[b4 1z] bład lub zacięcie turbiny
[b4 1z] bład lub zacięcie turbiny
witam nie wiem czy nazwałem moze dobrze temat... dziś przydażyło mise cos takiego ze chcąc uciec ze skrzyzowania bardzo sie rozczarowałem nagłym spadkiem mocy :evil: nie zadziałało turbo, auto zbierało sie powoli jak traktor dojechałem jakos do domu. Pierwsz myśl wymiana turbiny :evil: auto moze odstało z 15min i jak sie okazało turbo chodzi więc czy mogła ona dostac jakiegos błedu lub zaciecia chwilowego:?: czy to juz oznaki ze kończy ona pomału swój żywot <mur> albo wystarczy ją wyczyścic... sam nie wiem odkąd miałęm okazje jezdzic dieslami pierwszy raz sie spotkałem z czyms takim... nie mam kompa żeby to sprawdzić na miejscu. pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ono jest załaczone od momentu odpalenia a szwankuje ci sterowanie upuszczaniem ciśnienia ,czyli zawór n75 ,lub wężyki od niego .Stąd łapie ci awaryjny z przeładowania i masz brak mocy,zrób sobie bajpas n75 to będziesz miał pewność <ok>dydo85 pisze:ostatnio był spokój... zdarzyło sie tak znowu lecz wtedy wyłaczyłęm na chwile auto i spokój. Lecz w2czoraj znowu sie powtórzyło... ciągłem go tak na trzecimbiegu i gdy silnik osiagnał jakieś 3200/obr turbo sie załaczyło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Szukając samych błędów vagiem , można zabrnąć w ślepą uliczkę ,bo przeładowanie pokaże błąd ,ale juz brak doładowania nie .Jak podłączałeś vaga to wystarczyło się przejechać ,zerknąć w bloku 011 gdzie widac ciśnienie w dolocie żądane przez kompa i aktualne ,od razu byś wiedział ,a tak to trudno powiedzieć ,czy to sztanga ,dziura w dolocie czy coś innegorewolwer pisze:Dołączając do tematu,brak błędu przeładowania(Vag nie pokazuje żadnego błędu),zawór n75 wymieniony na nowy oryginał,a samochód muł,czy winna może być zle ustawiona sztanga od turbiny?
Jak zrobię logi w tym tygodniu to zamieszczę.
[ Dodano: 2010-11-20, 15:35 ]
A to logi grupy 11,chodzi o ciśnienie,możecie coś poradzić,dodam n75 wymieniony na nowy oryginalny,a o to link:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08b ... 3fab9.html
[ Dodano: 2010-11-20, 15:35 ]
A to logi grupy 11,chodzi o ciśnienie,możecie coś poradzić,dodam n75 wymieniony na nowy oryginalny,a o to link:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08b ... 3fab9.html
węzyki z podcisnienia wymieniłem, problem pozostał dalej. Dzis zaślepiłem egr, został pominiety zawór N75 i problem znikł na obecną chwile. Jakie powinna dyc doładowanie turbiny :?: u mnie na biegu jałowym ładował max 1.3 bara a w czasie jazdy max 1.6 bara lecz było tak ze trzymało ćisnienie i w pewnym momncie spadło przy jezdzie na stałych obrotach...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na bajpasie będzie takie jak piszesz ,biorąc pod uwagę że twoje 1,3 bara to 0,3 bara a 1,6 to 0,6 bara Wymień zaworek i będzie git ,jak chcesz używany, ale nie wymęczony taki zaworek to mam 100% sprawnydydo85 pisze:Jakie powinna dyc doładowanie turbiny :?: u mnie na biegu jałowym ładował max 1.3 bara a w czasie jazdy max 1.6 bara lecz było tak ze trzymało ćisnienie i w pewnym momncie spadło przy jezdzie na stałych obrotach...