[b4 1z] bład lub zacięcie turbiny
[b4 1z] bład lub zacięcie turbiny
witam 
 nie wiem czy nazwałem moze dobrze temat... dziś przydażyło mise cos takiego ze chcąc uciec ze skrzyzowania bardzo sie rozczarowałem nagłym spadkiem mocy  :evil:  nie zadziałało turbo, auto zbierało sie powoli jak traktor 
 dojechałem jakos do domu. Pierwsz myśl wymiana turbiny  :evil:  auto moze odstało z 15min i jak sie okazało turbo chodzi więc czy mogła ona dostac jakiegos błedu lub zaciecia chwilowego:?: czy to juz oznaki ze kończy ona pomału swój żywot  <mur> albo wystarczy ją wyczyścic... sam nie wiem  
  odkąd miałęm okazje jezdzic dieslami pierwszy raz sie spotkałem z czyms takim... nie mam kompa żeby to sprawdzić na miejscu. pozdrawiam  
			
			
									
									
						- Motostacja pl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6966
 - Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
 - Imię: Motostacja PL
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Ono jest załaczone od momentu odpaleniadydo85 pisze:ostatnio był spokój... zdarzyło sie tak znowu lecz wtedy wyłaczyłęm na chwile auto i spokój. Lecz w2czoraj znowu sie powtórzyło... ciągłem go tak na trzecimbiegu i gdy silnik osiagnał jakieś 3200/obr turbo sie załaczyło.
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Szukając samych błędów vagiem , można zabrnąć w ślepą uliczkę ,bo przeładowanie pokaże błąd ,ale juz brak doładowania nie .Jak podłączałeś vaga to wystarczyło się przejechać ,zerknąć w bloku 011 gdzie widac ciśnienie w dolocie żądane przez kompa i aktualne ,od razu byś wiedział ,a tak to trudno powiedzieć ,czy to sztanga ,dziura w dolocie czy coś innegorewolwer pisze:Dołączając do tematu,brak błędu przeładowania(Vag nie pokazuje żadnego błędu),zawór n75 wymieniony na nowy oryginał,a samochód muł,czy winna może być zle ustawiona sztanga od turbiny?
Jak zrobię logi w tym tygodniu to zamieszczę. 
[ Dodano: 2010-11-20, 15:35 ]
A to logi grupy 11,chodzi o ciśnienie,możecie coś poradzić,dodam n75 wymieniony na nowy oryginalny,a o to link:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08b ... 3fab9.html
			
			
									
									
						[ Dodano: 2010-11-20, 15:35 ]
A to logi grupy 11,chodzi o ciśnienie,możecie coś poradzić,dodam n75 wymieniony na nowy oryginalny,a o to link:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08b ... 3fab9.html
węzyki z podcisnienia wymieniłem, problem pozostał dalej. Dzis zaślepiłem egr, został pominiety zawór N75 i problem znikł na obecną chwile. Jakie powinna dyc doładowanie turbiny :?: u mnie na biegu jałowym ładował max 1.3 bara a w czasie jazdy max 1.6 bara lecz było tak ze trzymało ćisnienie i w pewnym momncie spadło przy jezdzie na stałych obrotach...
			
			
									
									
						- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Na bajpasie będzie takie jak piszesz ,biorąc pod uwagę że twoje 1,3 bara to 0,3 bara a 1,6 to 0,6 baradydo85 pisze:Jakie powinna dyc doładowanie turbiny :?: u mnie na biegu jałowym ładował max 1.3 bara a w czasie jazdy max 1.6 bara lecz było tak ze trzymało ćisnienie i w pewnym momncie spadło przy jezdzie na stałych obrotach...
							









