[b4 aah coupe]po zerwaniu paska wielorowkowego auto nie pali
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
w poniedziałek auto u mechanika na warsztacie :cry: boję się kosztów i z wakacji nici..
najgorsza opcja przestawienia rozrządu?Koszty?
paski już mam i je odliczam
rozrząd też nie bedzie wymieniany bo jeszcze na gwarancji
szukam zaworów w google i nigdzie nie widzę-czy wymieniać od razu wszystkie?
jestem budowlańcem a nie mechaniorem bardziej znam sie na elektryce niż wnętrzu silnika..
najgorsza opcja przestawienia rozrządu?Koszty?
paski już mam i je odliczam
rozrząd też nie bedzie wymieniany bo jeszcze na gwarancji
szukam zaworów w google i nigdzie nie widzę-czy wymieniać od razu wszystkie?
jestem budowlańcem a nie mechaniorem bardziej znam sie na elektryce niż wnętrzu silnika..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
No na pewno mój zerwał się po 2 tygodniach od wymiany i jakimś 1kkm winny napinacz który się rozsypał- gwarancja ok na napinacz za 60zl a cala reszta tez dostaniesz po opiniach rzeczoznawców zaakceptowaniu winy przez producenta itp itd. A ze polska to kraj walczący z biurokracja procedura trwa jakieś 6 może 8 miesięcy autko stoi rozebrane na warsztacie "do wglądu" wiec no sorry ale więcej wydasz na bilety w tym czasie niż na naprawę.krzysiek_b pisze:Skoro masz rozrząd na gwarancji niech Ci to zrobią
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
mogło ale...shellah pisze:No dobra a czy mogło uszkodzić tłoki?
ale bądź dobrej myśli bo tłoki ciężko uszkodzić tak by nie nadawały się do dłuższej pracy
robiłem niedawno auto po zerwaniu paska.
nastąpiło to przy prędkości ok 80 km/h
po ściągnięciu głowicy zawory tak wygięte, że szok.
na tłokach ślady od spotkania.
po wymianie zaworów i złożeniu lata do dziś jak ta lala
podstawa to najpierw sprawdzić czy to na pewno wina rozrządu.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
w poniedziałek sie wszystko okaże
dam znać co i jak
[ Dodano: 2010-08-17, 20:06 ]
właśnie dzwonił mechanik i powiedział że nie ma ciśnienia na obydwu głowicach-po ustawieniu rozrządu kręci jak poprzednio :cry: jak samolot :cry: znaczy już koniec silnika i nie ma sensu rozkręcać i mówi że szkoda czasu :cry:
dam znać co i jak
[ Dodano: 2010-08-17, 20:06 ]
właśnie dzwonił mechanik i powiedział że nie ma ciśnienia na obydwu głowicach-po ustawieniu rozrządu kręci jak poprzednio :cry: jak samolot :cry: znaczy już koniec silnika i nie ma sensu rozkręcać i mówi że szkoda czasu :cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
Co z tego, że nie strzelił jak mogło sie na żebach przejechać.shellah pisze:bo koszta przerosną zakup innego jezu przecież mi nie strzelił pasek
Na Twoim miejscu zabrałbym auto, samemu ściągnął głowicę i zobaczył jak to wszystko wygląda. Wg mnie do wymiany pójda tylko zawory i wyjdzie taniej jak inny silnik. Głowicę na wymianę zaworów dałbym do jakiegoś speca, póxniej samemu wszystko skręcił (nic trudnego a my Ci tu pomożemy). Kupił nowy rozrząd (nawet jak i tak okazało się, że z silnika jednak nic nie będzie to i tak w nowym będziesz musiał wymienić rozrząd) i probował palić.
To, że sam spróbujesz będzie Cię kosztować tylko tyle ile zawory i uszczelka (w zależności ile zaworów do wymiany powinieneś się zamknąc w 200 żł- bez rozrządu). najprawdopodobniej pomoże i obędzie się bez wymiany silnika.
Inny silnik to ostateczność bo nie wiesz co kupisz a kupić porządny nie jest tak łatwo
Decyzja jednak należy do Ciebie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
Popieram Krzysiek_b ,lecz nie dziwie sie też Shellah-owi bo w V6 AAH nie ściaga sie głowicy w 1-godzine tak w 1Z,bez konkretnych kluczy i jakotakiej wiedzy bedzie conajmniej(delikatnie powiedziane)cieżżżżkooo.
Absolutnie nie mam zamiaru cie Sellah zniechecać,ale nie radze samemu tego rozkrecać :idea: widzisz że nawet twój mechanik wymiękł :!: jeśli go tak mozna nazwać :idea:
Rada jest taka poszukaj innego mechanika i niech zdemontuje obie głowice ,i TYLKO głowice, bo nic innego tam nie jest uszkodzone :idea: Powodzenia
Absolutnie nie mam zamiaru cie Sellah zniechecać,ale nie radze samemu tego rozkrecać :idea: widzisz że nawet twój mechanik wymiękł :!: jeśli go tak mozna nazwać :idea:
Rada jest taka poszukaj innego mechanika i niech zdemontuje obie głowice ,i TYLKO głowice, bo nic innego tam nie jest uszkodzone :idea: Powodzenia
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Ja bym się i tak skusił na otwarcie silnika pewnie tylko zawory będą do wymiany, temu twojemu mechaniczkowi nie chce się robić albo najzwyklej boi się V6. Kompletny remont głowicy ze spawaniem i wymiana prowadnic zaworów kosztuje 600zl+ zawory a nie wierze żeby wszystko było do wymiany. Kupując nowy silnik wydasz co najmniej 1500zl i nie wiesz co tam i ile trzeba włożyć żeby to jeździło.shellah pisze:znaczy już koniec silnika i nie ma sensu rozkręcać i mówi że szkoda czasu
Przekalkuluj co Ci się bardziej opłaci. Czy zmieniać cały, czy ten ogarnąć. Za wiele nie jesteśmy w stanie Ci pomóc w podjęciu tej decyzji.
Wersji AAH wyszło milion różnych. Uważaj jak będziesz kupował goły słupek, bo może mieć inny konstrukcyjnie napinacz paska rozrządu, więc swojego nie założysz wtedy. Inna możę być obudowa pompy wody. Zresztą widać od razu po obudowie rozrządu innej. Jak kupisz kompletny to uważaj na wyprowadzenie przewodów paliwowych do listwy. AAH miało albo wyprowadzane 2 przewody z jednej strony, albo po dwóch stronach listwy. Inaczej rozwiązana pompa oleju. A dokładniej to smok zasysacz. Sporo jest takich pierdół, ale one skutecznie mogą utrudnić życie.
Tutaj trochę informacji w moim temacie:
https://audi80.pl/80-b4-aah-kapitaln ... t=aah++aah
Wersji AAH wyszło milion różnych. Uważaj jak będziesz kupował goły słupek, bo może mieć inny konstrukcyjnie napinacz paska rozrządu, więc swojego nie założysz wtedy. Inna możę być obudowa pompy wody. Zresztą widać od razu po obudowie rozrządu innej. Jak kupisz kompletny to uważaj na wyprowadzenie przewodów paliwowych do listwy. AAH miało albo wyprowadzane 2 przewody z jednej strony, albo po dwóch stronach listwy. Inaczej rozwiązana pompa oleju. A dokładniej to smok zasysacz. Sporo jest takich pierdół, ale one skutecznie mogą utrudnić życie.
Tutaj trochę informacji w moim temacie:
https://audi80.pl/80-b4-aah-kapitaln ... t=aah++aah