Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 13 wrz 2010, 08:53

a jak wygląda prawidłowy czujnik ciśnienia oleju do b4 ?? bo już te piszczenie przy 2000 obr/min jest denerwujące..

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 27 wrz 2010, 19:43

a co moze byc przyczyną ze gdy włącze zasilanie na zegary wskazówka od cisnienia wychyla sie na max i tak juz zostaje :-(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 wrz 2010, 20:06

romeo pisze:a co moze byc przyczyną ze gdy włącze zasilanie na zegary wskazówka od cisnienia wychyla sie na max i tak juz zostaje :-(
Brak połączania z czujnikiem ciśnienia. Jak kilka dni jeździłem z dodatkowym zegarami i zanim podłączyłem czujnik właśnie tak było (podłączyłem sobie masę zamiast czujnika żeby stał na 0 przez ten czas).

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 wrz 2010, 21:02

i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 28 wrz 2010, 21:42

pandamix pisze:i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego

A ja od dziś mam sprawne, ciśnienie na rozgrzanym trzyma 2 bary :mrgreen:

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 29 wrz 2010, 10:26

MIODEK pisze:
pandamix pisze:i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego

A ja od dziś mam sprawne, ciśnienie na rozgrzanym trzyma 2 bary :mrgreen:
To tak jak u Mnie w zetce :->

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 29 wrz 2010, 13:36

jak sprawdzic czy banka jest sprawna wszystko było ok a teraz wskazówka od cisnienia idzie na max i tam juz pozostaje wszystko przekopałem od nowa i połączenia wydaja sie byc ok
ps czujnik od 100 C4 podejdzie?

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 29 wrz 2010, 14:34

Odpiąć przewód i przyłożyć do masy, jeżeli wskazówka pozostanie nieruchoma, wtedy mamy przerwę na przewodzie (ewentualnie padnięty wskaźnik). W przeciwnym razie wina leży w samym czujniku.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 29 wrz 2010, 19:53

MIODEK pisze:Odpiąć przewód i przyłożyć do masy, jeżeli wskazówka pozostanie nieruchoma, wtedy mamy przerwę na przewodzie (ewentualnie padnięty wskaźnik). W przeciwnym razie wina leży w samym czujniku.
wskazówka drgnie tylko ze 2mm od temp identycznie tak sie dzieje przy zwarciu do masy w obwodzie nie ma przerwy wiec nalezy sie przyjzec zegarom czy tak?

TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

Post autor: TadekB4 » 08 paź 2010, 20:33

Zdjęcia z fotostory są niedostępne. Proszę o reupload.

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 08 paź 2010, 21:05

TadekB4 pisze:Zdjęcia z fotostory są niedostępne. Proszę o reupload.
Niestety jest to nie możliwe. Autor tematu usunął je z hostingu.

TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

Post autor: TadekB4 » 12 paź 2010, 11:29

Żeby zamontować dodatkowe zegary trzeba chyba kupić je razem z całą resztą tej części plastiku, na której są osadzone wraz z dźwignią zmiany biegów ?

Foto

Czy wystarczą same zegary ? Ale co wtedy z popielniczką, też można ją dokupić i założyć pod zegary ?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 12 paź 2010, 12:48

Jak kupisz popielniczke z klapka oddzielnie to mozesz zamontowac zegary w twoj orginalny tunel, jedynie trzeba bedzie wyciac dziure na nowa popielniczke. Miejsce na zamontowanie zegarów jest juz przewidziane w ori tunelu.

TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

Post autor: TadekB4 » 12 paź 2010, 15:44

Czyli jest też taka opcja, że montujemy tylko zegary bez popielniczki ? Pod zegarami zostaje wtedy dalej ta półka tylko jest trochę mniejsza...

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 12 paź 2010, 17:04

Dokładnie tak, jak poszukasz to są ludzie tu na forum, którzy maja właśnie tak zamontowane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl