Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie - Zaślepianie EGRa.

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 lis 2010, 00:36

najlepiej zatkaj go tam gdzie łączy się z serwo i w sumie N18 możesz wywalić <ok>

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 06 lis 2010, 17:02

może mi się wydaje ale po zaślepieniu jakby się lepiej zbierał :mrgreen: jeszcze troche zminan mnie czeka ale powoli sie jakoś już buja :-P

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lis 2010, 10:36

no to jak panowie w końcu zaślepiać czy nie?bo mam dylemat :-/ z jednej strony czy z dwóch?

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 13 lis 2010, 11:08

gibaj pisze:z jednej strony czy z dwóch?
A po co z dwóch stron?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lis 2010, 11:37

a bo już nie wiem a jak go zaślepię to odłączać n18?i przewód zaślepić?czy nie odłączać n18?waham się nad tym syfu zbytnio nie mam ale w końcu nie wiem czy jest dobrze jak jest zaślepiony czy nie?silnik ma jakieś 130000 przebiegu bo wymieniałem w tamtym roku jak radzicie?a co będzie jak n18 dalej będzie podłączony a tylko przewód zaślepiony?jakoś nie jestem przekonany do jego zaślepienia

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 14 lis 2010, 07:26

gibaj, zaślepiaj i się nie zastanawiaj... Co do N18 to nie musisz go odłączać bo i tak on wtedy nie będzie działać. ;-) Ja odłączyłem bo mi zaczął świrować. ;-)

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 17 lis 2010, 18:20

Czyli całą tą rurkę można wywalić i N18 też tak,wszystko zaślepić i powinno być ok?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 lis 2010, 16:11

no i stało się zaślepiłem egr-a i odłączyłem n18 <ok> ale mam problem czy blaszka z tablicy rej.wystarczy?ma ok 1mm grubości i jest chyba z jakiegoś aluminium ,czy nie przepali tego?miałem zjazdówki z niemiec jak ją ciągnąłem i użyłem właśnie tych tablic do tego będzie dobrze?jak myślicie?aha na początku jak go zaślepiłem to puszczał mi bąki przy przygazowaniu ale już ok .nie widzę różnicy w jeździe czy przyśpieszeniu jest tak samo :-D tylko boję się że może pod wpływem temp.wypalić dziurę i wiadomo co dalej :cry:ale w sumie to niektórzy pisali że robili z puszki po piwie doradźcie coś :?:

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 20 lis 2010, 20:05

Jeśli tam są gorące spaliny to blaszka z aluminium długo nie wytrzyma,ja bym zmienił dla świętego spokoju na grubszą zwykłą blachę.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 lis 2010, 19:35

no właśnie nie wiem jest grubsza od np.puszki po piwie a chłopaki pisali że robili z puszki po piwie :-/ robiłem test dzisiaj tej blachy- kawałek świeczki i podgrzewałem blachę i nic :-/ długo grzałem w jednym miejscu i nic się nie dzieje i tak myślę że skoro wytrzymała żywy ogień to nie powinno jej przepalić w miejscu zaślepienia co wy na to?

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 22 lis 2010, 16:35

Tłumiki są z blachy i nie są narażone na żywy ogień,a jednak się przepalają.W spalinach jest wiele żrących substancji.Daj grubszą blachę co ci szkodzi?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 lis 2010, 17:56

no nic nie szkodzi ale grubszą to nie bardzo tam wkładać

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 22 lis 2010, 20:13

Dlaczego nie bardzo wywalasz rurkę z harmonijką i gruchą i zaślepiasz resztę :-)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 24 lis 2010, 19:41

ja zaślepiłem blachą ocynk do tego sylikon, i egr przykręciłem tak jak było, nic nie przepuszcza i nic się nie dzieje narazie :mrgreen:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 lis 2010, 20:19

ok dzisiaj się wkurzyłem i wywaliłem te blaszki z tablic rej.i dałem normalne blachy dla świętego spokoju :-/ co zauważyłem :!: -(przez te parę dni użytkowania z zaślepionym egr)- wolniej łapie temp. i troszkę głośniej silnik pracuje a tak poza tym nic :-/ spalanie w normie (3,5l) :mrgreen: <rotfl2> <cieszy>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl