Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabriolet 2.6 V6

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 22 wrz 2010, 20:31

Mowa o włosach na głowie ;-)

Daniel się odezwie to będziemy wiedzieć jakie ma wymówki i wtedy wszystko uściślimy, o!

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 wrz 2010, 20:35

letko 8-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 22 wrz 2010, 22:11

quick, ja też mam podobnie skorodowaną rurkę i Krzychu mówi, że to norma i nie ma co wymieniać. Ja planuję ją wyczyścić ryżową szczotą i prysnąć czarnym matem do tłumików.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 22 wrz 2010, 22:29

Ej właśnie, Daniel. Kiedyś wspominałeś, że mam glebę większą od Ciebie - chyba przed wymianą zawieszenia u Ciebie. Co miałeś na myśli? Pytam, ponieważ melodią przyszłości jest u mnie wymiana amorków i zastanawiam się na jakie. Krzychu podał mi jakąś markę ale nie pamiętam jaką.. W każdym razie wiem, że koszt ok. 800zł (komplet). Pytanie tylko czy moje sprężyny będą ok aby zachować obecną glebę.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 22 wrz 2010, 23:28

quick, oczywiście chodziło o moje poprzednie zawieszenie :) teraz to ja mam niższe.
Jak wstawisz nowe amory i elementy gumowe to może się nieco unieść w górę od stanu aktualnego. Możesz spróbować kupić talerzyki obniżające na przód, prawdopodobnie minimalnie zmienią ten stan.

PS jeśli potrafisz wjechać do Krzyśka na podwórko centralnie przez bramę bez podnoszenia auta za nadkola przez pomocnych kolegów to masz wyższe zawieszenie <ok>
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 23:30 przez ATLAS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 wrz 2010, 07:25

Jak wstawisz nowe amory i elementy gumowe to może się nieco unieść w górę od stanu aktualnego
Ale ja nie chcę podnosić ;) Pytam, ponieważ zastanawiam się czy jak kupię inne amorki niż mam teraz to czy auto nie pójdzie mi do góry lub w dół przy zastosowaniu obecnych sprężyn.

Co do amorków to Krzysiek mówił o jakiś za 1200 a nie 800zł. Coś tak mi świta. Chyba jakaś niemiecka firma..
ATLAS pisze:PS jeśli potrafisz wjechać do Krzyśka na podwórko centralnie przez bramę bez podnoszenia auta za nadkola przez pomocnych kolegów to masz wyższe zawieszenie
Raz może zahaczyłem środkowym lub listwą o metalowy bolec od bramy ale tak to nie mam problemów ;)


Ej, właśnie. Powracając do tłumika. Zakupiłem taki sam jak Ty. Ciągle zapominam się Ciebie o to zapytać.. Czy po przejechaniu kilku km. praca wydechu jest u Ciebie głośniejsza? Zauważyłem u siebie taką zależność, że po odpaleniu auta, wydech pracuje sympatycznie, emitując miły pomruk. Jednak po przejechaniu ok. 8 km i stanięciu na światłach, słyszę, że dudni ewidentnie mocniej. W momencie kiedy zgaszę auto na parę minut, np. tankując samochód, to po odpaleniu jest ciszej.. A po przejechaniu paru km. znowu głośniej. Taka specyfika tłumika czy środkowy wypalony lub coś innego.. ?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 wrz 2010, 08:49

quick pisze:Cytat:
Jak wstawisz nowe amory i elementy gumowe to może się nieco unieść w górę od stanu aktualnego


Ale ja nie chcę podnosić ;) Pytam, ponieważ zastanawiam się czy jak kupię inne amorki niż mam teraz to czy auto nie pójdzie mi do góry lub w dół przy zastosowaniu obecnych sprężyn.
Właśnie o tym pisałem. Na tych samych sprężynach auto pójdzie lekko do góry, zależnie od tego jakie masz teraz amorki. Jeśli masz tak zamęczone, że umarły - to na nowych może nawet 10mm pójść w górę ;/
quick pisze:Raz może zahaczyłem środkowym lub listwą o metalowy bolec od bramy ale tak to nie mam problemów ;)
To masz wyższą zawiechę ;)
quick pisze:Ej, właśnie. Powracając do tłumika. Zakupiłem taki sam jak Ty. Ciągle zapominam się Ciebie o to zapytać.. Czy po przejechaniu kilku km. praca wydechu jest u Ciebie głośniejsza? Zauważyłem u siebie taką zależność, że po odpaleniu auta, wydech pracuje sympatycznie, emitując miły pomruk. Jednak po przejechaniu ok. 8 km i stanięciu na światłach, słyszę, że dudni ewidentnie mocniej. W momencie kiedy zgaszę auto na parę minut, np. tankując samochód, to po odpaleniu jest ciszej.. A po przejechaniu paru km. znowu głośniej. Taka specyfika tłumika czy środkowy wypalony lub coś innego.. ?
U mnie nie ma takiego efektu. Zawsze brzmi tak samo. Jedynie w pierwszych kilometrach od założenia się dopalał. Ale każdy nowy tłumik tak ma. Co do Twojego wydechu, nie wiem co to może być. A obroty silnika na wolnych są takie same jak porównujesz głośność?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 wrz 2010, 08:54

Tak, obroty są takie same - kiedy już przejadę to kilka km. Nie falują, przynajmniej obrotomierz na to nie wskazuje. Krzychu powiedział, że jest ok. Może ja mam jakieś francuskiego ucho..

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 wrz 2010, 15:02

jezeli kupisz amory o skroconym skoku to nie podniesie Ci sie auto...

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 29 wrz 2010, 07:40

Przestała mi (chyba..) działać klimatyzacja.. Guzik po wciśnięciu zapala się ale z nawiewu nie czuć powiewu klimatyzacji tylko (jak na mój nos) normalny nawiew. Gdzie umieszczony jest cały osprzęt od klimatyzacji? Jakieś pomysł co może być przyczyną.. ?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 wrz 2010, 12:27

tak z dnia na dzien przestala dzialac? jedz do jakiegos warsztatu zeby Ci sprawdzili kompresje ukladu, robiles na poczatku sezonu przeglad klimy?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 29 wrz 2010, 19:13

Chyba tak.. A jakie oznaki powinny mieć miejsce.. ?

Niestety, nie robiłem przeglądu klimy..

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 wrz 2010, 20:10

o klimie to mozna gadac godzinami, jednka bez fachowego sprzetu nikt Ci nie pomoze :/ przeglad klimy robi sie co roku na poczatku sezonu letniego (nie mowie tu o nabijaniu ale tylko sprawdzeniu chociaz) niestety malo kto o tym wie, a jak ktos wie to rzadko sie stosuje bo wiadomo - koszta... z tego otoz powodu ciesze sie ze nie kupilem z klima ;]

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 29 wrz 2010, 23:27

quick pisze:Przestała mi (chyba..) działać klimatyzacja.. Guzik po wciśnięciu zapala się ale z nawiewu nie czuć powiewu klimatyzacji tylko (jak na mój nos) normalny nawiew. Gdzie umieszczony jest cały osprzęt od klimatyzacji? Jakieś pomysł co może być przyczyną.. ?
jak Ci leci zwykły wiatr z nawiewu to pewnie trzeba nabić klime freonem :)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 30 wrz 2010, 10:13

Problem wiedział kiedy się pojawić. Wczoraj przyszła wypłata..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl