[b3 3A 2.0]wysokie obroty
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
[b3 3A 2.0]wysokie obroty
witam wiem ,że odpowiedzi na mój problem jest wiele ale nie pomogły
piszę co następuje autko wchodzi na obroty po odpaleniu na 2200, na lpg spadają o 200 niżej wymieniłem czujniki temp.obydwa ,sprawdziłem dolot jest szczelny.trochę dziwnie się to zachowuje bo czasami jak odpalę auto silnik cięzko wchodzi na obroty ale zatrzymuje na 950-1000 za innym razem od razu 2200 i ni więcej ni mniej.wygląda to tak jakby chodziła na ssaniu przy -30 stopniach ,przepustnica śmiga aż miło nie zacina się ,nie ma luzów poradźcie gdzie mam ręce włożyć.wypięcie wtyczki z krokowca i zapięcie jej z powrotem zostaje bez żadnej reakcji czyżby to on padł?
piszę co następuje autko wchodzi na obroty po odpaleniu na 2200, na lpg spadają o 200 niżej wymieniłem czujniki temp.obydwa ,sprawdziłem dolot jest szczelny.trochę dziwnie się to zachowuje bo czasami jak odpalę auto silnik cięzko wchodzi na obroty ale zatrzymuje na 950-1000 za innym razem od razu 2200 i ni więcej ni mniej.wygląda to tak jakby chodziła na ssaniu przy -30 stopniach ,przepustnica śmiga aż miło nie zacina się ,nie ma luzów poradźcie gdzie mam ręce włożyć.wypięcie wtyczki z krokowca i zapięcie jej z powrotem zostaje bez żadnej reakcji czyżby to on padł?
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
powiem tak jak go wymontowałem była tam szczelina około 2-3 mm w środku czarne coś jakby nagar przepłukałem go wd-40 i zamontowałem spowrotem z tą samą szczeliną .wydaje mi się,że powinno go zamknąć do oporu.nie pomogło ale zastanawia mnie dlaczego nie reaguje on na prąd tzn na odpięcie wtyczki żadnej różnicy w pracy silnika.próbowałem tą szczelinę rozszerzyć śrubokrętem ale przysłona ani drgnie czy to ma tak ciężko chodzić?jacekku pisze:Po opięciu nie ma różnicy? Kup benzyne ekstrakcyjną, wymontuj go i wupłukaj. Możesz poczekać aż sam wyschnie, możesz wspomóc suszenie kompresorem.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 13:37 przez mariusz_Poland, łącznie zmieniany 1 raz.
W takim razie wydaje mi się, że masz uszkodzony silniczek i nic nie wskórasz. Może niech któryś z kolegów się wypowie i mnie poprawi jeżeli się myle..
[ Dodano: 2010-08-23, 13:40 ]
Muszę Ci powiedzieć, że w szukajce znalazłem temat gdzie chłopaki piszą że w b3 nie ma krokowca. Nie będę Cię dalej wprowadzał w błąd, musi pomóc Ci ktoś inny.
[ Dodano: 2010-08-23, 13:40 ]
Muszę Ci powiedzieć, że w szukajce znalazłem temat gdzie chłopaki piszą że w b3 nie ma krokowca. Nie będę Cię dalej wprowadzał w błąd, musi pomóc Ci ktoś inny.
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
jacekku pisze:W takim razie wydaje mi się, że masz uszkodzony silniczek i nic nie wskórasz. Może niech któryś z kolegów się wypowie i mnie poprawi jeżeli się myle..
[ Dodano: 2010-08-23, 13:40 ]
Muszę Ci powiedzieć, że w szukajce znalazłem temat gdzie chłopaki piszą że w b3 nie ma krokowca. Nie będę Cię dalej wprowadzał w błąd, musi pomóc Ci ktoś inny.
Małem taki sam problem, że trzymało mi tyle obrotów to była wina krokowca rozebrałem go i wyczyścilem, niestety nic to nie dało wiec kupiłem nowy i chodzi jak nówka fungiel
[ Dodano: 2010-08-23, 14:02 ]
aha z tego co widze na zdjęciu to masz mechaniczy wtrysk więc do końca nie wiem czy w tym miejscu podpisanym ''a co to jest'' to jest krokowiec, z tego co pamietam w Golfach 2 na wtrysku mechanicznym krokowców nie było, natomiast po ściagnieciu gumy od przepustnicy na wtryskach była taka ''patelnia'' którą sie regulowało dopływ powietrza.
[ Dodano: 2010-08-23, 14:02 ]
aha z tego co widze na zdjęciu to masz mechaniczy wtrysk więc do końca nie wiem czy w tym miejscu podpisanym ''a co to jest'' to jest krokowiec, z tego co pamietam w Golfach 2 na wtrysku mechanicznym krokowców nie było, natomiast po ściagnieciu gumy od przepustnicy na wtryskach była taka ''patelnia'' którą sie regulowało dopływ powietrza.
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
masz rację mam też tą patelnię a to co opisałem co to jest to krokowiec lub jak kto woli regulator przepływu powietrza czy jakoś tak. wymontowałem go leży teraz w benzynie i się moczy zobaczę jutro czy będzie jakiś efekt.i jeszcze jedno skąd przychodzi napięcie na ten zawór?lasombra pisze:Małem taki sam problem, że trzymało mi tyle obrotów to była wina krokowca rozebrałem go i wyczyścilem, niestety nic to nie dało wiec kupiłem nowy i chodzi jak nówka fungiel
[ Dodano: 2010-08-23, 14:02 ]
aha z tego co widze na zdjęciu to masz mechaniczy wtrysk więc do końca nie wiem czy w tym miejscu podpisanym ''a co to jest'' to jest krokowiec, z tego co pamietam w Golfach 2 na wtrysku mechanicznym krokowców nie było, natomiast po ściagnieciu gumy od przepustnicy na wtryskach była taka ''patelnia'' którą sie regulowało dopływ powietrza.
"a co to jest" - To jest krokowiec i taki sam występuje w 3A jak i w NG. Przerwa (szczelinka) powinna mieć mniej niż 1mm więc u ciebie jest za duża i stąd te wysokie obroty. Włóż przez otwór mały śrubokręt i sprawdź czy lekko i bez zacięć się otwiera, powinien w jedną stronę stawiać opór jak sprężyna i powracać automatycznie.
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
kurcze chłopaki to chyba krokowiec po całej nocy moczenia się w benzynie próbuję go ruszyć ale on ani drgnie chyba jest zapieczony :cry:marbaj pisze:"a co to jest" - To jest krokowiec i taki sam występuje w 3A jak i w NG. Przerwa (szczelinka) powinna mieć mniej niż 1mm więc u ciebie jest za duża i stąd te wysokie obroty. Włóż przez otwór mały śrubokręt i sprawdź czy lekko i bez zacięć się otwiera, powinien w jedną stronę stawiać opór jak sprężyna i powracać automatycznie.