masz cosdo poloneza? xDAdaś Lee pisze:(...) I jeszcze te części z POLONEZA! Niewybaczalne.
(...)
projekt rewelka napatrzyćsie na to nie mogę
gratuluję zaciecia no i efektów przede wszystkim
Mam już kilka pomysłów na modyfikację silnika :mrgreen:, ale w najbliższym czasie będzie to niemożliwe do zrealizowania z powodu braku $$$.Fighter001 pisze: Zmieniaj graty w silniku na wyczynowe bo przy takim obciazeniu dlugo moze to nie polatac (dlugo w stosunku do seri )
Czyżbyś miał podciśnienie serwa podłączone pod kolektor ssacy :?: mam nadzieję że masz założony zawór zwrotny, który nie pozwala nadmuchać serwa mieszanką podczas jazdyturbofin pisze:Jarewa pisze:Czyżby kolega jeździł bez wspomagania hamulców?
Bo jakos po zdjeciach nie widać tego rozwiązania jest tak jak było. A skoro jest turbo to juz panuje w korektorze ciśnienie a nie podciśnienie.
To jak kolega hamuje?
Wspomaganie hamulców było i jest, a jak jest doładowanie to w kolektorze panuje podciśnienie i nadciśnienie w zależności od uchylenia przepustnicy i obrotów silnika.
Załóżmy,że podczas przyspieszenia wciskamy pedał gazu do oporu to wtedy panuje nadciśnienie. Podczas hamowania zdejmujemy nogę z pedału gazu przepustnica się zamyka i w kolektorze ssącym robi się podciśnienie i wspomaganie hamulców działa. .
Mam zamontowany wskaźnik boost w skali od -1 do 1,5 bara także podczas jazdy wszystko ładnie widać jak ładuje kompresor i jakie ciśnienie mamy w danym momencie.
Tak serwo jest podłączone pod kolektor ssący i nie ma zaworu zwrotnego. Trafne spostrzeżenie kolego <ok> . Będę musiał to przerobić, założyć zawór zwrotny albo lepszym rozwiązaniem moim zdaniem byłoby podpięcie serwa między gaźnikiem a kompresorem.UKI_XX pisze: Czyżbyś miał podciśnienie serwa podłączone pod kolektor ssacy :?: mam nadzieję że masz założony zawór zwrotny, który nie pozwala nadmuchać serwa mieszanką podczas jazdy
Czyli wychodzi około 90 litrów na sekundę czyli 9 wiader powietrza na sekundęturbofin pisze:Zapotrzebowanie na powietrza silnika 2.0 16 v
2.0 x 6000 /2 x 0.9 = 5,4 m3 / min
5,4 m3 / min x 35.2 = 190 CFM
Dla doładowania 0,4 bara
190 x 1,4 = 266 CFM
Trepek nie ma co parodiować co do działania tego urządzenia jeśli ktoś jest zwolennikiem E-TURBO to niech zakłada tylko niech napisze na forum jak to działa i jakie będą efekty. Nikt na forum nie zamontował jeszcze takiego urządzenia dlatego może to być ciekawy projekt <ok>trepek pisze:
Pytanie tylko, kiedy zwiększa moc o 30%? Na biegu jałowym? I z zamiast 20KM robi 26KM?