S2 coupe 1991 by Gamling
Etap pierwszy zakończony
Dziś auto wróciło od chłopaków z quattro service. Skrzynia jest po remoncie, założone nowe sprzęgło, zrobiliśmy też porządek z hamulcami. Do tego trochę drobiazgów jak montaż zegara doładowania VDO, wywalenie tłumika wraz z końcówką wydechu na którą nie mogłem patrzeć, przegląd tylnego dyfra i jeszcze kilka innych drobnych spraw. Jutro postaram się dodać kilka zdjęć.
W najbliższym czasie zakładamy nowe amortyzatory Bilstein B8, są już zamówione i czekam aż dojdą. Nowy podnośnik elektryczny szyby kierowcy bo w tej chwili jest na korbce. Wymiana wkładów lusterek bo są w kiepskim stanie a poza tym jestem przyzwyczajony do asferycznych i w tych nic nie widzę
A potem to już chyba auto trafi do lakiernika, na pewno przed zimą muszę się zająć nadwoziem bo w kilku miejscach go "bierze".
Słonik - zegar poprzednio był Auto Gauge - elektroniczny.
Dziś auto wróciło od chłopaków z quattro service. Skrzynia jest po remoncie, założone nowe sprzęgło, zrobiliśmy też porządek z hamulcami. Do tego trochę drobiazgów jak montaż zegara doładowania VDO, wywalenie tłumika wraz z końcówką wydechu na którą nie mogłem patrzeć, przegląd tylnego dyfra i jeszcze kilka innych drobnych spraw. Jutro postaram się dodać kilka zdjęć.
W najbliższym czasie zakładamy nowe amortyzatory Bilstein B8, są już zamówione i czekam aż dojdą. Nowy podnośnik elektryczny szyby kierowcy bo w tej chwili jest na korbce. Wymiana wkładów lusterek bo są w kiepskim stanie a poza tym jestem przyzwyczajony do asferycznych i w tych nic nie widzę
A potem to już chyba auto trafi do lakiernika, na pewno przed zimą muszę się zająć nadwoziem bo w kilku miejscach go "bierze".
Słonik - zegar poprzednio był Auto Gauge - elektroniczny.
Pogrzebałem trochę i spryski pojawiły się w serii razem z wersją silnikową ABY w 1993 roku, wcześniej były dostępne jako opcja.gornik pisze:Też tak kiedyś myślałem, ale tak nie jest. Człowiek się uczy całe życie.
Poniżej wymiary z prospektu S2, uwzględniają tylko wersje ze spryskiwaczami.
Obrazek