Jafar19 pisze:Witam. Odświeżę trochę temat. Od jakiś 6 dni mam ten problem. Odpalam auto z dotyku i pali lux na 900 obr/min i trzyma. No i po dodaniu gazu tak na pół wdepnięcia auto się dusi ale nie gaśnie. Następnie wciskam pedał bardzo delikatnie i obroty jakoś ledwo ledwo idą w górę gdy dojdę do 2 tyś obr/min i wyżej to jest elegancko normalnie po przejściu na gaz jest idealnie bez problemu. Dodam że rozrząd wymieniony 1400 km wcześniej + termostat + pompa wody + rolki alternatora + płyn do wspomagania. Zauważyłem że wisi pod zderzakiem po stronie kierowcy wtyczka, podejrzewam że to od czujnika temperatury, w dodatku nie mogę się uporać z czujnikiem ciśnienia oleju i przy 2000 obr/min mi piszczy cały czas, świeci się airbag i na zółto abs. Te czujniki to traga. Poradźcie coś albo dobrego mechanika Warszawa i okolice Legionowa najlepiej. Nie mam już siły do tej elektryki w dodatku nawiewy nie 1 i 2 poziom nie działają + regulacja szyby-nogi-i wszystkie kratki. Pomocy
900obr zaraz po odpaleniu to troche za mało, powinno być ok 1100-1200, wydaje mi się że czujnik temp do wymiany, co do tej wtyczki to sprawdź dokładnie gdzie powinna być podłączona może jest gdzieś tam miejsce gdzie powinna być wciśnięta, a nie jest to czasem czujnik temp od klimy?, co do czujnika ciśnienia to wymień go na nowy bo pewnie padł (mniemam że poziom oleju jest ok i że pompa oleju też), co do poduchy to najlepiej vaga podłączyć i spróbować wykasować ten błąd, jeśli nic nie da to sprawdź czy wogóle masz poduchę w kierownicy bo słyszałem o takich przypadkach :lol: sprawdź wtyczkę od poduchy, co do abs to najlepiej vag, może być wiele przyczyn awari abs, pompa, sterownik, czujnik abs itp.