![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
![:-(](https://audi80.pl/images/smilies/icon_sad.gif)
![:-?](https://audi80.pl/images/smilies/icon_confused.gif)
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
Ono jest załaczone od momentu odpaleniadydo85 pisze:ostatnio był spokój... zdarzyło sie tak znowu lecz wtedy wyłaczyłęm na chwile auto i spokój. Lecz w2czoraj znowu sie powtórzyło... ciągłem go tak na trzecimbiegu i gdy silnik osiagnał jakieś 3200/obr turbo sie załaczyło.
Szukając samych błędów vagiem , można zabrnąć w ślepą uliczkę ,bo przeładowanie pokaże błąd ,ale juz brak doładowania nie .Jak podłączałeś vaga to wystarczyło się przejechać ,zerknąć w bloku 011 gdzie widac ciśnienie w dolocie żądane przez kompa i aktualne ,od razu byś wiedział ,a tak to trudno powiedzieć ,czy to sztanga ,dziura w dolocie czy coś innegorewolwer pisze:Dołączając do tematu,brak błędu przeładowania(Vag nie pokazuje żadnego błędu),zawór n75 wymieniony na nowy oryginał,a samochód muł,czy winna może być zle ustawiona sztanga od turbiny?
Na bajpasie będzie takie jak piszesz ,biorąc pod uwagę że twoje 1,3 bara to 0,3 bara a 1,6 to 0,6 baradydo85 pisze:Jakie powinna dyc doładowanie turbiny :?: u mnie na biegu jałowym ładował max 1.3 bara a w czasie jazdy max 1.6 bara lecz było tak ze trzymało ćisnienie i w pewnym momncie spadło przy jezdzie na stałych obrotach...