[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
- Lokalizacja: Białystok
kaline1984 pisze:Witam. Mam pytanko do kolegi Grześka.Moje 16v robi setkę w 10.1s to trochę mało Jak według Ciebie wyglądało by zastosowanie Twojego patentu z kompresorem do 2.0 16V.Da rade????
Na pewno da radę tylko trzeba by pokombinować, cała instalacja zapewne nie będzie wyglądała jak u mnie bo jak się nie mylę masz wielopunkt. Jeśli masz zagazowane auto to polecałbym sekwencyjny wtrysk gazu.
GerB3 pisze:A ogólnie jakieś nowe zmiany pod maską zagościły u kolegi Grześka ?
Jakis wałeczek ostrzejszy czy coś podobnego?
Obecnie jestem na etapie planowania, mam już kilka ciekawych pomysłów :mrgreen: , ale nie chcę zbyt szybko wykończyć silnika niech pośmiga do wiosny a jak uzbieram $$$ to będę dalej modził :mrgreen:
A takie coś podeszło by do silnika AAH
http://allegro.pl/kompresor-kompressor- ... 36486.html
Było by fajnie mieć coś takiego pod maską
http://allegro.pl/kompresor-kompressor- ... 36486.html
Było by fajnie mieć coś takiego pod maską
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Niedawno ktoś wstawiał link do tematu na zagranicznym forum gdzie podobny kompresor był wrzucony obok silnika w miejscu filtra powietrza i chyba był na oryginalnym kolektorze.
EDIT
Znalazłem: http://www.audifans.net/ftopic-8506-day ... ger-0.html
Na drugiej stronie jest Audi 80. http://www.audifans.net/ftopicp-52470.html#52470
EDIT
Znalazłem: http://www.audifans.net/ftopic-8506-day ... ger-0.html
Na drugiej stronie jest Audi 80. http://www.audifans.net/ftopicp-52470.html#52470
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 20:40 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten zestaw jest do VR6, do V6 kompresor podejdzie, ale na innym kolektorze ssącym. Podoba mi się taki projekt <ok> . Jak upchasz kompresor między cylindrami to będziesz miał motor w stylu hot-rod . Poszukaj kompresora M 90 lub M 112 wylicz odpowiednie koło na kompresorze, wyspawaj kolektor i gotowe.żaba174 pisze:A takie coś podeszło by do silnika AAH
http://allegro.pl/kompresor-kompressor- ... 36486.html
Było by fajnie mieć coś takiego pod maską
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Jest takie amerykańskie powiedzienie znane w swiecie tuningu.
"Knock, Knock!, Who`s there? DETONATION!!"
I dokładnie mysle, że tak własnie bedzie przy zamontowaniu kompresora do v6 bez intercoolera. Poza tym, trzeba dac wieksze wtryski, zmienic program sterujacy silnikiem, i mase innych rzeczy. To nie jest takie proste.
"Knock, Knock!, Who`s there? DETONATION!!"
I dokładnie mysle, że tak własnie bedzie przy zamontowaniu kompresora do v6 bez intercoolera. Poza tym, trzeba dac wieksze wtryski, zmienic program sterujacy silnikiem, i mase innych rzeczy. To nie jest takie proste.
Zależy ile kolega chce pompować ? Dla niskiego doładowania rzędu 0,3 bara myślę, że seria powinna dać radę tzn. bez intercoolera, nie zmieniając seryjnych wtrysków itp. Silnik ma dość wysoki stopień sprężania, ale przy tak niskim doładowaniu nie powinno stukać. Schody zaczynają się jak zwiększymy doładowanie i tu się całkowicie zgadzam z Tobą kolego.karolas123 pisze:Jest takie amerykańskie powiedzienie znane w swiecie tuningu.
"Knock, Knock!, Who`s there? DETONATION!!"
I dokładnie mysle, że tak własnie bedzie przy zamontowaniu kompresora do v6 bez intercoolera. Poza tym, trzeba dac wieksze wtryski, zmienic program sterujacy silnikiem, i mase innych rzeczy. To nie jest takie proste.
powiem krótko , ode mnie wielki wielki szacun za to wszystko !!! tym co piszą KoLeDzy z klubu , którym podniosłeś ciśnienie może i o 0,1 bara ale i tak na maxsa w ogóle się nie przejmuj bo to teraz Ty jesteś górą ze swoim 1,8 , i to jest powód do dumy , a nie jakieś 2,3l które może i ma kopyto ale żaden z nich zapytany co ma pod maską nie otworzy jej z taką satysfakcją jak Ty )))) życzę Ci powodzenia i mam nadzieje ze będę miał okazje zobaczyć to wszystko na żywo ;O
Co do autka gratulacje.Ważne że działa a lepiej czy gorzej nieistotne bo zawsze to można rozwijać.Zawsze zostaje przyjemność jazdy autem z doładowaniem.
Odbiegając trochę od tematu mało się słyszy o tym rozwiązaniu wiec je podrzucę tak dla ciekawości: http://dnamotorsport.com/ProCharger/ProCharger.htm
Myślę że ze starej turbiny jak by pokombinować można by coś takiego stworzyć takie rozwiązanie ma same plusy tzn:
-Zajmuje mało miejsca.
-Łatwość montażu jak w przypadku kompresora.
-Nie posiada turbo dziury.
-Jak kompresor mało się grzeje.
-Możliwość zastosowania w łatwy sposób intercoolera co zwiększy moc bez zwiększania ciśnienia doładowania.
Odbiegając trochę od tematu mało się słyszy o tym rozwiązaniu wiec je podrzucę tak dla ciekawości: http://dnamotorsport.com/ProCharger/ProCharger.htm
Myślę że ze starej turbiny jak by pokombinować można by coś takiego stworzyć takie rozwiązanie ma same plusy tzn:
-Zajmuje mało miejsca.
-Łatwość montażu jak w przypadku kompresora.
-Nie posiada turbo dziury.
-Jak kompresor mało się grzeje.
-Możliwość zastosowania w łatwy sposób intercoolera co zwiększy moc bez zwiększania ciśnienia doładowania.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jak widzisz na przekroju nie jest to takie łatwe. Wirnik po zimnej stronie musi obracać się bardzo szybko, aby turbo dawało ciśnienie. Są to prędkości rzędu kilku tys obrotów na sekundę. Dlatego to "coś" ma między innymi przekładnie w środku.Młody440 pisze:Myślę że ze starej turbiny jak by pokombinować można by coś takiego stworzyć takie rozwiązanie