to sie zrobiło ciekawie ... :lol:Dziengiel pisze:tylko ze ja ten program mam od Kostrza jak pisalem na poczatku.MUNIOR pisze:Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robispanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa
[80 B4 1,9 TDI Avant] Analiza logów
dziś skontaktowałem się z Dziengiel bo ja mu nie robiłem żadnych map okazało sie ze auto odkupił od forumowicza który jakiś czas temu zakupił u mnie sterownik z chipem, 1 szt odesłał mi uszkodzony sterownik(upalona ścieżka,koncówka mocy i uszkodzony jeden z epromów itd), podesłałem mu drugi i ten stwierdził ze jest zły ale go nie odesłał, i nie wiem czy to na pewno jest mój soft i czy przypadkiem coś nie jest nie tak ze sterownikiem czy samymi epromami po rozmowie z Dziengiel ma mi podesłał epromy sprawdzę je pod względem map i sum kontrolnych i mam podesłał mu epromy z moim wsadem.tylko ze ja ten program mam od Kostrza jak pisalem na poczatku.
Proszę nie oczerniać mojej osoby ludzie kupują sterowniki ,same chipy potem zczytują zawartość nawet przerabiają zawartość ,rozpowszechniają ,zwracają sterowniki i epromy twierdząc ze jest coś nie tak nawet uszkadzają świadomie epromy , sterowniki i żądają zwrotu, nie wywiązują się z zapłaty itd można wyliczać dalej taka jest polska, ja osobiście staram się by każdy sterownik przed wysyłka był przetestowany i sprawny.
N75 wymieniony i teraz w szczycie 1.2barAB4 pisze:Podmień N75,bo przy bajpasie to prawidłowe ciśnienie, a 1,5 to juz za duzo ,powinieneś mięć w szczycie 1.2 a później 1.1
Już dwie usterki naprawione lejący wtrysk i N75.
Jeszcze została kwestia programu i po rozmowie z Kostrz-em okazuje się że ten soft nie jest od niego albo został uszkodzony, sprawdzi. Wcześniejszy właściciel auta nieźle namieszał ze sterownikami i programem. Nie miałem zamiaru oczerniać pisałem co powiedział mi wcześniejszy właściciel, dobrze że wszystko się wyjaśniło. Za pare dni bede miał dobry program by Kostrz.
i chyba tego nie zrozumiesz czytając logi ze sterownika posiadającego map sensor o zakresie 1.0baraprzemik pisze:Nie rozumiem przeciez regulacja cisnienia doladowania byla dobra.
0.6bara na bajpasie świadczy o całkowicie sprawnej turbinie, 1.5 bara na tym sterowniku to typowe uszkodzenie zaworu N75 i jak widzę po wymianie zaworu są realne wartości ciśnienia, chwilowe przeładowanie do 1.2bara z pewnych powodów jest możliwe i nie powinno skutkować wywaleniem błędu, ale po chwili ciśnienie powinno spaść do ok 1.05baraDziengiel pisze: wyskakuje ten blad 00519 zrobilem bajpas i zalogowalem gr 011 dynamicznie
manometr przy normalnym podlaczeniu przy przyspieszaniu na 3 biegu wskazuje ponad 1.5 bar na bajpasie 0.6 bar
grupa 010 jest zupełnie nie przydatna do oceny stanu Twojej fury i logowanie jej to tylko strata czasu i niepotrzebne narażanie się służbom mundurowym, najbardziej istotne informacje zawarte są w grupach 001, 003 i 011 <ok>