[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
Powiedzcie mi dobrzy ludzie, czy w AC trzeba podłączać do wtyczki przewód, aby zapodawał informacje o zbyt wysokiej temp. płynu chłodniczego lub jego braku, czy bierze on te info z licznika??? jak tak, to który pin za to odpowiada??? Bo podpiąłem to, co sylwiasty miał w opisie i zwieram piny od wtyczki zbiorniczka i kaplica... <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ooo, szybka i jasna odpowiedź... Ten kabel mi dochodzi, na MC wszystko chodziło jak marzeni, ale czemu kontrola płynu chłodniczego nie działa w AC... Możliwe, żeby AC nie miał tej funkcji?aldi pisze:maciek12, nie nie trzeba, powinno już to dochodzić do żółtej kostki liczników pin 10 przewód niebiesko-żółty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Powitać
Więc tak, mam B3 1,6 PP ECOTRONIC (na gaźniku). Mam sam AutoCheck ale chce się zaopatrzyć w AC/BC. Dziś z rana wziąłem się za poszukiwania ECU no i znalazłem na 10. pinie cały czas +12V za to na 11. sygnał spalania ale jakiś kosmiczny bo waha się w granicach od 0,7V na jałowym biegu do 3,65V przy wcisnietym do podłogi gazem a czytałem, że napięcie powinno być w granicach 0,3-1,5V. I co mi poradzicie ? zakładać AC/BC ? bo jeszcze nie zakupilem rarytasu
Więc tak, mam B3 1,6 PP ECOTRONIC (na gaźniku). Mam sam AutoCheck ale chce się zaopatrzyć w AC/BC. Dziś z rana wziąłem się za poszukiwania ECU no i znalazłem na 10. pinie cały czas +12V za to na 11. sygnał spalania ale jakiś kosmiczny bo waha się w granicach od 0,7V na jałowym biegu do 3,65V przy wcisnietym do podłogi gazem a czytałem, że napięcie powinno być w granicach 0,3-1,5V. I co mi poradzicie ? zakładać AC/BC ? bo jeszcze nie zakupilem rarytasu
U mnie w ABK na przewodzie spalania było podobnie jak u ciebie i działa <ok>motora125 pisze:Powitać
Więc tak, mam B3 1,6 PP ECOTRONIC (na gaźniku). Mam sam AutoCheck ale chce się zaopatrzyć w AC/BC. Dziś z rana wziąłem się za poszukiwania ECU no i znalazłem na 10. pinie cały czas +12V za to na 11. sygnał spalania ale jakiś kosmiczny bo waha się w granicach od 0,7V na jałowym biegu do 3,65V przy wcisnietym do podłogi gazem a czytałem, że napięcie powinno być w granicach 0,3-1,5V. I co mi poradzicie ? zakładać AC/BC ? bo jeszcze nie zakupilem rarytasu