Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,6 ABC] Dławi się na zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 maja 2009, 19:03

Kornel pisze:Danek w tym temacie kilkanaście postów wyżej pisałem o tym, czytając fora widzę, że z połączeniem się z ABC zwykłym Vagiem to ruletka,
<ok> Wątek już trochę urósł i czasowo też nieco się postarzał więc nie pamiętałem co tu już było napisane.
cobra pisze:Oleju bierze niewielkie ilości - niewiele ponad 1l na 10 000km,
Moim skromnym zdaniem takie ilości to praktycznie nic <ok> . Gdyby to była wina pierścieni to ssałby oleum jak głupi.

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 18 wrz 2010, 12:19

Witam. Odświeżę trochę temat. Od jakiś 6 dni mam ten problem. Odpalam auto z dotyku i pali lux na 900 obr/min i trzyma. No i po dodaniu gazu tak na pół wdepnięcia auto się dusi ale nie gaśnie. Następnie wciskam pedał bardzo delikatnie i obroty jakoś ledwo ledwo idą w górę gdy dojdę do 2 tyś obr/min i wyżej to jest elegancko normalnie po przejściu na gaz jest idealnie bez problemu. Dodam że rozrząd wymieniony 1400 km wcześniej + termostat + pompa wody + rolki alternatora + płyn do wspomagania. Zauważyłem że wisi pod zderzakiem po stronie kierowcy wtyczka, podejrzewam że to od czujnika temperatury, w dodatku nie mogę się uporać z czujnikiem ciśnienia oleju i przy 2000 obr/min mi piszczy cały czas, świeci się airbag i na zółto abs. Te czujniki to traga. Poradźcie coś albo dobrego mechanika Warszawa i okolice Legionowa najlepiej. Nie mam już siły do tej elektryki w dodatku nawiewy nie 1 i 2 poziom nie działają + regulacja szyby-nogi-i wszystkie kratki. Pomocy

Awatar użytkownika
olo~666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:14

Post autor: olo~666 » 19 wrz 2010, 16:26

Jafar19 pisze:Witam. Odświeżę trochę temat. Od jakiś 6 dni mam ten problem. Odpalam auto z dotyku i pali lux na 900 obr/min i trzyma. No i po dodaniu gazu tak na pół wdepnięcia auto się dusi ale nie gaśnie. Następnie wciskam pedał bardzo delikatnie i obroty jakoś ledwo ledwo idą w górę gdy dojdę do 2 tyś obr/min i wyżej to jest elegancko normalnie po przejściu na gaz jest idealnie bez problemu. Dodam że rozrząd wymieniony 1400 km wcześniej + termostat + pompa wody + rolki alternatora + płyn do wspomagania. Zauważyłem że wisi pod zderzakiem po stronie kierowcy wtyczka, podejrzewam że to od czujnika temperatury, w dodatku nie mogę się uporać z czujnikiem ciśnienia oleju i przy 2000 obr/min mi piszczy cały czas, świeci się airbag i na zółto abs. Te czujniki to traga. Poradźcie coś albo dobrego mechanika Warszawa i okolice Legionowa najlepiej. Nie mam już siły do tej elektryki w dodatku nawiewy nie 1 i 2 poziom nie działają + regulacja szyby-nogi-i wszystkie kratki. Pomocy
900obr zaraz po odpaleniu to troche za mało, powinno być ok 1100-1200, wydaje mi się że czujnik temp do wymiany, co do tej wtyczki to sprawdź dokładnie gdzie powinna być podłączona może jest gdzieś tam miejsce gdzie powinna być wciśnięta, a nie jest to czasem czujnik temp od klimy?, co do czujnika ciśnienia to wymień go na nowy bo pewnie padł (mniemam że poziom oleju jest ok i że pompa oleju też), co do poduchy to najlepiej vaga podłączyć i spróbować wykasować ten błąd, jeśli nic nie da to sprawdź czy wogóle masz poduchę w kierownicy bo słyszałem o takich przypadkach :lol: sprawdź wtyczkę od poduchy, co do abs to najlepiej vag, może być wiele przyczyn awari abs, pompa, sterownik, czujnik abs itp.

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 20 wrz 2010, 17:58

olo~666 pisze:
Jafar19 pisze:Witam. Odświeżę trochę temat. Od jakiś 6 dni mam ten problem. Odpalam auto z dotyku i pali lux na 900 obr/min i trzyma. No i po dodaniu gazu tak na pół wdepnięcia auto się dusi ale nie gaśnie. Następnie wciskam pedał bardzo delikatnie i obroty jakoś ledwo ledwo idą w górę gdy dojdę do 2 tyś obr/min i wyżej to jest elegancko normalnie po przejściu na gaz jest idealnie bez problemu. Dodam że rozrząd wymieniony 1400 km wcześniej + termostat + pompa wody + rolki alternatora + płyn do wspomagania. Zauważyłem że wisi pod zderzakiem po stronie kierowcy wtyczka, podejrzewam że to od czujnika temperatury, w dodatku nie mogę się uporać z czujnikiem ciśnienia oleju i przy 2000 obr/min mi piszczy cały czas, świeci się airbag i na zółto abs. Te czujniki to traga. Poradźcie coś albo dobrego mechanika Warszawa i okolice Legionowa najlepiej. Nie mam już siły do tej elektryki w dodatku nawiewy nie 1 i 2 poziom nie działają + regulacja szyby-nogi-i wszystkie kratki. Pomocy
900obr zaraz po odpaleniu to troche za mało, powinno być ok 1100-1200, wydaje mi się że czujnik temp do wymiany, co do tej wtyczki to sprawdź dokładnie gdzie powinna być podłączona może jest gdzieś tam miejsce gdzie powinna być wciśnięta, a nie jest to czasem czujnik temp od klimy?, co do czujnika ciśnienia to wymień go na nowy bo pewnie padł (mniemam że poziom oleju jest ok i że pompa oleju też), co do poduchy to najlepiej vaga podłączyć i spróbować wykasować ten błąd, jeśli nic nie da to sprawdź czy wogóle masz poduchę w kierownicy bo słyszałem o takich przypadkach :lol: sprawdź wtyczkę od poduchy, co do abs to najlepiej vag, może być wiele przyczyn awari abs, pompa, sterownik, czujnik abs itp.

To co wisi to wiem że od czujnika temperatury i możliwe że od klimy bo normalnie temp samochodu mi działa. Co do ABS to działa do prędkości 100 km/h później zapala się kontrolka i się dezaktywuje. Co do czujnika ciśnienia oleju to wiem że powinien być 2-pinowy a nie mogę nigdzie takiego znaleźć, nawet nie wiem gdzie go zlokalizować w pod maską.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 20 wrz 2010, 18:51

Jafar19 pisze:Co do czujnika ciśnienia oleju to wiem że powinien być 2-pinowy
Jedno pinowy chyba że masz dodatkowe zegary to czujnik 0,3bara jest zintegrowany z czujnikiem dla dodatkowych zegarów.

Tak wyglądają czujniki filtrze oleju, ten zaznaczony to jest 0,3 Bara
Obrazek
a jeśli piszczy powyżej 2 tyś.obr/min. to winny jest ten drugi który powinien podawać masą gdy wykryje swoje ciśnienie załączanie które to ciśnienie musi występować powyżej 2 kRPM.

Awatar użytkownika
olo~666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:14

Post autor: olo~666 » 20 wrz 2010, 22:18

Jafar19 pisze: To co wisi to wiem że od czujnika temperatury i możliwe że od klimy bo normalnie temp samochodu mi działa. Co do ABS to działa do prędkości 100 km/h później zapala się kontrolka i się dezaktywuje. Co do czujnika ciśnienia oleju to wiem że powinien być 2-pinowy a nie mogę nigdzie takiego znaleźć, nawet nie wiem gdzie go zlokalizować w pod maską.

Musisz podłączyć vaginę, błąd się zapisał w sterowniku ABS, na 99% ja stawiam na czujnik przy którymś kole, ale trzeba podłączyć vaga żeby wszystko wykluczyć, czujnik ciśnienia oleju pewnie dostaniesz w focie albo intercarsie a naj lepiej w ASO ;) na obrazku masz nr części: Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2010, 16:29 przez olo~666, łącznie zmieniany 1 raz.

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 20 wrz 2010, 23:41

Brzęczyk się włącza przy (równiutko) 2000 obr/min. Olo i mówisz że jednopinowy? Jak tak to dajcie jakąś dobrą firmę żebym "szitu" za 10zł nie kupił. Będę musiał kogoś znaleźć z tym Vagiem.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 21 wrz 2010, 13:43

Juz dawno Ci mówiłem żebyś do mnie podjechał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl