[A4 ADR] Moja czarnula- Bi-xenony +św. dzienne str.1
Dzisiaj pod maska zagościła listwa wtryskowa Matrix HD344 :mrgreen:
Na razie przejechałem około 30km ale zauważyłem nastepujace zmiany w stosunku do Rail-a:
- silnik pracuje ciszej i równiej ( minimalnie ale odczuwalne) niz na Railu
- wydaje sie bardziej elastyczny, nawet z klimą nie ma przydławiania przy ruszaniu, mozna to robic na mniejsztch obrotach
- w mocy max nie zauwazyłem róznicy ale jakby równomierniej rozwijał moc podobnie jak na PB
Zobaczymy jak bedzie ze spalaniem
Na razie przejechałem około 30km ale zauważyłem nastepujace zmiany w stosunku do Rail-a:
- silnik pracuje ciszej i równiej ( minimalnie ale odczuwalne) niz na Railu
- wydaje sie bardziej elastyczny, nawet z klimą nie ma przydławiania przy ruszaniu, mozna to robic na mniejsztch obrotach
- w mocy max nie zauwazyłem róznicy ale jakby równomierniej rozwijał moc podobnie jak na PB
Zobaczymy jak bedzie ze spalaniem
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ile cię one kosztowały?WOJTEK26 pisze:Dzisiaj pod maska zagościła listwa wtryskowa Matrix HD344 :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 05 lip 2010, 11:47 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 2 razy.
Najlepsze jest to , że mam ta listwe na testy na free, chce zobaczec czy cena idzie w zgodzie z jakoscia i parametrami.Labiel pisze:Ile cię one kosztowały?WOJTEK26 pisze:Dzisiaj pod maska zagościła listwa wtryskowa Matrix HD344 :mrgreen:
Przy okazji zrobiłem osłonke na kanał wlotowy powietrza do filtra zeby nie zaciagał goracego powietrza znad chłodnicy( na razie osłona kartonowa) podczas postaoju a w czasie jazdy zeby wiecej powietrza zimnego wpadało do filtra. Minimalna róznica jest na postoju,żawawiej reaguje na gaz przy ruszaniu zobaczymy dalej jak bedzie sie spisywac.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Widzę że masz ten sam pomysł co ja. Też już od jakiegoś czasu zbieram się do zrobienia czegoś takiego. Chce zrobić osłonę połączoną z kierownicą powietrza. Bo wiesz jak u nas wlot jest umieszczony - tak że maksa całkowicie go zasłania. Ale zaraz chyba pójdę zrobić tak jak ty jakąś prowizoryczną osłonę. W ostatecznych planach chce całość zrobić z żywicy aby to nie tylko działało, ale i wyglądało <ok>WOJTEK26 pisze:Przy okazji zrobiłem osłonke na kanał wlotowy powietrza do filtra zeby nie zaciagał goracego powietrza znad chłodnicy( na razie osłona kartonowa) podczas postaoju a w czasie jazdy zeby wiecej powietrza zimnego wpadało do filtra. Minimalna róznica jest na postoju,żawawiej reaguje na gaz przy ruszaniu zobaczymy dalej jak bedzie sie spisywac.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na razie nie mogłem jej w pełni przetestować bo do tego potrzebuje upału i trasy bo wtedy najbardziej odczuwalny jest spadek mocy. Wczoraj trochę mu wygarnąłem po garach z tym że wieczorem kiedy było już chłodno. Po wszystkim zajrzałem pod maskę. Prowizoryczna odma była dość ciepła co oznacza że to ciepło nie trafiło w układ ssący. No i potwierdzam to co już mówiłem wcześniej, czyli większą elastyczność przy niskich obrotach. Na przykład przyspieszając na 5 biegu z bardzo niskich obrotów wcześniej uzyskuje moc pozwalającą normalnie jechać. Nie chce tu teraz bajek pisać ale wydaje mi się że próg ten obniżył się o jakieś 100 obrotów. W piątek prawdopodobnie będę ganiał do poznania, więc jeśli będzie gorąco to będę miał konkretne porównanie bo taką samą trasę robiłem w tamtym tygodniu.
Wolna odma zostaje bo nie zauwazyłem zadnyh kolosalnych zmian, no moze lepiej zbiera sie do ruszania, co do spalania to z pełnym bagaznikiem ( ledwo sie domknął) i 3osoby spalanie 9,5l przy sredniej 77 km/h na naszych drogach + korki we Wrocławiu. Jednak podjąłem decyzje o zmianie powrotnej na Rail-a róznica jest tak nie wielka ze zostaje przy swojej listwie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czyli jednak gazownik wiedział co robi. Bo skoro nie ma różnicy - to po co przepłacać. <ok>WOJTEK26 pisze:Jednak podjąłem decyzje o zmianie powrotnej na Rail-a róznica jest tak nie wielka ze zostaje przy swojej listwie.
Masz jeszcze kata? Ja ostatnio go wywalałem i bałem się o spalanie, bo różnie piszą, ale na trasie Kleczew => Łódź i "nazad" :lol: spalił mi trochę ponad 8.2l z tym że jechałem sam i raczej oszczędnie (jeśli można mówić o oszczędnej jeździe przebijając się 30km przez całą Łódź co zajęło mi godzinę - w drodze powrotnej było tak samo). Ostatecznie zrobiłem ponad 440km na pełnym zbiorniku gazu (w tym wypadku na pusty weszło mi jedynie 36,5l). Więc chyba jest ok.WOJTEK26 pisze:co do spalania to z pełnym bagaznikiem ( ledwo sie domknął) i 3osoby spalanie 9,5l przy sredniej 77 km/h na naszych drogach + korki we Wrocławiu.
Ale co do odmy to nie wiem czy jej odłączenie nie rozstrzeliło mi trochę map LPG bo byłem ostatnio u gazownika i przestawiał mapy LPG pod kątem nowych map PB. I w sumie chyba jest różnica bo teraz Audi ciągnie super, chyba nawet mocniej niż to było wcześniej.
Co do kata to nie wiem ale chyba nie bo wydech w tej czesci daje dzwiek taki troche ala V-ka, nie długo bede tam zagladał bo plecionka juz pada wiec przy okazji wymiany zajrze czy jest cos w środku. Ja musiałem lekko skorygowac mape po odłaczeniu odmy ale i tak byłem wtedy w fazie ustawiania wiec nie moge tego potwierdzic na 100%. Na dniach jade do gazowników bo cos zalatuje mi LPG pod maską i puszcza mi gaz przy trójniku pomiarowym.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja jak miałem kata to można było włożyć nos do rury i na odpalonym silniku kompletnie nic nie czułem, czy chodził na benzynie, czy na gazie. Czuć było jedynie parę wodną. Teraz niestety już tak nie jest I to jest jedyny minus braku kata, bo jednak czasem trochę gazem zaleci jak się stoi za wydechem, a wcześniej zero jakiegokolwiek zapachu.WOJTEK26 pisze:Włąsnie mam mieszane "uczucia" co do kata bo spaliny smiedza jakby był Kat