Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ALL] zamienniki błotników czy jest sens?

Gamling
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2010, 20:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[B4 ALL] zamienniki błotników czy jest sens?

Post autor: Gamling » 28 sie 2010, 11:24

Muszę zmienić u siebie błotniki przednie i zastanawiam się czy jest sens kupować nowe zamienniki? Wiem, że na ocynk nie ma co liczyć w takim przypadku, ale wydaje mi się że i tak powinny po solidnym lakierowaniu długo wytrzymać. A może Waszym zdaniem lepiej szukać ori w idealnym stanie?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 28 sie 2010, 11:52

Mój sąsiad rok temu miał stłuczkę kilkuletnim Renault Megane i kupił nową maskę i błotnik, ale zamienniki. Pięknie mu polakierowali (a lakier to oliwka metallic, więc trudny) ogólnie wszystko było super, ale jakiś miesiąc temu zaczęły mu wychodzić minimalne rdzawe wykwity na krawędziach - na kancie maski i na kancie błotnika przy samej lampie. Lakiernik powiedział, że zamienniki czasem tak mają, że niedokładnie są zabezpieczone.
Ja nie polecam jeśli autem chcesz śmigać jeszcze ponad rok.

Gamling
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2010, 20:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gamling » 28 sie 2010, 11:56

Rok to mało powiedziane, nie mam zamiaru go sprzedawać wcale :-D
Ale znalezienie oryginalnych błotników w naprawdę dobrym stanie nie jest wcale proste. A nawet jak się to uda to i tak będą miały jakieś 15-20 lat. Dla tego zastanawiam się na zamiennikami nowymi.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 28 sie 2010, 12:12

jezlei masz kase to kup nowe zamienniki/uzywane w idealnym stanie, wypiaskuj ocynkuj i polakieruj :mrgreen:

Jezeli maja byc do S2 to mysle ze warto tak zrobic...

Gamling
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2010, 20:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gamling » 28 sie 2010, 12:15

O widzisz, to jest pomysł. Muszę się jeszcze dowiedzieć ile taka przyjemność będzie mnie kosztować. Bo zaraz się okaże że nie wyrobie finansowo.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 28 sie 2010, 12:18

Gamling, dam Ci numer do kolesia, który ma avanta ze szwajcarii na części z przebiegiem 161000km. Rok 1995.
Możesz od niego wyhaczyć ori błotniki.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 28 sie 2010, 13:01

Oczywiscie tylko ocynk galwaniczny w wannie.

Gamling
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2010, 20:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gamling » 28 sie 2010, 13:06

Tak, już znalazłem firmę która się tym zajmuje. Koszt razem z piaskowaniem około 150 zł od sztuki. Teraz pytanie co lepsze, taki nowy ocynkowany błotnik za jakieś 250 zł sztuka (tyle wyjdzie) czy szukać ori w idealnym stanie.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 29 sie 2010, 09:33

Lepiej ORI, blacha moze byc sztywniejsza i lepiej spasowana.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 sie 2010, 10:43

Gamling, nie baw się nawet w zamienniki :!: Szkoda takiego auta "szpecić" tym... Ori 20letni będzie dużo lepszy...

Gamling
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2010, 20:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gamling » 29 sie 2010, 11:09

Dzięki z opinie Panowie. Chyba faktycznie trzeba będzie znaleźć ori w idealnym stanie. Nie ma ktoś na zbyciu? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 sie 2010, 11:24

Gamling pisze:Chyba faktycznie trzeba będzie znaleźć ori w idealnym stanie.
No i to będzie najlepsze rozwiązanie. ;-) Pisz do kolegów AUDI_A6, duo oni coś powinni zaradzić. :-D

Gamling
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2010, 20:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gamling » 29 sie 2010, 11:28

Dzięki zaraz piszę.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 29 sie 2010, 11:47

Wszystko zalezy jak ten zamiennik bedzie przygotowany do lakierowania i zabezpieczony od spodu, jesli go zedrzesz do zera z tego czym jest pokryty i zabezpiueczysz bdb podkladem do takich rzeczy , od spodu tez jakas bdb powloka albo tak jak piszesz ocynk i rowniez bardzo dober podklady pod lakier to nie powinno byc z nim problemu potem przez wiele lat.
Co do wykonania tych zamiennikow i spasowania to te z Polcaru po 90zl sa bez zarzutu.

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 29 sie 2010, 12:18

Kupuj oryginalne używki. Wytrzymają dłużej niż nowe zamienniki. Kiedyś kupiłem nowy zamiennik do starej skody favorit. Jak ją sprzedawałem to zamiennik był pożarty, a oryginał tylko troszkę zardzewiały ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl