[B4 1Z] Rezanie - Zaślepianie EGRa.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
a bo już nie wiem a jak go zaślepię to odłączać n18?i przewód zaślepić?czy nie odłączać n18?waham się nad tym syfu zbytnio nie mam ale w końcu nie wiem czy jest dobrze jak jest zaślepiony czy nie?silnik ma jakieś 130000 przebiegu bo wymieniałem w tamtym roku jak radzicie?a co będzie jak n18 dalej będzie podłączony a tylko przewód zaślepiony?jakoś nie jestem przekonany do jego zaślepienia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
no i stało się zaślepiłem egr-a i odłączyłem n18 <ok> ale mam problem czy blaszka z tablicy rej.wystarczy?ma ok 1mm grubości i jest chyba z jakiegoś aluminium ,czy nie przepali tego?miałem zjazdówki z niemiec jak ją ciągnąłem i użyłem właśnie tych tablic do tego będzie dobrze?jak myślicie?aha na początku jak go zaślepiłem to puszczał mi bąki przy przygazowaniu ale już ok .nie widzę różnicy w jeździe czy przyśpieszeniu jest tak samo tylko boję się że może pod wpływem temp.wypalić dziurę i wiadomo co dalej ale w sumie to niektórzy pisali że robili z puszki po piwie doradźcie coś :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
no właśnie nie wiem jest grubsza od np.puszki po piwie a chłopaki pisali że robili z puszki po piwie robiłem test dzisiaj tej blachy- kawałek świeczki i podgrzewałem blachę i nic długo grzałem w jednym miejscu i nic się nie dzieje i tak myślę że skoro wytrzymała żywy ogień to nie powinno jej przepalić w miejscu zaślepienia co wy na to?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
ok dzisiaj się wkurzyłem i wywaliłem te blaszki z tablic rej.i dałem normalne blachy dla świętego spokoju co zauważyłem :!: -(przez te parę dni użytkowania z zaślepionym egr)- wolniej łapie temp. i troszkę głośniej silnik pracuje a tak poza tym nic spalanie w normie (3,5l) :mrgreen: <rotfl2> <cieszy>