Więc tak, coby nie odbiegać znacząco od ogółu
co zastałem:












Plany:
Trzeci stop

Soczewki na przód
Zawias -40 (z przodu jest -60) tył narazie standard
Sportowy wydech końcowy - (to był głupi pomysł - zarzucone)
Koła 18" a w między czasie dystanse 20 mm na tył i być może na przód (kolejny głupi pomysł

Być może skóra w dwóch kolorach - biały i ciemny turkus (coś w kolorze lakieru) plus maty grzewcze - to już soon ale pomysłów narazie więcej niż trzeba a czasu całkowite ZERO
Coś z tymi koszmarnymi zegarami (jest pomysł brak energii i czasu)
Być może przekładka silnika na 100k KM

Koniecznie - mocniejsze hamulce!! - (ogarnąłem ori i jest good enaught)
Tempomat - Wysoki priorytet! - priorytet dalej wysoki ale kiedy ja to zrobię??
Coś ze światłami pozycyjnymi z przodu bo wyglądają zajebiście tanio!! (już się opatrzyłem na tyle, że mi nie przeszkadza

Wypełnienie światłem stopu wolnych przestrzeni w lampach tylnych (głupi pomysł - zarzucone)
Więc tak -
ogarnę ten wątek jakoś.
Poza tym co wyżej Autko dostało LPG
całkowicie samodzielny projekt instalacji. Pierwszy raz w ręku miałem LPG, nigdy wcześniej nic o tym nie wiedziałem ani nie jeździłem na tym. Wiedza zdobyta samodzielnie od zera.
Działa tak jak chcę, choć wciąż poprawiam

Ostatnio wpadła butla 90l, jednak mogę ją napęłnić jedynie 68l. te dwa to jest to co zostaje na dnie więc tu jest spoko, natomiast te 20 to przez wielozawór który pochodzi z innej (mniejszej) butli. Muszę podgiąć jeszcze pływak, niestety to dość skomplikowany zabieg no i butla musi być pusta.
podczas "projektu" lpg najważniejsze było dla mnie nie zepsuć PB bo wciąż dużo jeżdżę na benzynie, więc mikser mam zupełnie standardowy nie przewidziany do tego auta, z klapami przeciwwybuchowymi.
nie ma narazie lepszej foty.
Jak widać brakło miejsca w bagażniku nawet na dojazdówkę więc samochód dostał też pełny assistance od PZU na całą europę. Przynajmniej teraz w razie czego nie będę się brudził

Poza tym auto dostało nowe fotele o czym pisałem w technicznym
Fotele pochodzą z golfa IV ale i tak kusi mnie cos lepszego, choć te są super wygodne
ponadto podświetlenie na LEDach jest no i prędkościomierz w milach bo stary umarł a ten jest całkiem cool

no i dostały się też guziki od A4 jednak jeszcze nie wszystkie, tego od ABS pewnie nie znajdę a z przeciwmgielnym przód też jest problem, nie wiem czy on wogóle był w A4
jak widać pojawiły się też pokrętła od B$ no i ramka wokół też jest tylko brakło czasu na założenie
Auto też dostało wreszcie porządne raqdio bo na tym śmiesznym LG to grałem jedynie na nerwie. Teraz jest już cywilizowane JVC i teraz gra muzyka jak to mówią starsze nieco pokolenia

Temat głośników jest rozwinięty gdzieś dalej w tym temacie, ale może zaraz wrzuce foty do pierwszego postu
Ponieważ do wymiany były amory auto dostało glebę. Niewielka strata na komforcie olbrzymi zysk na prowadzeniu - wreszcie nie myszkuje przy dużych prędkościach
tylko takie zdjęcie mogę dać

nie mam pojęcia co to za firma tych sprężyn ani jaki minus jest ale podejrzewam, że jest to -60, jak coś to możecie weryfikować

fotki robione w nocy i telefonem ale nie jest najgorzej, aparat został away, więc telefon musi starczyć

W między czasie była b poważna awaria silnika, skończyło się na pełnej regeneracji układu wtryskowego - całego od pompy po ostatni oring na wtrysku.
Była wymiana rozrządu.
Była wymiana łożysk z tyłu.
Nowy przegub.
Wydech z odzysku ale dobry.
Nowe szklanki.
Nowa kopułka, kable i swiece.
Auto dostało scyzoryk z pilotem, więc już nie muszę teraz po ciemku trafiać w dziurę co włosów nie ma

zestaw wzięty od Stiga razem z centralką centralnego i siłownikami, więc może kiedyś pokuszę się o wyjście z pneumatyka, choć nie sprawia mi on żadnego problemu i pozwala na włam do auta jedynie z kluczykiem od bagażnika

Sama instalacja pilota i odbiornika to jakieś 2 godziny na gotowo. Gdzieś powinienem mieć jakieś fotki z tego. Gdzie leca kable i takie tam)
A cha. Wymienione tez zostały uszczelki pod pokrywą dachu. Te uszczelki idą od "słupków" drzwi na około, więc trochę uszczelek mam nowych teraz. Znaczy nie nowych bo wyjętych z dawcy z 96r ale jak nowych. Problem jednak był w tym, że w moim uszczelka była cała od drzwi do drzwi, łącznie z tym na słupku. Musiałem więc trochę rzeźbić, docinać i takie tam, ale wysiłek się opłacał bo wreszcie nie przecieka.
a no i najważniesze wydażenie chyba auto dostało też polskie nr rejestracyjne w pięknych chromowanych ramkach :d
i takie tam
https://audi80.pl/files/thumbs/t_dsc_0005_190.jpg
https://audi80.pl/files/thumbs/t_dsc ... _1_277.jpg
https://audi80.pl/files/thumbs/t_dsc ... _1_179.jpg
https://audi80.pl/files/thumbs/t_dsc ... _1_118.jpg
No chyba i tak dużo jak na dwa dwutygodniowe urlopu

Windshott - jak nowy, bo nowy

dopasowany -
kolejna zmiana

zabiłem kolejny silnik
