Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 13 wrz 2010, 08:53

a jak wygląda prawidłowy czujnik ciśnienia oleju do b4 ?? bo już te piszczenie przy 2000 obr/min jest denerwujące..

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 27 wrz 2010, 19:43

a co moze byc przyczyną ze gdy włącze zasilanie na zegary wskazówka od cisnienia wychyla sie na max i tak juz zostaje :-(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 wrz 2010, 20:06

romeo pisze:a co moze byc przyczyną ze gdy włącze zasilanie na zegary wskazówka od cisnienia wychyla sie na max i tak juz zostaje :-(
Brak połączania z czujnikiem ciśnienia. Jak kilka dni jeździłem z dodatkowym zegarami i zanim podłączyłem czujnik właśnie tak było (podłączyłem sobie masę zamiast czujnika żeby stał na 0 przez ten czas).

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 wrz 2010, 21:02

i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 28 wrz 2010, 21:42

pandamix pisze:i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego

A ja od dziś mam sprawne, ciśnienie na rozgrzanym trzyma 2 bary :mrgreen:

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 29 wrz 2010, 10:26

MIODEK pisze:
pandamix pisze:i w tedy po przekręceniu zapłonu tylko delikatnie podskoczy i spadnie na zero,fajnie to wygląda prawie jak by czujnik działał,wiem coś na ten temat nie mam dwóch czujników i mam zrobione tak jak u Aldiego

A ja od dziś mam sprawne, ciśnienie na rozgrzanym trzyma 2 bary :mrgreen:
To tak jak u Mnie w zetce :->

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 29 wrz 2010, 13:36

jak sprawdzic czy banka jest sprawna wszystko było ok a teraz wskazówka od cisnienia idzie na max i tam juz pozostaje wszystko przekopałem od nowa i połączenia wydaja sie byc ok
ps czujnik od 100 C4 podejdzie?

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 29 wrz 2010, 14:34

Odpiąć przewód i przyłożyć do masy, jeżeli wskazówka pozostanie nieruchoma, wtedy mamy przerwę na przewodzie (ewentualnie padnięty wskaźnik). W przeciwnym razie wina leży w samym czujniku.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 29 wrz 2010, 19:53

MIODEK pisze:Odpiąć przewód i przyłożyć do masy, jeżeli wskazówka pozostanie nieruchoma, wtedy mamy przerwę na przewodzie (ewentualnie padnięty wskaźnik). W przeciwnym razie wina leży w samym czujniku.
wskazówka drgnie tylko ze 2mm od temp identycznie tak sie dzieje przy zwarciu do masy w obwodzie nie ma przerwy wiec nalezy sie przyjzec zegarom czy tak?

TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

Post autor: TadekB4 » 08 paź 2010, 20:33

Zdjęcia z fotostory są niedostępne. Proszę o reupload.

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 08 paź 2010, 21:05

TadekB4 pisze:Zdjęcia z fotostory są niedostępne. Proszę o reupload.
Niestety jest to nie możliwe. Autor tematu usunął je z hostingu.

TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

Post autor: TadekB4 » 12 paź 2010, 11:29

Żeby zamontować dodatkowe zegary trzeba chyba kupić je razem z całą resztą tej części plastiku, na której są osadzone wraz z dźwignią zmiany biegów ?

Foto

Czy wystarczą same zegary ? Ale co wtedy z popielniczką, też można ją dokupić i założyć pod zegary ?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 12 paź 2010, 12:48

Jak kupisz popielniczke z klapka oddzielnie to mozesz zamontowac zegary w twoj orginalny tunel, jedynie trzeba bedzie wyciac dziure na nowa popielniczke. Miejsce na zamontowanie zegarów jest juz przewidziane w ori tunelu.

TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

Post autor: TadekB4 » 12 paź 2010, 15:44

Czyli jest też taka opcja, że montujemy tylko zegary bez popielniczki ? Pod zegarami zostaje wtedy dalej ta półka tylko jest trochę mniejsza...

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 12 paź 2010, 17:04

Dokładnie tak, jak poszukasz to są ludzie tu na forum, którzy maja właśnie tak zamontowane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl