Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Lampy przednie - wybór żarówek

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 09 lis 2010, 23:08

Żelu pisze:Osobiście nie widziałem porównania, ale wydaje mi się, że NB będą ciut mocniejsze, za to CB ciut bielsze. Gdybyś postawił samochody o takich żarówkach obok siebie, to na moje oko w CB doszukałbyś się bardziej niebieskiej barwy.
W nocy jak w nocy, moje jeszcze dają rade lecz gdy jest noc i pada deszcz...robi się nieciekawie...po prostu masakra. Dlatego pod tym kierunkiem chce kupić przyszłe żarówki i po waszych wypowiedziach wezmę jednak Night Braker ;-) Ciut niebieskie może i fajnie wyglądają ale bezpieczeństwo przede wszystkim.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 10 lis 2010, 19:35

Mam Tungsram H4 Sportlight + 50 % światła. Bańka lekko niebieskawa i też świecą jak normalne, tylko w nocy są bielsze i to widoczna różnica. A tak to żadna rewelacja... Ja też jak mi się spalą to cool blue na próbe kupie. A te tungsramy juz 1,5 roku jeżdzą i wiem ze drugie tyle wytrzymają bo one się nie palą :D Zawsze miałem Tungsram i wiem co mówie :D

Awatar użytkownika
Chuppa83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 12 maja 2010, 20:13
Lokalizacja: Mainz

Post autor: Chuppa83 » 10 lis 2010, 22:25

Dzisiaj zmontowałem Osram Cool Blue, światło jest ładnie białe i moim zdaniem dobrze oświetla pobocze a poza tym to żadna rewelacja. Zdjęcia zrobiłem ale nic na nich nie widać.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 11 lis 2010, 17:05

Jest chyba poradnik AŚ i tematem numeru są żarówki (co prawda H1 ale jakieś odniesienie jest).
Dużo porównanych modeli.
Te osramy CB nie wypadły źle.
Jakieś Boscha też wyszło że dobre.
Ale nie wiem dokładnie bo tylko przekartkowałem gazetkę w realu hehehe. :-)

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 11 lis 2010, 18:32

na krótkich światłach czyli H4 właśnie zamontowałem osramcool blue i świecą bardzo fanie.
Nie ma poprawy jeśli chodzi o odległość na jaką świecą, ale światło o niebo lepsze w porównaniu ze standardowymi żarówkami.
Na długich używam "nieśmiertelnych" osram nightbreaker i tu rożnica jeśli chodzi o oświetlany dystans jest ogromna w porównaniu ze zwykłymi H1.
Jeśli chodzi o żywotność to używam tych nightbreakerów już rok i żadna się nie spaliła

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 11 lis 2010, 18:59

julekF1, ale h4 są dwuwloknowe (mijania i drogowe w jednej zarowce). To jak ty masz je wsadzone jako tylko mijania to jedno wlokno wogóle jest nieuzywane. Dobrze myślę czy się mylę?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 11 lis 2010, 20:20

sp.olsztyn pisze:julekF1, ale h4 są dwuwloknowe (mijania i drogowe w jednej zarowce). To jak ty masz je wsadzone jako tylko mijania to jedno wlokno wogóle jest nieuzywane. Dobrze myślę czy się mylę?
H4 to standardowa żarówka do świateł mijania. Do drogowych jest H1 w lampach zespolonych audi coupe
Pierwsze słyszę, że jedna żarówka H4 może jednocześnie służyć do świateł "krótkich" i "długich".

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 11 lis 2010, 20:39

W lampach niezespolonych są tylko H4. Do długich i krótkich.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 20:40 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 11 lis 2010, 20:39

Julek H4 maja dwa włókna (mijania i drogowe) :idea: ale u ciebie w lampach zespolonych świeci sie tylko włókno świat. mijania :!: bo tylko ono jest u ciebie widocznie podłączone :idea:

[ Dodano: 2010-11-11, 20:51 ]
Żarówka H4 jest Standartową,masz racje :idea: :arrow: ale do świateł mijania(krótkich) i drogowych (długich) :idea:
Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 21:16 przez fredi99vv, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 12 lis 2010, 00:50

fredi99vv pisze:u ciebie w lampach zespolonych świeci sie tylko włókno świat. mijania bo tylko ono jest podłączone
Serio tak jest czy cos krecicie. Ja mialem podlaczone normalnie oba wlokna w zespolakach :roll:

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 12 lis 2010, 21:03

Z fabryki (w lampach zespolonych) były podłączone oba włókna żarówki H4(mijania i drogowe) w tym dużym odbłysniku :!: .

w malym odbłysniku żarówka H1 i tylko drogowe.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 12 lis 2010, 21:23

fredi99vv pisze:Z fabryki (w lampach zespolonych) były podłączone oba włókna żarówki H4(mijania i drogowe) w tym dużym odbłysniku
To znaczy że w lampach zespolonych na krótkich świecą się jednocześnie światła odpowiedzialne w lampach dzielonych za krótkie i długie?

Czyli tak jak by u mnie włączyć krótkie i pociągnąć pająka do siebie (na mrugnięcie), bo jak u siebie na H4 włączam długie normalnie to włókno odpowiedzialne za krótkie gaśnie i zapala się długie.

Coś mi się to kupy nie trzyma.

Awatar użytkownika
mario2560
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 418
Rejestracja: 19 lut 2007, 17:53
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Post autor: mario2560 » 12 lis 2010, 21:43

Nie; chodzi o to że po włączeniu długich zapala się w H4 żarnik odpowiedzialny za długie + H1 a żarnik od mijania gaśnie. Jakby jednocześnie długo świeciły oba żarniki w H4 to pewnie wszystko by się tam potopiło od temperatury.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 12 lis 2010, 22:02

Dokładnie tak jak Mariusz opisał.

Zapomniałem napisać ze w H4 oba włókna(mijania i drogowe) :!: NIE swiecą sie jednocześnie w Dużym odbłyśniku :!: to przeciesz oczywiste :roll:

Awatar użytkownika
Chuppa83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 12 maja 2010, 20:13
Lokalizacja: Mainz

Post autor: Chuppa83 » 13 lis 2010, 21:27

Musze trochę poprawić swoją wcześniejszą wypowiedz o Cool Blue na autostradzie widać różnice samo widoczne światło nie jest wielkie ale znaki są oświetlane dużo wcześniej na bocznych słupkach widać odległość ustawiane są co 100m i zawsze widać 3 odblaski (auto puste światła podniesione maksymalnie)
Co do zespolonych świateł to przy drogowych światłach świecą 4 żarówki H4 drogowe + H1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl