[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
Brak połączania z czujnikiem ciśnienia. Jak kilka dni jeździłem z dodatkowym zegarami i zanim podłączyłem czujnik właśnie tak było (podłączyłem sobie masę zamiast czujnika żeby stał na 0 przez ten czas).romeo pisze:a co moze byc przyczyną ze gdy włącze zasilanie na zegary wskazówka od cisnienia wychyla sie na max i tak juz zostaje
- 
				
				niebieski79
 - Forum Audi 80

 - Posty: 253
 - Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
 - Lokalizacja: podkarpacie RPZ
 
To tak jak u Mnie w zetce :->MIODEK pisze:pandamix pisze:i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego
A ja od dziś mam sprawne, ciśnienie na rozgrzanym trzyma 2 bary :mrgreen:
wskazówka drgnie tylko ze 2mm od temp identycznie tak sie dzieje przy zwarciu do masy w obwodzie nie ma przerwy wiec nalezy sie przyjzec zegarom czy tak?MIODEK pisze:Odpiąć przewód i przyłożyć do masy, jeżeli wskazówka pozostanie nieruchoma, wtedy mamy przerwę na przewodzie (ewentualnie padnięty wskaźnik). W przeciwnym razie wina leży w samym czujniku.
Żeby zamontować dodatkowe zegary trzeba chyba kupić je razem z całą resztą tej części plastiku, na której są osadzone wraz z dźwignią zmiany biegów ? 
Foto
Czy wystarczą same zegary ? Ale co wtedy z popielniczką, też można ją dokupić i założyć pod zegary ?
			
			
									
									
						Foto
Czy wystarczą same zegary ? Ale co wtedy z popielniczką, też można ją dokupić i założyć pod zegary ?
							










