[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - próba zwiekszenia mocy
A ja powiem jak ja zrobiłem
Najpierw wywaliłem katalizator, pożniej zaslepiłem EGR, następnie wtryski 0,205 oraz program... pali mniej, jedzie lepiej i zdrowego AFN-a karce( mam w rodzinie A4 Avant ze zdowym AFN więc testy robione na bieżąco)...
Koszty ?
wtryski 300
program 300
zaslepienie EGr - 0zł
wycinka kata - 50zł
wrażenia z jazdy - bezcenne...
także kolego najpierw sobie poskładaj graty, uskładaj kaske i działaj... bo warto... po tym wszystkim jak wsiadłem w seryjnego 1Z to... przepaść tak to ujme...
Najpierw wywaliłem katalizator, pożniej zaslepiłem EGR, następnie wtryski 0,205 oraz program... pali mniej, jedzie lepiej i zdrowego AFN-a karce( mam w rodzinie A4 Avant ze zdowym AFN więc testy robione na bieżąco)...
Koszty ?
wtryski 300
program 300
zaslepienie EGr - 0zł
wycinka kata - 50zł
wrażenia z jazdy - bezcenne...
także kolego najpierw sobie poskładaj graty, uskładaj kaske i działaj... bo warto... po tym wszystkim jak wsiadłem w seryjnego 1Z to... przepaść tak to ujme...
no ja mam zmienione tak
-olej na syntetyk 5 w 40 castrola
-wtryski 205 od golfa ASV-a
-chip od kostrza
-wolna odma
-zablokowany egr
-wywalony katalizator
wyszło mi 120 koni i 302 niutonów, powinno byc wiecej koni ale auto bylo mierzone w upale i icek złapał temperature po przejezdzie i sprawdzeniu na hamowni ale i tak jestem zadowolony ;p
-olej na syntetyk 5 w 40 castrola
-wtryski 205 od golfa ASV-a
-chip od kostrza
-wolna odma
-zablokowany egr
-wywalony katalizator
wyszło mi 120 koni i 302 niutonów, powinno byc wiecej koni ale auto bylo mierzone w upale i icek złapał temperature po przejezdzie i sprawdzeniu na hamowni ale i tak jestem zadowolony ;p
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
a to ze egr jest zaślepiony to nie ma pózniej jakiś błedów w kompie????bo słyszalem ze luia pozniej błedy sie pokazywać....Właśnie kasa nie bede narazie kostrzowi gitary zawracał jak bede miał kase to sie do niego odezwe na PW tylko muszę jakoś kase uzbierać a wydatków duzo....a jeszcze jakbyście mi wytłumaczyli jak tego egr-a sie zślepia i wolna odme sie robi...a kata mam wywalonego sam go sobie wybiłem....
[ Dodano: 2010-09-28, 05:18 ]
levis1991 a Ty nie zmieniałeś kompa prawda może tak samo bym zrobił jak Ty 120 koników masz to i tak 10 wiecej niz ja oczekuje....co o tym myślisz
[ Dodano: 2010-09-28, 05:18 ]
levis1991 a Ty nie zmieniałeś kompa prawda może tak samo bym zrobił jak Ty 120 koników masz to i tak 10 wiecej niz ja oczekuje....co o tym myślisz
Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i piszę do was z zapytaniem: aktualnie jestem posiadaczem b4 abt lpg i planuje zmienić go na diesla jednak nie wiem jaka wersja silnika będzie najlepszym wyborem, nie ukrywam że chciałbym podnieść moc zachowując stosunkowo ekonomiczną jazdę i bezawaryjność. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
W Audi Kolego nie masz za wielkiego wyboru, jest tylko jednostka 90KM o symbolu 1Z.86szyman pisze:Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i piszę do was z zapytaniem: aktualnie jestem posiadaczem b4 abt lpg i planuje zmienić go na diesla jednak nie wiem jaka wersja silnika będzie najlepszym wyborem, nie ukrywam że chciałbym podnieść moc zachowując stosunkowo ekonomiczną jazdę i bezawaryjność. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Wychodziły wersje starsze tego silnika z przepływomierzem firmy Bosch (starsza konstrukcja) oraz nowsze z Pierburg'iem (nowsza konstrukcja) który troszkę łatwiej poddaje się tuningowi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
jakim twoim zdaniem jest inna konstrukcja silnika? ja mysle ze zbytnio nie ma roznicy miedzy boshem a pierburgiem jedynie przepływomierz na inny kmputer z opragromowaniem.klekocix pisze:W Audi Kolego nie masz za wielkiego wyboru, jest tylko jednostka 90KM o symbolu 1Z.86szyman pisze:Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i piszę do was z zapytaniem: aktualnie jestem posiadaczem b4 abt lpg i planuje zmienić go na diesla jednak nie wiem jaka wersja silnika będzie najlepszym wyborem, nie ukrywam że chciałbym podnieść moc zachowując stosunkowo ekonomiczną jazdę i bezawaryjność. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Wychodziły wersje starsze tego silnika z przepływomierzem firmy Bosch (starsza konstrukcja) oraz nowsze z Pierburg'iem (nowsza konstrukcja) który troszkę łatwiej poddaje się tuningowi.
[ Dodano: 2010-10-01, 21:41 ]
no i jak kolega aldi napisał to zzalezy czy chcesz zmienic auto czy silnik bo jesli silnik to mozesz wepchać go od powiedzmy passata b5 po lifcie, jest duzo rozwiazań
Generalnie to nie myślałem o zmianie silnika a o zamianie sedana na kombi tylko się jeszcze waham między dieslem a benzyną z gazem. Teraz mam sedana abt i szczerze mówiąc ten silnik jest troszkę za słaby do tego nadwozia dlatego jeżeli myślę o kombi zachowując ekonomię pomyślałem nad zmianą na diesla, jednak 1z też nie zachwyca mocą z drugiej jednak strony nie będę go używał do wyścigów tylko do wożenia rodziny a często też bywa że mam do pokonania trasę ponad 500 km i czasem przydało by się troszkę więcej koni pod pedałem do wyprzedzenia tira itd...