W nocy jak w nocy, moje jeszcze dają rade lecz gdy jest noc i pada deszcz...robi się nieciekawie...po prostu masakra. Dlatego pod tym kierunkiem chce kupić przyszłe żarówki i po waszych wypowiedziach wezmę jednak Night Braker Ciut niebieskie może i fajnie wyglądają ale bezpieczeństwo przede wszystkim.Żelu pisze:Osobiście nie widziałem porównania, ale wydaje mi się, że NB będą ciut mocniejsze, za to CB ciut bielsze. Gdybyś postawił samochody o takich żarówkach obok siebie, to na moje oko w CB doszukałbyś się bardziej niebieskiej barwy.
[b4] Lampy przednie - wybór żarówek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Mam Tungsram H4 Sportlight + 50 % światła. Bańka lekko niebieskawa i też świecą jak normalne, tylko w nocy są bielsze i to widoczna różnica. A tak to żadna rewelacja... Ja też jak mi się spalą to cool blue na próbe kupie. A te tungsramy juz 1,5 roku jeżdzą i wiem ze drugie tyle wytrzymają bo one się nie palą Zawsze miałem Tungsram i wiem co mówie
na krótkich światłach czyli H4 właśnie zamontowałem osramcool blue i świecą bardzo fanie.
Nie ma poprawy jeśli chodzi o odległość na jaką świecą, ale światło o niebo lepsze w porównaniu ze standardowymi żarówkami.
Na długich używam "nieśmiertelnych" osram nightbreaker i tu rożnica jeśli chodzi o oświetlany dystans jest ogromna w porównaniu ze zwykłymi H1.
Jeśli chodzi o żywotność to używam tych nightbreakerów już rok i żadna się nie spaliła
Nie ma poprawy jeśli chodzi o odległość na jaką świecą, ale światło o niebo lepsze w porównaniu ze standardowymi żarówkami.
Na długich używam "nieśmiertelnych" osram nightbreaker i tu rożnica jeśli chodzi o oświetlany dystans jest ogromna w porównaniu ze zwykłymi H1.
Jeśli chodzi o żywotność to używam tych nightbreakerów już rok i żadna się nie spaliła
H4 to standardowa żarówka do świateł mijania. Do drogowych jest H1 w lampach zespolonych audi coupesp.olsztyn pisze:julekF1, ale h4 są dwuwloknowe (mijania i drogowe w jednej zarowce). To jak ty masz je wsadzone jako tylko mijania to jedno wlokno wogóle jest nieuzywane. Dobrze myślę czy się mylę?
Pierwsze słyszę, że jedna żarówka H4 może jednocześnie służyć do świateł "krótkich" i "długich".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
Julek H4 maja dwa włókna (mijania i drogowe) :idea: ale u ciebie w lampach zespolonych świeci sie tylko włókno świat. mijania :!: bo tylko ono jest u ciebie widocznie podłączone :idea:
[ Dodano: 2010-11-11, 20:51 ]
Żarówka H4 jest Standartową,masz racje :idea: ale do świateł mijania(krótkich) i drogowych (długich) :idea:
[ Dodano: 2010-11-11, 20:51 ]
Żarówka H4 jest Standartową,masz racje :idea: ale do świateł mijania(krótkich) i drogowych (długich) :idea:
Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 21:16 przez fredi99vv, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
To znaczy że w lampach zespolonych na krótkich świecą się jednocześnie światła odpowiedzialne w lampach dzielonych za krótkie i długie?fredi99vv pisze:Z fabryki (w lampach zespolonych) były podłączone oba włókna żarówki H4(mijania i drogowe) w tym dużym odbłysniku
Czyli tak jak by u mnie włączyć krótkie i pociągnąć pająka do siebie (na mrugnięcie), bo jak u siebie na H4 włączam długie normalnie to włókno odpowiedzialne za krótkie gaśnie i zapala się długie.
Coś mi się to kupy nie trzyma.
Musze trochę poprawić swoją wcześniejszą wypowiedz o Cool Blue na autostradzie widać różnice samo widoczne światło nie jest wielkie ale znaki są oświetlane dużo wcześniej na bocznych słupkach widać odległość ustawiane są co 100m i zawsze widać 3 odblaski (auto puste światła podniesione maksymalnie)
Co do zespolonych świateł to przy drogowych światłach świecą 4 żarówki H4 drogowe + H1
Co do zespolonych świateł to przy drogowych światłach świecą 4 żarówki H4 drogowe + H1