Były jakieś ślady oleju? Jeśli nie to kwestia dalej nie rozwiązana, ale wykluczyłeś chociaż jedną możliwość.jetta1911 pisze:Ale jest jedna nie wiadoma bo rozpiłem tłumik od turbo i zostawiłem na biegu jałowym jakieś piętnaście minut na rozgrzanym silniku i po dodaniu gazu nawet do kończ białego dymu nawet nie pokazało tylko ciemnom smugę dymu
[80 B4 1.9 TDI 1Z] dymi na biało
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie widziałem nic co mogło by przypominać olej ale jak powiem ci że wali czarną sadzom na ziemie i niema takiej mocy jak przed wymianom skrzyni i zrobił się głośniejszy.
A co do ciężkiego :evil: odpalania to nie odpala tak jak kiedyś.
[ Dodano: 2010-08-04, 21:44 ]
Widzę panowie że już nikt nie ma na mój problem żadnego pomysłu.
[ Dodano: 2010-08-06, 11:45 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy jeśli filtr paliwa zasyfi się czymś i będzie miał kiepski przepust to dezel może dymić na siwo bo dostaje za mało paliwa????
A co do ciężkiego :evil: odpalania to nie odpala tak jak kiedyś.
[ Dodano: 2010-08-04, 21:44 ]
Widzę panowie że już nikt nie ma na mój problem żadnego pomysłu.
[ Dodano: 2010-08-06, 11:45 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy jeśli filtr paliwa zasyfi się czymś i będzie miał kiepski przepust to dezel może dymić na siwo bo dostaje za mało paliwa????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 mar 2010, 20:37
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na pewno nie ,powietrze w paliwie nigdy nie spowoduje dymieniajetta1911 pisze:Pompa zaczęła mi cieknąć od strony rozrządu na uszczelniaczu a wałek od koło ma spory luz podejrzewam że to dymienie jest od tego że dostaje powietrza.
To możliwejetta1911 pisze:A zastanawiam się czy to nie od tej pompy są te problemy z kontem wtrysku
Na pewno z powodu powietrza w paliwie ,z wtryskiem sterującym nic się nie będzie działo .Powietrze w paliwie może powodować tylko kłopoty z odpalaniem i niemoc silnika ,żadnego dymienia i tym podobnych objawówjetta1911 pisze:i ze wtryskiem sterującym bo się zapowietrza. :mrgreen:
jeśli chodzi o wymiany to ja ostatnio po odjechaniu od mechanika zauważyłem, że zmeinił mi ustawienia pompy, mimo iż miał wymienić uszczelkę pod głowicą ;]
Podobno przy demontarzu coś pozmeiniał i i tak musiał poustwiać... wiec może mechanik coś ci pokręcił :]
biały dym ~= woda w cylindrze (uszczelka pod głowicą)
czarny dym ~= za dużo paliwa(pompa), za mało powietrza(turbina), lejące wtryski (paliwo sie nie spala)
niebieskoBiały dym ~= olej w cylindrze (uszczelka pod głowicą)
Podobno przy demontarzu coś pozmeiniał i i tak musiał poustwiać... wiec może mechanik coś ci pokręcił :]
biały dym ~= woda w cylindrze (uszczelka pod głowicą)
czarny dym ~= za dużo paliwa(pompa), za mało powietrza(turbina), lejące wtryski (paliwo sie nie spala)
niebieskoBiały dym ~= olej w cylindrze (uszczelka pod głowicą)
Witam koledzy.
po zmianie pompy praca jest trochę bardziej cicha i problemy z kątem wtrysku się skończyły.
Padła turbina bo tak się rozlała że normalnie zarzygało mi egr. <buu>
Sprawdziłem dokładnie ten dym i normalnie daje na początku na niebieski a później już delikatnie na czarno i stracił trochę koników :cry:
po zmianie pompy praca jest trochę bardziej cicha i problemy z kątem wtrysku się skończyły.
Padła turbina bo tak się rozlała że normalnie zarzygało mi egr. <buu>
Sprawdziłem dokładnie ten dym i normalnie daje na początku na niebieski a później już delikatnie na czarno i stracił trochę koników :cry: