Ehehehehh a zebys wiedzia ze cos w tym jest <ok>Słonik napisał/a:
bardziej bym twierdził, że sprzęgło.
ach ten nieustający LANSSSS
_________________
Deskorolka
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
wyglad przedewszystkim :mrgreen:
ostatnio tak z kumplem dumalismy nad tym hamowaniem bo we trzech jechalismy i nie wiem czy w zetorze mam 5-ty bieg nadbiegiem czy biegiem roboczym? jezeli nadbiegiem to pewnie jakies objawy o ktorych piszesz Adam bo koles hamowal na 4-ce...
a jezeli chodzi o problemy to obstawiam dziure w turbo bo przy gruszce mam nieszczelnosc i czuc drobne dziury na trasie, tak jakby wiatr wial mocny od frontu auta...
ostatnio tak z kumplem dumalismy nad tym hamowaniem bo we trzech jechalismy i nie wiem czy w zetorze mam 5-ty bieg nadbiegiem czy biegiem roboczym? jezeli nadbiegiem to pewnie jakies objawy o ktorych piszesz Adam bo koles hamowal na 4-ce...
a jezeli chodzi o problemy to obstawiam dziure w turbo bo przy gruszce mam nieszczelnosc i czuc drobne dziury na trasie, tak jakby wiatr wial mocny od frontu auta...
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ogolnie juz z Niki20, rozmawialem na ten temat... uszczelnialem egr, ale tylko po obu stronach tej nierdzewnej rurki... okazuje sie ze nieszczelnosc jest na gruszce, pech chcial ze rok temu nie wiedzialem ze egr sie zaslepia a nie uszczelnia i po odkreceniu okazalo sie ze mam zerwany gwint... gwintowanie skrecanie i dupa sa delikatne przedmuchy, jak sie uspokoi sytuacja na uczelni to bede to rozbieral (moze nawet uwolnie odme ;P) tylko obawiam sie ze nowa gruszke bede potrzebowalSłonik pisze:Jak masz nieszczelnosci to je zlikwiduj.