Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 ADR] Moja czarnula- Bi-xenony +św. dzienne str.1

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 lip 2010, 10:50

Dzisiaj pod maska zagościła listwa wtryskowa Matrix HD344 :mrgreen:
Obrazek

Na razie przejechałem około 30km ale zauważyłem nastepujace zmiany w stosunku do Rail-a:
- silnik pracuje ciszej i równiej ( minimalnie ale odczuwalne) niz na Railu
- wydaje sie bardziej elastyczny, nawet z klimą nie ma przydławiania przy ruszaniu, mozna to robic na mniejsztch obrotach
- w mocy max nie zauwazyłem róznicy ale jakby równomierniej rozwijał moc podobnie jak na PB
Zobaczymy jak bedzie ze spalaniem

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lip 2010, 11:27

WOJTEK26 pisze:Dzisiaj pod maska zagościła listwa wtryskowa Matrix HD344 :mrgreen:
Ile cię one kosztowały?
Ostatnio zmieniony 05 lip 2010, 11:47 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
tester86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 08 mar 2007, 23:06
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: tester86 » 05 lip 2010, 11:30

Po różnicach jakie zauważasz to cię "matrix" przeniesie w inny wymiar eksploatacji LPG ;-p

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 lip 2010, 11:51

Labiel pisze:
WOJTEK26 pisze:Dzisiaj pod maska zagościła listwa wtryskowa Matrix HD344 :mrgreen:
Ile cię one kosztowały?
Najlepsze jest to , że mam ta listwe na testy na free, chce zobaczec czy cena idzie w zgodzie z jakoscia i parametrami.
Przy okazji zrobiłem osłonke na kanał wlotowy powietrza do filtra zeby nie zaciagał goracego powietrza znad chłodnicy( na razie osłona kartonowa) podczas postaoju a w czasie jazdy zeby wiecej powietrza zimnego wpadało do filtra. Minimalna róznica jest na postoju,żawawiej reaguje na gaz przy ruszaniu zobaczymy dalej jak bedzie sie spisywac. ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lip 2010, 14:44

WOJTEK26 pisze:Przy okazji zrobiłem osłonke na kanał wlotowy powietrza do filtra zeby nie zaciagał goracego powietrza znad chłodnicy( na razie osłona kartonowa) podczas postaoju a w czasie jazdy zeby wiecej powietrza zimnego wpadało do filtra. Minimalna róznica jest na postoju,żawawiej reaguje na gaz przy ruszaniu zobaczymy dalej jak bedzie sie spisywac.
Widzę że masz ten sam pomysł co ja. Też już od jakiegoś czasu zbieram się do zrobienia czegoś takiego. Chce zrobić osłonę połączoną z kierownicą powietrza. Bo wiesz jak u nas wlot jest umieszczony - tak że maksa całkowicie go zasłania. Ale zaraz chyba pójdę zrobić tak jak ty jakąś prowizoryczną osłonę. W ostatecznych planach chce całość zrobić z żywicy aby to nie tylko działało, ale i wyglądało <ok>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 lip 2010, 15:17

Dlatego ja zrobiłem wersje testowa jezeli bedzie sie to sprawdzac to wtedy w ruch pójdzie zywica, a jak tam wolna odma :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lip 2010, 16:32

Na razie nie mogłem jej w pełni przetestować bo do tego potrzebuje upału i trasy bo wtedy najbardziej odczuwalny jest spadek mocy. Wczoraj trochę mu wygarnąłem po garach z tym że wieczorem kiedy było już chłodno. Po wszystkim zajrzałem pod maskę. Prowizoryczna odma była dość ciepła co oznacza że to ciepło nie trafiło w układ ssący. No i potwierdzam to co już mówiłem wcześniej, czyli większą elastyczność przy niskich obrotach. Na przykład przyspieszając na 5 biegu z bardzo niskich obrotów wcześniej uzyskuje moc pozwalającą normalnie jechać. Nie chce tu teraz bajek pisać ale wydaje mi się że próg ten obniżył się o jakieś 100 obrotów. W piątek prawdopodobnie będę ganiał do poznania, więc jeśli będzie gorąco to będę miał konkretne porównanie bo taką samą trasę robiłem w tamtym tygodniu.

Awatar użytkownika
tester86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 08 mar 2007, 23:06
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: tester86 » 03 wrz 2010, 12:52

Wojtek wrzucaj koniecznie fotki krateczek jak to świeci w nocy, jestem ciekaw efektu.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 wrz 2010, 16:00

Jak tylko wróce z urlopu to zrobie fotki w nocy kratek i podświtlenia nóg, przy okazji zdam relacje jak spisuje sie wolna odma i jak wyglada spalanie na Matrix-ach

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 wrz 2010, 13:23

Wolna odma zostaje bo nie zauwazyłem zadnyh kolosalnych zmian, no moze lepiej zbiera sie do ruszania, co do spalania to z pełnym bagaznikiem ( ledwo sie domknął) i 3osoby spalanie 9,5l przy sredniej 77 km/h na naszych drogach + korki we Wrocławiu. Jednak podjąłem decyzje o zmianie powrotnej na Rail-a róznica jest tak nie wielka ze zostaje przy swojej listwie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 wrz 2010, 13:59

WOJTEK26 pisze:Jednak podjąłem decyzje o zmianie powrotnej na Rail-a róznica jest tak nie wielka ze zostaje przy swojej listwie.
Czyli jednak gazownik wiedział co robi. Bo skoro nie ma różnicy - to po co przepłacać. <ok>
WOJTEK26 pisze:co do spalania to z pełnym bagaznikiem ( ledwo sie domknął) i 3osoby spalanie 9,5l przy sredniej 77 km/h na naszych drogach + korki we Wrocławiu.
Masz jeszcze kata? Ja ostatnio go wywalałem i bałem się o spalanie, bo różnie piszą, ale na trasie Kleczew => Łódź i "nazad" :lol: spalił mi trochę ponad 8.2l z tym że jechałem sam i raczej oszczędnie (jeśli można mówić o oszczędnej jeździe przebijając się 30km przez całą Łódź co zajęło mi godzinę - w drodze powrotnej było tak samo). Ostatecznie zrobiłem ponad 440km na pełnym zbiorniku gazu (w tym wypadku na pusty weszło mi jedynie 36,5l). Więc chyba jest ok.

Ale co do odmy to nie wiem czy jej odłączenie nie rozstrzeliło mi trochę map LPG bo byłem ostatnio u gazownika i przestawiał mapy LPG pod kątem nowych map PB. I w sumie chyba jest różnica bo teraz Audi ciągnie super, chyba nawet mocniej niż to było wcześniej.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 17 wrz 2010, 14:14

Co do kata to nie wiem ale chyba nie bo wydech w tej czesci daje dzwiek taki troche ala V-ka, nie długo bede tam zagladał bo plecionka juz pada wiec przy okazji wymiany zajrze czy jest cos w środku. Ja musiałem lekko skorygowac mape po odłaczeniu odmy ale i tak byłem wtedy w fazie ustawiania wiec nie moge tego potwierdzic na 100%. Na dniach jade do gazowników bo cos zalatuje mi LPG pod maską i puszcza mi gaz przy trójniku pomiarowym.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 wrz 2010, 14:24

WOJTEK26 pisze:Co do kata to nie wiem ale chyba nie bo wydech w tej czesci daje dzwiek taki troche ala V-ka
No to chyba nie masz bo moja też chodzi teraz trochę inaczej, właśnie kumpel mi powiedział że teraz zalatuje Vałką.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 22 wrz 2010, 14:18

Włąsnie mam mieszane "uczucia" co do kata bo spaliny smiedza jakby był Kat ale to moze byc efekt elektronicznego wtrysku, a byc moze ten dzwiek sie bierze z uszkodzonej plecionki wydechu przed katem. do soboty mam ważny przeglad wiec obadam kata i zobaczymy jak auto zniosło rok jazdy hehe :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 wrz 2010, 14:51

WOJTEK26 pisze:Włąsnie mam mieszane "uczucia" co do kata bo spaliny smiedza jakby był Kat
Ja jak miałem kata to można było włożyć nos do rury i na odpalonym silniku kompletnie nic nie czułem, czy chodził na benzynie, czy na gazie. Czuć było jedynie parę wodną. Teraz niestety już tak nie jest :-( I to jest jedyny minus braku kata, bo jednak czasem trochę gazem zaleci jak się stoi za wydechem, a wcześniej zero jakiegokolwiek zapachu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl