Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 cabrio] Ciekawostka - 2.7 T.T i quattro - pytania

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 17 lis 2010, 13:11

Jak sobie ko/lektory wydechowe customowe wyspawacie to sie zmiesci, to ze miedzy podluznice nie wchodzi to raz a to ze wylot z turbiny bedzie celowal idealnie w drazek kierowniczy w odleglosci ok 3cm to juz drugi problem :mrgreen:
po lekkiej rzezbie wszystko do zrobienia jak widac na zalaczonym linku.
teraz pytanie czy jest tu jakis odwazny cwaniak :?: <lol>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 17 lis 2010, 13:21

Słonik pisze:teraz pytanie czy jest tu jakis odwazny cwaniak :?: <lol>
Brak bo koszta zabija taniej bedzie przelożyć S4 B5 na normalna strone i cieszyć się w miare ori autem niż jeżdzić ulepem i rzeźbą. :mrgreen:

Co do silników 2.7 Bit jest cała mas wszelkiego informacji i nich. Ogółem nie trzymają mocy i są problemy z ich serwisowaniem, bo jak ktoś już sie zna to bierze za serwis ogromne kwoty, i większość częsci też jest b.droga.
pozdro

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 18 lis 2010, 20:47

nie zgodzę sie z tym bo nie jest to taka ulepa tylko można to zrobic nie przerabiając dużo bo sa to "podobne" samochody. zrobienie z cabrio oski quattro to by była ulepa a tutaj nie ingerujesz w elementy nosne samochodu tylko drobne przeróbki . poprostu nie chce sprzedawać swojej niuni za grosze tylko jeździć nia dalej tylko z silnikiem 2.7 i taki samochód robił by wrażenie nie da sie zaprzeczyć możne jak stoi to nie ale jak odpali i ruszy to na pewno i posiadanie auta jednego z możne pięciu na całym swiecie to jest warte kilku tysięcy :mrgreen: . jedyny problem to brak czasu i troche brak warunków ale dla chcącego nic trudnego ;-) to sie okaże czy sie zabiorę za ten projekt :-/ nie to s4 pójdzie na części :-/

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 18 lis 2010, 21:15

Póki masz czas na stukanie w klawisze, to nie wierze, że zrobisz jakiegokolwiek swapa <fiu fiu>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 18 lis 2010, 21:48

misial0 pisze:nie zgodzę sie z tym bo nie jest to taka ulepa tylko można to zrobic nie przerabiając dużo bo sa to "podobne" samochody. zrobienie z cabrio oski quattro to by była ulepa a tutaj nie ingerujesz w elementy nosne samochodu tylko drobne przeróbki . poprostu nie chce sprzedawać swojej niuni za grosze tylko jeździć nia dalej tylko z silnikiem 2.7 i taki samochód robił by wrażenie nie da sie zaprzeczyć możne jak stoi to nie ale jak odpali i ruszy to na pewno i posiadanie auta jednego z możne pięciu na całym swiecie to jest warte kilku tysięcy :mrgreen: . jedyny problem to brak czasu i troche brak warunków ale dla chcącego nic trudnego ;-) to sie okaże czy sie zabiorę za ten projekt :-/ nie to s4 pójdzie na części :-/

1. Jeżeli uważasz ze to są podobne auta to już jesteś w błędzie.
2. niestety ingerujesz w elementy nośne bo musisz podciąć podłużnice.
3.jeżeli chcesz unikatowe audi kup RS2. szybsze tak samo drogie w utrzymaniu.
3. a. bedziesz bardziej podziwiany.
4. twoj jedyny problem to brak kasy i wiedzy. (niestety)

Jeżeli czegoś bardzo chcesz to nie znajdziesz rzadnych przeszkód.
- a już zalazłeś dwie :-/

I uwierz mi taki swap to kilkadziesiąt tysięcy a nie kilka.

Frano niestety kolejny marzyciel ale miło że chociaż ma jakieś checi..

Pozdro

Schematy do AGB mam. <lol>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 18 lis 2010, 21:52

Na allegro stoi S4 za 7500 sprzedajesz graty z niej połowa jak nie więcej Ci się zwraca, sprzedajesz swoje graty znowu część Ci się zwraca. Pakujesz silnik do siebie sam to nie ponosisz kosztów. Co masz więcej wydatków wyspawać wydech, ogarnąć elektronikę ( kabelki i immo ) ? Gdzie te kilkanaście tysięcy ? :)

Panowie rozmawiamy o pracy własnej i kombinowaniu, a nie " dzień dobry chciałem AGB pod maską proszę mi tam to włożyć, zostawiam auto i pieniądze, chce aby auto jeździło za dwa tygodnie " . Wtedy to wiadomo, że będą dziwne sumy wychodziły.

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 18 lis 2010, 22:03

też sie zastanawiam nad tymi kilkadziesiąt tysiecy ??? nie chwale sie ze wszystko wiem od tego są fora a podłużnic nie mam zamiaru podcinac tylko przespawac kolektory wydechowe nie zapedzaj sie. rs2 za 15tyz nie kupie. chdzi mi za a4 to nastepca b4 wiec nie sa to całkowicie inne samochody . narazie sie przymierzam

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 18 lis 2010, 22:45

Krycha pisze:Gdzie te kilkanaście tysięcy ? :)
Robisz dobrą robotę i masz pojęcie. Usiądź z kartka i kalkulatorem to się zdziwisz.

Jak pododajesz sumy za poszczególne rzeczy to zaczyna się robić spora sumka.

misial0 pisze:też sie zastanawiam nad tymi kilkadziesiąt tysiecy ??? nie chwale sie ze
wszystko wiem od tego są fora a podłużnic nie mam zamiaru podcinac tylko przespawac kolektory wydechowe nie zapedzaj sie. rs2 za 15tyz nie kupie. chdzi mi za a4 to nastepca b4 wiec nie sa to całkowicie inne samochody . narazie sie przymierzam
Czyli kolejny wydatek sam tego nie zrobisz a nikt tego za 100pln nie zrobi.

RS2 jak poszukasz to w35tys sie zmieścisz.

Zgadzam się z jednym A4 to nasteca Br ale to już inne auta maja tylko kilka podobnych elementów nadwozie jest całkiem inne jak również instalacja elektryczna.

Żeby to zrobić należy zdobyć wiedzę i można próbować , zrobić napewno się da tylko czy koszt tego swapa bedzie opłacalny i adekwatny do końcowego efektu??

Napewno bedzie rozwojowy i fajnie zapitalajacy :mrgreen:

Pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 lis 2010, 23:02

Chciec to moc stara prawda.
Jednak chceci nie wystarcza niestety.
B4 i A4 to zupelnie rozne samochody jesli chodzi o sposob umocowania silnika w komorze i rozklad wielu elementow np takich jak serwo czy ECU.
Orientujesz sie jak latwo i jak tanio mozna pospawac kolektory wydechowe?
Masz techniczne zaplecze i czujesz sie na silach aby sie za to wziasc :?:
Masz S4 2.7BiT na placu jako dawce :?:
zdaj sobie sprawe z tego ze w przypadku takiego swapa sprawa nie konczy sie tylko na silniku, jeszcze conajmniej hamulce i przeniesienie napedu.
Chłopaku zdaj sobie sprawe ze to nie jest taki prosty swap jak 1.8T czy 1.9TDI PD niestety.
Przechodzilem przez to wiec wiem ze pozornie rzeczy proste zaczynaja sprawiac najwiecej problemow.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl