[80 B4 2.0 ABK]Temperatura silnika, nowy wątek??
JA MAM PODOBNIE W SILNIKU 1,8 TEMPERATURA NA WSKAZNIKU NIE PRZEKRACZA PIERWSZYCH TRZECH KRESEK CZYT 60ST WODE MIERZYLEM I MIALA 80/90 WENTYLATOR CHODZI I JEST OKEY ALE OBROTY MAM NA BIEGU JALOWYM NA SSANIU OK 1500 A NORMALNIE 1100 CO TO MOZE BYC DODAM ZE MAM INACZEJ JE ZAMONTOWANE JAK JEST NA ZDJECIU Z 1 STR U MNIE JEST CZARNY Z TRZEMA DZIURAMI PIERWSZY OD LEWEJDRUG I JEST NIEBIESKI PO PRAWEJ AN DWIE DZIURY WTYCZKI NIE WIEM KTORY NAWALA PROSZE O PORADY BEDE WDZIECZNY
tak bo na VAGU ci pokaże jaką podaje ten dwu pinowy czyjnik ,ew bledy w jego pracy , zabaczysz jak to wszystko wygladaOREŁ pisze:Czyli generalnie rzecz ujmując jak podepnę VAGA to sie wszytko wyjaśni co jest nawalone (albo nienawalone)?wilu8 pisze:ten czyjnik do ECU podaje temp. do kompa który steruje wtryski, skład mieszanki, jak podlaczysz VAGA to pokaże jaka podaje własnie ten czyjnik i wtedy bedziesz wiedział co kantuje
wilu a ty znasz sie na Vagach? Bo się z bratem zastanawiam czy by tego nie zakupić on ma A6/C4 i potrzebował bym zeby ktos ze stronki VIAKENa pomógł dobrac jedno do obu modeliwilu8 pisze:tak bo na VAGU ci pokaże jaką podaje ten dwu pinowy czyjnik ,ew bledy w jego pracy , zabaczysz jak to wszystko wygladaOREŁ pisze:Czyli generalnie rzecz ujmując jak podepnę VAGA to sie wszytko wyjaśni co jest nawalone (albo nienawalone)?wilu8 pisze:ten czyjnik do ECU podaje temp. do kompa który steruje wtryski, skład mieszanki, jak podlaczysz VAGA to pokaże jaka podaje własnie ten czyjnik i wtedy bedziesz wiedział co kantuje
[80 B4 1.6 101KM]90C na wskazniku
Witam mam pytanko a mianowicie kupiłem niedawno audi 80 b4 1.6 na pełnej szprycy i zauważyłem ze mam prawie cały czas 90 stopni na wskaźniku od temperatury silnika w gorące dni i w chłodniejsze dodam ze auto jest z klimą może to dlatego ze chłodnica klimy jest pierwsza tzn. przed chłodnicą która chłodzi silnik. Mam jeszcze jedno audi ale b3 1.8 na gaźniku i tam wskaźnik pokazuje 80-85 stopni 90 stopni to już musi być naprawdę gorąc albo jak stoi się w korkach lub na światłach może ktoś mi to wyjaśnić pozdrawiam. :-|
Ostatnio zmieniony 26 lip 2007, 09:26 przez marcel173, łącznie zmieniany 1 raz.
Potwierdzam słowa kolegów na własnym przykładzie bardzo podobnej Audicy - wymiana termostatu spowodowała że dość szybko osiąga się 90st a kiedyś było jak u ciebie.marcel173 pisze:Mam jeszcze jedno audi ale b3 1.8 na gaźniku i tam wskaźnik pokazuje 80-85 stopni 90 stopni to już musi być naprawdę gorąc
[ silnik 1.6cm 74kw/101km ]
Witam i chcę podziękować za wyjaśnienia spróbuję jeszcze wymienic termostat bo mnie troszkę drażni ta temperatura mogłaby być ciut niższa dzięki i pozdrawiam.
Marcel. dokładnie tak :!: Nie martw się temp. w B4 bo tam wsio ok - dopóki nie będzie pokazywać znacznie ponad 90 (bliżej 100) na stałe. A szybkie osiąganie takiej temp. to tylko oznaka zdrowego termostatu.shelby pisze:Chyba nie do końca zrozumiałeś wypowiedzi innych. W Twojej b4 jest wszystko ok. Wymień termostat w b3 bo tam masz za niską temp.
Na wadliwej B3 "nauczyłeś" się niskich temperatur ale to tam jest źle bo silnik szczególnie zimą jest długo niedogrzany - termostat prawdopodobnie jest cały zacięty w pozycji otwarty na "duży obieg" chłodzenia.