[All] Regulacja instalacji LPG
Sory, ale odkopie temat .
Jak w końcu się reguluje:
1. Znacznie odkręcamy register, przykręcamy śrubę na parowniku, aż obroty zaczną spadać - lekko odkręcamy, a następnie przykręcamy register aż do spadku obrotów - lekko odkręcamy, czy
2. Najpierw przykręcamy register, następnie śrubę na reduktorze
Różnice są znaczne: bardziej odkręcony register pozwala mocniej przykręcić śrubę na parowniku i odwrotnie.
Jak w końcu się reguluje:
1. Znacznie odkręcamy register, przykręcamy śrubę na parowniku, aż obroty zaczną spadać - lekko odkręcamy, a następnie przykręcamy register aż do spadku obrotów - lekko odkręcamy, czy
2. Najpierw przykręcamy register, następnie śrubę na reduktorze
Różnice są znaczne: bardziej odkręcony register pozwala mocniej przykręcić śrubę na parowniku i odwrotnie.
Kolego jak nie masz miernika co ci z tłumnika leci i jaka jest mieszanka spalin to za bardzo nie ustawisz ja pojechałem zapłaciłęm 30 zł i mam spokój już pól roku gdzies a róznice poczułem i w mocy i w kieszeni samochód teraz pali o wiele mniej i jest czym jechać a jak sam kombinowałem to jak dobrze szedł to dużo palił a jak mało palił to nie było czym jechać