Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A 2.0]wysokie obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

[b3 3A 2.0]wysokie obroty

Post autor: mariusz_Poland » 23 sie 2010, 12:54

witam wiem ,że odpowiedzi na mój problem jest wiele ale nie pomogły :(
piszę co następuje autko wchodzi na obroty po odpaleniu na 2200, na lpg spadają o 200 niżej wymieniłem czujniki temp.obydwa ,sprawdziłem dolot jest szczelny.trochę dziwnie się to zachowuje bo czasami jak odpalę auto silnik cięzko wchodzi na obroty ale zatrzymuje na 950-1000 za innym razem od razu 2200 i ni więcej ni mniej.wygląda to tak jakby chodziła na ssaniu przy -30 stopniach ,przepustnica śmiga aż miło nie zacina się ,nie ma luzów poradźcie gdzie mam ręce włożyć.wypięcie wtyczki z krokowca i zapięcie jej z powrotem zostaje bez żadnej reakcji czyżby to on padł?

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 23 sie 2010, 12:57

Silniczek krokowy też jest ok?

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 23 sie 2010, 13:14

jacekku pisze:Silniczek krokowy też jest ok?
no właśnie tego nie wiem nie mam pojęcia jak go sprawdzić na odpinanie zasilania nie reaguje

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 23 sie 2010, 13:18

Po opięciu nie ma różnicy? Kup benzyne ekstrakcyjną, wymontuj go i wupłukaj. Możesz poczekać aż sam wyschnie, możesz wspomóc suszenie kompresorem.

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 23 sie 2010, 13:27

jacekku pisze:Po opięciu nie ma różnicy? Kup benzyne ekstrakcyjną, wymontuj go i wupłukaj. Możesz poczekać aż sam wyschnie, możesz wspomóc suszenie kompresorem.
powiem tak jak go wymontowałem była tam szczelina około 2-3 mm w środku czarne coś jakby nagar przepłukałem go wd-40 i zamontowałem spowrotem z tą samą szczeliną .wydaje mi się,że powinno go zamknąć do oporu.nie pomogło ale zastanawia mnie dlaczego nie reaguje on na prąd tzn na odpięcie wtyczki żadnej różnicy w pracy silnika.próbowałem tą szczelinę rozszerzyć śrubokrętem ale przysłona ani drgnie czy to ma tak ciężko chodzić?
Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 13:37 przez mariusz_Poland, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 23 sie 2010, 13:30

W takim razie wydaje mi się, że masz uszkodzony silniczek i nic nie wskórasz. Może niech któryś z kolegów się wypowie i mnie poprawi jeżeli się myle..

[ Dodano: 2010-08-23, 13:40 ]
Muszę Ci powiedzieć, że w szukajce znalazłem temat gdzie chłopaki piszą że w b3 nie ma krokowca. Nie będę Cię dalej wprowadzał w błąd, musi pomóc Ci ktoś inny.

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 23 sie 2010, 13:49

jacekku pisze:W takim razie wydaje mi się, że masz uszkodzony silniczek i nic nie wskórasz. Może niech któryś z kolegów się wypowie i mnie poprawi jeżeli się myle..

[ Dodano: 2010-08-23, 13:40 ]
Muszę Ci powiedzieć, że w szukajce znalazłem temat gdzie chłopaki piszą że w b3 nie ma krokowca. Nie będę Cię dalej wprowadzał w błąd, musi pomóc Ci ktoś inny.

lasombra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:47
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: lasombra » 23 sie 2010, 13:59

Małem taki sam problem, że trzymało mi tyle obrotów to była wina krokowca ;) rozebrałem go i wyczyścilem, niestety nic to nie dało wiec kupiłem nowy i chodzi jak nówka fungiel ;)

[ Dodano: 2010-08-23, 14:02 ]
aha z tego co widze na zdjęciu to masz mechaniczy wtrysk więc do końca nie wiem czy w tym miejscu podpisanym ''a co to jest'' to jest krokowiec, z tego co pamietam w Golfach 2 na wtrysku mechanicznym krokowców nie było, natomiast po ściagnieciu gumy od przepustnicy na wtryskach była taka ''patelnia'' którą sie regulowało dopływ powietrza.

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 23 sie 2010, 18:23

lasombra pisze:Małem taki sam problem, że trzymało mi tyle obrotów to była wina krokowca ;) rozebrałem go i wyczyścilem, niestety nic to nie dało wiec kupiłem nowy i chodzi jak nówka fungiel ;)

[ Dodano: 2010-08-23, 14:02 ]
aha z tego co widze na zdjęciu to masz mechaniczy wtrysk więc do końca nie wiem czy w tym miejscu podpisanym ''a co to jest'' to jest krokowiec, z tego co pamietam w Golfach 2 na wtrysku mechanicznym krokowców nie było, natomiast po ściagnieciu gumy od przepustnicy na wtryskach była taka ''patelnia'' którą sie regulowało dopływ powietrza.
masz rację mam też tą patelnię a to co opisałem co to jest to krokowiec lub jak kto woli regulator przepływu powietrza czy jakoś tak. wymontowałem go leży teraz w benzynie i się moczy zobaczę jutro czy będzie jakiś efekt.i jeszcze jedno skąd przychodzi napięcie na ten zawór?

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 24 sie 2010, 07:44

Tak, krokowiec ale od gazu, więc nawet jeśli on byłby uszkodzony to na pb powinno być normalnie. U Ciebie jak piszesz, objawia się to zarówno na gazie jak i na benzynie.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 24 sie 2010, 09:07

"a co to jest" - To jest krokowiec i taki sam występuje w 3A jak i w NG. Przerwa (szczelinka) powinna mieć mniej niż 1mm więc u ciebie jest za duża i stąd te wysokie obroty. Włóż przez otwór mały śrubokręt i sprawdź czy lekko i bez zacięć się otwiera, powinien w jedną stronę stawiać opór jak sprężyna i powracać automatycznie.

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 24 sie 2010, 10:24

marbaj pisze:"a co to jest" - To jest krokowiec i taki sam występuje w 3A jak i w NG. Przerwa (szczelinka) powinna mieć mniej niż 1mm więc u ciebie jest za duża i stąd te wysokie obroty. Włóż przez otwór mały śrubokręt i sprawdź czy lekko i bez zacięć się otwiera, powinien w jedną stronę stawiać opór jak sprężyna i powracać automatycznie.
kurcze chłopaki to chyba krokowiec po całej nocy moczenia się w benzynie próbuję go ruszyć ale on ani drgnie chyba jest zapieczony :cry:

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 24 sie 2010, 11:36

mariusz_Poland, jaki wpływ ma uszkodzony krokowiec od lpg na pracę pojazdu na bp? Moim zdaniem żaden, powinieneś poszukać problemu gdzie indziej.

Pawcio93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 10 gru 2007, 15:23
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: Pawcio93 » 24 sie 2010, 12:34

Zobacz może ci się urwał któryś kabelek we wtyczce od krokowca. U mnie tak było i rożne rzeczy się działy z samochodem.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 24 sie 2010, 13:28

Popróbuj go poruszać w obydwie strony. Miałem taki przypadek, krokowiec był tak wyrobiony że szczelina pojawiła się z drugiej strony i na pierwszy rzut oka też nie dał się ruszyć. Szczelinkę w brew pozorom da się regulować tą zalakowaną śrubką. Moczyć pukać ruszać aż puści.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl