Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 3A]Problem z odpalaniem przy niskich temperaturach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

[B3 2.0 3A]Problem z odpalaniem przy niskich temperaturach

Post autor: zielonny » 18 paź 2010, 13:28

Witam,
Zwracam sie z problemem bo widze ze wiele osob zna sie na temacie. Problem dotyczy odpalania przy niskich tempereturach, mianowicie po nocy musze go krecic z 10 sekund az zaskoczy. Moja wiedza na ten temat jest dosc drastycznie okrojona takze prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 18:47 przez zielonny, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 18 paź 2010, 17:00

Kolego popraw temat bo władza nie śpi, co do odpalania, to na czym konkretnie palisz silnik ? Pb, LPG? Jesli na LPG, to gdy spada temp. to zawsze trudniej odpalić.

zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

Post autor: zielonny » 18 paź 2010, 18:53

ok dzieki za zwrocenie uwagi.
Co do odpalania to nie jest na gazie i wystepuje to tylko w momencie gdu temperatury sa niskie. Caly rok mialem spokoj, a ze zima za pasem to od wczoraj mam ten sam problem.

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 18 paź 2010, 19:52


zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

Post autor: zielonny » 25 paź 2010, 15:26

No to wszystko jasne, regulator cisnienia instalacji wtryskowej jest niesprawny i silniczek krokowy. W srode powinienem sie z tym uporac :)

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 25 paź 2010, 17:47

zielonny, no to czekamy na wieści jak ci poszło i czy przyniosło oczekiwany efekt :)

zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

Post autor: zielonny » 29 paź 2010, 13:27

Powiem tylko tyle ze narazie silnik nadal ma problemy z odpalaniem, wiec stoje w miejscu :/ natomiast sama wymiana regulatora cisnienia poprawila kulture pracy silnika takze czesciowo jestem zadowolony. Mechanik stwierdzil ze w ukladzie paliwowym moze byc woda, moze ktos z Was koledzy ma pomysl na to jak sie pozbyc h2O?

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 29 paź 2010, 14:04

zielonny, najlepiej przepalić wszystko, bo nie widzę tego by opróżnić bak w całości z paliwa. Woda w paliwie może pojawić się z kilku powodów, ale jest to raczej rzadki objaw, na podstawie czego tak stwierdził? z układem WN masz wszystko ok?

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 30 paź 2010, 10:09

ja bym na twoim miejscu wymienił jeszcze czujnik temp cieczy chłodzącej odpowiedzialny za wtrysk rozruchowy jak to zrobisz powinno byc git nie kupuj tańszych niż 50 zł :-D a co do wody w baku kup denaturat i wlej go do baku wiąże on wodę i i zostaje spalana razem z paliwem.0,5 litra na 5-10 litrów paliwa

zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

Post autor: zielonny » 30 paź 2010, 11:09

Wielkie dzieki za wskazowki :)
Powiedz mi jezeli nie sprawi Ci klopotu, gdzie moglbym w sieci zaopatrzyc sie w taki czujnik?

[ Dodano: 2010-10-30, 11:29 ]
Tauron pisze:na podstawie czego tak stwierdził?
Mechanik stwierdzil po odkreceniu regulatora cisnienia, takze nie wiem czy ma to racje bytu :/

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 30 paź 2010, 12:01

w sieci nie kupuj idz do motoryzacyjnego powiedz co chcesz i kup w sieci sa same tanie zamienniki po 9-20 zl a to kicha jest

zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

Post autor: zielonny » 04 lis 2010, 17:32

Sprawwa wyglada nastepujaco, wymienilem :
- czujnik temperatury cieczy
- kopulke
- palec
- przewody
no i nadal samochod nie chce odpalic, rozrusznik kreci tak dlugo az w pewnym momencie zaskoczy na 500 obrotow (ale i tak to trwa jakies 10 min), a przy przycisnieciu pedalu gazu sie dusi i gasnie :/
Panowie podpowiedzcie cos :cry:

mentorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 04 lis 2010, 18:37
Lokalizacja: LODZ

Post autor: mentorek » 04 lis 2010, 19:10

WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY 80-atek! posiadam b3 z silnikiem 2.0e kod 3A i mam troszke inny problem na benzynie! mianowicie nie chodzi mi na wolnych obrotach,normalnie odpala ,wkreca sie na obroty,po zdjeciu nogi z gazu od razu gasnie,na gazie jest ok,wymienilem juz dwa czujniki krokowe i nie pomoglo! moze mi ktos pomoc?

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 05 lis 2010, 09:55

mentorek pobierz i poczytaj > TO

zielony
wymienilem :
- czujnik temperatury cieczy
który ten z góry czy z dołu
jakie masz świece powinny być NGK-BUR6ET
sprawdziłeś czy działa wtrysk rozruchowy?
wymieniłeś regulator ciśnienia ten przy rozdzielaczu i jakie ciśnienie podaje pompa.
jest jeszcze tzw. kompensator ciśnienia (odpowiedzialny za utrzymanie ciśnienia w układzie) zaraz obok pompy paliwa i filtra.
apropo filtra paliwa kiedy był wymieniany?

zielonny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Świecie

Post autor: zielonny » 05 lis 2010, 10:23

Witam,
Czujnik wymienilem ten na dole, swiece sa NGK tylko juz nie pamietam jakie, rozdzielacz wymienilem no ale jeszcze nie wiem jakie pompa podaje cisnienie. Filtra paliwa natomiast wymienialem w marcu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl