Kolego ale chyba 2 miesiące i przejechane 5 tyś km to wystarczy żeby filtr sie odpowietrzył, to nie jest tak ze w przewodach są bąbelki, ropa w nich płynie poł na pół z powietrzem. A jeżeli chodzi o bak to chciałem go wyczyścić przed założeniem nowego filtra żeby wykluczyć jedną przyczynę. Dobra przekonaliście mnie, kupię tą pompkę i będę szukał dalej.UKI_XX pisze:a nie pomyślałeś o tym, że zanim filtr się odpowietrzy to musi minąć trochę czasu :?: nawet jak się zaleje filtr paliwem to zawsze się znajdzie trochę powietrza w zakamarkach i w wyniku drgań przedostanie się ono dalej do pompy, ta sama ilość powietrza w wężyku od pompy ma większą objętość ze względu na niższe ciśnienie jakie powstaje w wyniku zasysania paliwa przez pompę
[1.9TDI 1Z] Filtr Paliwa
czyżby od wczoraj minęły dwa miesiące <hmm> jak dostanie się powietrze do filtra (jak go rozkręcisz lub zabraknie paliwa) to zanim się w pełni odpowietrzy przejedziesz kilkanaście albo nawet kilkadziesiąt kilometrów co nie znaczy że już masz wszystko szczelnezupens pisze:Dzisiaj znowu walczyłem z powietrzem w przewodach paliwowych. Wymieniłem wszystkie wężyki nadmiarowe przy wtryskach jak i ten od wtrysku do pompy, wyjąłem filtr odkręciłem korek od dołu i zaczęła lecieć czysta ropa, dużego syfu tam nie było, następnie zdemontowałem podgrzewacz i go rozebrałem, wyciagnąłem kulke i sprężynkę później złożyłem wszystko do kupy, ma wężu idącym od baku do filtra założyłem zawór kierunkowy żeby mi się paliwo nie cofało.
Ja się dołączę do problemu bo mam to samo. Kolega UKI_XX ma rację, jeśli układ jest nie szczelny i się go odnowa rozkręci i skręci to musi się trochę km zrobić żeby zobaczyć czy problem miną bo same bombelki odrazu nie znikną. I takie szukanie po kawałku nić nie da bo trzeba by było, jedną rzecz zrobić i przejechać trochę km jak to nie pomogło to następną i tak w kółko, wiec i ja tą pompkę zakupie i zobaczę
i jeszcze jedno czym dokręcacie filtr? widziałem takie klucze do filtra warto kupić czy macie swoje metody?
i jeszcze jedno czym dokręcacie filtr? widziałem takie klucze do filtra warto kupić czy macie swoje metody?
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 18:12 przez Judy80d, łącznie zmieniany 1 raz.
właśnie kolego i ja teraz w rękach dokręciłem i mam nie szczelnie ale nie musi to być tutaj przyczyna
kolego jak się ten filterek nazywa dokładniej, jakiś link do aukcji jak byś miał?levis1991 pisze: tutaj daje wam filterek specjalny do desla ktory bardzo dobrze sie sprawuje i starczy go zmieniac raz na 4 miesiace przez 2 lata a kosztuje zaledwie 5zł
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 19:05 przez Judy80d, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/filtr-paliwa-uni ... 05399.html coś takiego tylko że do diesla -filtr wstępny ja mam założony taki pod kątem koszt 6zł i nawet ma w sobie zawór zwrotny dobra sprawa pytaj w sklepach powinieneś bez problemu dostać <ok>
kup specjalny filterek wstepny do desla koszt w sklepie 5zł... Firmy Filtron tutaj zdjecie jak jest zamontowany http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf6 ... 21193.html
Witam, dzisiaj Panowie odbył się kolejny odcinek walki z pęcherzami powietrza w przewodach paliwowych. Więc tak bak został oczyszczony z wszelakich syfów, przewody idące od baku do filtra przedmuchane zmienione wszystkie przewody przelewowe jak i łączniki gumowe wraz z opaskami, na koniec wymieniłem filtr i zamontowałem sobie jak jeden z kolegów polecił tą ręczną pomkę potocznie zwana gruszką czy jakoś tak. Po tych wszystkich operacjach w przewodach nie ma powietrza a szarpanie na zimnym silniku ustało. Polecam wszystkim przede wszystkim tą ręczną pompkę. Niby mały drobiazg ale poprzez jej użycie można znaleść każdą nieszczelność w układzie paliwowym a i w zimę napewno się przyda.
Łapałem się wszystkich rozwiązań bo na pompkę i tak musiałem czekać z aledrogo bo całe miasto objeździłem i nigdzie jej nie mieli. Już dałem pomógł. Dzięki wielkie i pozdrawiam.hudy pisze:no i znów muszę powiedzieć: a nie mówiłem dobrze że juz masz z tym spokój bo w zimę przy większych mrozach nieźle by ci to w dupę dawało...zupens pisze:Polecam wszystkim przede wszystkim tą ręczną pompkę.
wypadałoby napisać gdzie znalazłeś dziurę przy użyciu tej pompki, bo z tego co wcześniej napisałeś to najpierw wszystko wymieniłeś i usunąłeś problem a potem użyłeś pompki żeby odpowietrzyć układzupens pisze:Łapałem się wszystkich rozwiązań bo na pompkę i tak musiałem czekać z aledrogo bo całe miasto objeździłem i nigdzie jej nie mieli..
taka pompka to super sprawa tylko wypadałoby jej najpierw użyć, znaleźć nieszczelność (bo do tego ona służy) i ją zlikwidować a Ty i tak zrobiłeś po swojemu i wymieniłeś wszystko co tylko możliwe :mrgreen:
kolego nieszczelność była, na wężu zasilającym wychodzącym z filtra paliwa. MImo tego że był nowy kawałek węża gumowego i opaski stamtąd ciągnął mi lewe powietrze a wszystko dlatego, że opaska która zaciskała ten wąż dziwnie sie od środka zagięła i zamiast dociskać wąż do króćca z każdej strony robiła z niego jajo, na pozór z zewnatrz wszystko wudawało się być ok. Ale i tak miałem w planach wyczyścić bak więc zrobiłem "generalny remont układu paliwowego" teraz tylko przed zimą wymienić filtr i można będzie bez obaw śmigać nawet w duże mrozy
[quote="Niki20"]zupens, znowu będziesz filtr wymieniał?? :roll:
Jak to mówi mój teść który 40 lat dieslem jeżdzi- "nie ważne kiedy filtr wymieniany, jak przyjdzie 1 listopad to trzeba go zmienić żeby w zimę spokój był " cena filtra 20 zł wiec nie takie kosmiczne pieniadze. Musle że można sobie pozwolić na trochę szaleństwa
Jak to mówi mój teść który 40 lat dieslem jeżdzi- "nie ważne kiedy filtr wymieniany, jak przyjdzie 1 listopad to trzeba go zmienić żeby w zimę spokój był " cena filtra 20 zł wiec nie takie kosmiczne pieniadze. Musle że można sobie pozwolić na trochę szaleństwa