jaka by pasowala]? Moze znacie jakiegos specjaliste, ktory by pomogl? Jestem z opolskiego. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestety ,pompy z nastawnikiem potencjometrycznym praktycznie są niedostępne .splinter pisze:Niestety z tego co ja wiem, taka pompa [z tym kroccem u gory], jest juz na wyginieciu.
Jak padł ci dół pompy ,co mało prawdopodobne to pasują praktycznie wszystkie .Jak padł ci nastawnik ,co bardziej prawdopodobne ,czyli ta część z przelewem i wtyczką ,to masz problem .Z tego co wiem takie same nastawniki były w BMW z silnikami diesla z początku lat 90- tych ,ale też mają za sobą grube setki tysięcy przebiegu.Jest jeszcze opcja wymiany na pompę z nastawnikiem indukcyjnym ale to musiałbyś sobie sam zrobić bo inaczej koszty robocizny by cię zjadłysplinter pisze:Prosze doradzcie mi, co moge dalej zrobic. Czy regenerowac ja za kupe kasy, czy zalozyc jakas inna [pytanie jaka by pasowala]?

-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To bardzo mało prawdopodobne .To że się zapowietrza układ paliwowy na pewno nie spowoduje zatarcia sie pompy.W zasadzie to żeby zatrzeć pompę musiałbyś jechać przez dłuższy czas z pompą bez paliwa na holu z właczonym biegiem . .W innym przypadku jest to bardzo trudne ,aczkolwiek nie niemożliwesplinter pisze:Prawdopodobnie padl ten dol pompy, zatarl sie, bo nie mial smarowania...
