Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Deskorolka

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 gru 2010, 17:40

Słonik napisał/a:
bardziej bym twierdził, że sprzęgło.



ach ten nieustający LANSSSS
_________________
Ehehehehh a zebys wiedzia ze cos w tym jest <ok>

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 02 gru 2010, 17:44

Nie wiem jak w diesla ale u mnie sprzęgło (nowe) kosztowało chyba 1000/1200zł .. No ale warto wymienić. Czuć, że się lepiej "zbiera".

Łukasz, pamiętaj: function over fashion :P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 02 gru 2010, 20:54

wyglad przedewszystkim :mrgreen:

ostatnio tak z kumplem dumalismy nad tym hamowaniem bo we trzech jechalismy i nie wiem czy w zetorze mam 5-ty bieg nadbiegiem czy biegiem roboczym? jezeli nadbiegiem to pewnie jakies objawy o ktorych piszesz Adam bo koles hamowal na 4-ce...
a jezeli chodzi o problemy to obstawiam dziure w turbo bo przy gruszce mam nieszczelnosc i czuc drobne dziury na trasie, tak jakby wiatr wial mocny od frontu auta...

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 02 gru 2010, 21:12

lepiej zmien sobie turbo jakis syf Ci wpadnie i bedzie problem ;p

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 02 gru 2010, 21:17

raczej syf zostanie wypchniety ;p to wydmuchuje powietrze a nie zaciaga ;p

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 02 gru 2010, 21:20

dr.lolek pisze:lepiej zmien sobie turbo jakis syf Ci wpadnie i bedzie problem ;p
<mur>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 02 gru 2010, 21:31

dr.lolek pisze:a nie zaciaga ;p
A to dopiero ciekawe :)

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 03 gru 2010, 04:53

nie do konca chyba rozumie xD

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 gru 2010, 06:30

a jak masz nieszczelnosc w ukladzie wydechowym to tez Ci zassya powietrze do niej?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 gru 2010, 07:34

Z jednej strony ciągnie z drugiej pcha :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 03 gru 2010, 09:13

Dobrze hamował, turbo diesle i turbo benzyne hamuje sie na przedoststnim biegu, wolnossaki na ostatnim.
Jak masz nieszczelnosci to je zlikwiduj.
Z tym zaciaganiem i ssaniem to sie usmialem :lol:

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 03 gru 2010, 14:33

cicho nie wyspalem sie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 gru 2010, 16:10

Słonik pisze:Jak masz nieszczelnosci to je zlikwiduj.
ogolnie juz z Niki20, rozmawialem na ten temat... uszczelnialem egr, ale tylko po obu stronach tej nierdzewnej rurki... okazuje sie ze nieszczelnosc jest na gruszce, pech chcial ze rok temu nie wiedzialem ze egr sie zaslepia a nie uszczelnia i po odkreceniu okazalo sie ze mam zerwany gwint... gwintowanie skrecanie i dupa :/ sa delikatne przedmuchy, jak sie uspokoi sytuacja na uczelni to bede to rozbieral (moze nawet uwolnie odme ;P) tylko obawiam sie ze nowa gruszke bede potrzebowal

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 05 gru 2010, 17:33

Kolczat pisze:(moze nawet uwolnie odme ;P)
No przydało by się... ;-) Będzie to cabri jechało oj będzie. ;-)

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 12 gru 2010, 22:56

Miałam przyjemność dziś widzieć te autko na żywo i powiem tyle... bardzo ale to bardzo mi się spodobało ;-) Chyba sama zaczne szukać sobie cabrio :-P ładna furka, ciekawe jak wygląda na żywo na tych felach 10" :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl