Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK LPG] Czy odłączać pompę paliwa podczas jazdy na LPG?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
abes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 01 lut 2008, 07:35
Lokalizacja: Wałbrzych

[B4 ABK LPG] Czy odłączać pompę paliwa podczas jazdy na LPG?

Post autor: abes7 » 14 wrz 2010, 16:26

Pompa paliwa w mojej niuni już pada - wiesza się, wystarczy ją wyjąć i lekko puknąć i znowu chodzi jak wściekła, ale mam dość nurkowania w baku. Postanowiłem wymienić pompę na nową, wpadłem na pomysł żeby zamontować przekaźnik który będzie ją wyłączał podczas jazdy na LPG, ale nie mam pojęcia czy to jest wskazane dla pompy i innych podzespołów, na necie czytałem że krążące paliwo chłodzi elementy układu wtryskowego. Co o tym sądzicie ?
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 11:53 przez abes7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 wrz 2010, 16:30

pompa paliwa będzie padać jak będziesz non stop jeździł na rezerwie. Zatankuj pół baku i niech sobie chodzi w paliwie do usranej śmierci, a nie ciągle na rezerwie.

tak. Przekaźnik pomoże.

abes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 01 lut 2008, 07:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: abes7 » 14 wrz 2010, 16:39

zawsze mam więcej niż 1/3 zbiornika

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 wrz 2010, 21:05

pompa to wydatek rzędu 100zł więc czy to tak dużo raz na kilka lub naście lat?

krisch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 04 cze 2007, 23:00
Lokalizacja: Scięgny

Post autor: krisch » 15 wrz 2010, 06:30

shellah pisze:pompa to wydatek rzędu 100zł więc czy to tak dużo raz na kilka lub naście lat?
Tak , ale tylko orginalna wytrzyma tyle . Te podrabiane już tak długo nie pociągną . Fakt że jak jest dość paliwa w baku to tak szybko one nie siadają . Ja mam silnik ABT więc jak siadła pompa to odrazu założyłem przekażnik odcinający ją na paliwie. Już 2 lata tak śmigam i nic szczególnego sie nie dzieje.

Nosb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 sty 2010, 23:35
Lokalizacja: Scyzorykoland

Post autor: Nosb » 21 wrz 2010, 18:07

Mozna smialo odcinac przekaznikiem jak sie jezdzi an gazie. Sterujesz nim wlacznikiem gazu ( wlacza sie gaz odcina pompe ) . Zawsze to zdrowiej dla niej :)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 21 wrz 2010, 19:25

a co w tedy z wtryskiem?aż piszczy...

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 21 wrz 2010, 21:36

u mienia nic nie piszczy :roll:

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 21 wrz 2010, 21:51

Mam wrażenie że gdzieś czytałem że układ wtryskowy jest chłodzony przepływającą benzyną, tą zawracaną do baku.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 wrz 2010, 22:20

Przecież już kolega ma pewnie samo odcięcie wtryskiwaczy przy pracy na LPG a paliwo tylko sobie krąży w listwie.

Wątpię aby listwa z krążącym paliwem mogła schładzać wtryskiwacze (przy pracy na LPG) które są tutaj najbardziej narażone.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 21 wrz 2010, 23:04

W mono-wtrysku i w mechanicznym odcinałem pompę i jest dobrze.
Ja robiłem w ten sposób że przekażnik był zasilany napięciem cewki zaworu reduktora.Przekaznik był rozwierny i odcinał napięcie z pompy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 wrz 2010, 23:37

W mechanicznym nie ma innej dobrej i prostej alternatywy niż wyłączenie pompy ale przy mono po co ma wtryskiwacz pracować bez celu.

zajchu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Korczyna -> RKR

.

Post autor: zajchu » 29 wrz 2010, 00:35

u mnie pompa(stara-ori) się zawiesiła dwa razy i za trzecim postanowiłem ją zmienić
kupiłem nową - Autotronic (chyba, 170zł) 3 miesiące pojeździła i się spaliła(kosz był stopiony do pompy)
kupiłem boscha(ori) i założyłem przekaźnik który ją wyłącza podczas jazdy na LPG i teraz już rok jeżdżę bez problemów
także polecam montaż przekaźnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl