Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Podgrzewanie akumulatora

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 31 paź 2010, 00:48

Co do mat to mam jakoś mieszane uczucia... taka mata musi jednak troche pradu ciagnac, zatem musiala by powodowac iz z kazda chwila akumulator bylby bardziej naladowany przy czym pobierałoby z niego prąd... :roll: chyba to troche nie logiczne... co do ocieplaczy nie jestem za tym by zamykac szczelnie aku w jakimś "sweterku"... nie lepiej poprostu dbać o silnik i jego podzespoły :?: Moje B4 z podtlenkiem LPG palilo poprzedniej zimy koło 6:30 codziennie a wtedy temperatura u mnie dochodziła do -30 stopni (przy gruncie) a stało na dworze bo było tyle sniegu że nawet do garażu nie mogłem dojechać :-P ja bym bardziej zachęcał do tego by podczas wymiany podzespołów w audi czy nawet np. w polonezie kupować lepsze jakościowo rzeczy a nie kombinować z podgrzewaczami aku...
Ale to już moje osobiste zdanie reszta może się nie zgodzić ;-)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 31 paź 2010, 13:24

Labiel pisze:Wy narzekacie na B3/B4.
jesli chodzi omnie nigdy nie narzekalem na b3 i b4, wrecz przeciwnie, technicznie jest to bardzo prosty samochod i lawtwy w obsludze i naprawie nawet w domowym warsztacie, to nie ja zmieniam auto na a4, wiekszosc tu forumowiczow juz to zrobilo, ja nie widze zmiany u siebie na cos innego, po co skoro jezdze nim 4 lata bezawaryjnie
jak kolega wyzej mam zdanie, ze jak dbasz tak masz, dbaj o samochod a niebedziesz mial nigdy znim problemu
i osobiscie zawsze bylem przeciwnikiem wszelkich dodatkowych choinek na samochodzie, wymyslnych lampek i wszelkiego typu wynalazkow, jak i rowniez uzywanieniem silikonu zamiast uszczelek, co jest bardzo czesto spotykane

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 gru 2010, 21:23

Szara80tkaTdi, jak Ty dochodzisz do 4l w spalaniu to ja bym chciał widzieć dolot w Twoim aucie oraz jego przyśpieszenie... Jak już się tak znasz na tym to czemu niszczysz silnik przez taką zamułę?? Dawka pewnie na 30 ustawiona :mrgreen:

Kolejna sprawa to nie wiesz w jakim stanie jest silnik w Mateusza audioli a gwarantuję Ci, że musiał byś się sporo napocić by go objechać swoim zetorem...

Co do tematu to wcale nie jest taki głupi pomysł bo to nie diesel że mu trzeba w ciul prądu by zapalić a taka mata nie będzie darła prądu nie wiadomo ile...

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 12 gru 2010, 21:34

a właśnie miałeś się pochwalić jak te maty na aku.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 gru 2010, 11:40

Niki20 pisze:jak Ty dochodzisz do 4l w spalaniu
nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac

wracajac do tematu jest to zbytek i jest np mi zbyteczny, teraz mrozy, nieuzywalem auta od tygodnia i wtedy co bylo umnie -12C tryknal za raz, wiec po co mata? a akumulator ostatnio byl na prostowniku w maju

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 gru 2010, 11:47

Szara80tkaTdi pisze:nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac
Ciekawe po czym sądzisz, że mam brak wiedzy skoro mnie nie znasz?? Jeździj sobie dalej dieslem na 2tyś obrotów to później 160 nie przekroczysz...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 gru 2010, 11:53

Szara80tkaTdi pisze:nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac
Wiedza w tych książkach to pic na wodę fotomontaż. Moje B3 1,6TD przy spokojnej jeździe na autostradzie powinno spalać 3,8l :-P Już to widzę. Może przy tylnym wietrze i jadąc z górki na jakiś oponach 155. Albo tekst typu "dopuszcza się branie oleju przez silnik w ilościach do 1,5l na 1000km". No przecież jak sam silnik brałby nawet 1l na 1000km (mówię o silniku a nie o wyciekach) to byłaby za mną kupa siwego dymu.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 gru 2010, 11:57

jak narazie sie do 180 bujne bez problemu i moge wiecej lecz drogi niemam takiej w okolicy i niemam zadnej pseudo podniesionej mocy silnika, sam wiem ze jazda nazbyt ekonomiczna czyli non stop 90km/h jest szkodliwa dla silnika gdyz praktycznie turbiny nieuzywam i nie wyganiam sadzy z kolektorow, udalo mi sie takie spalanie osiagnac i jesli zajdzie potrzeba moge wiecej kilometrow zrobic na tych samych litrach niz np ty
niemam zadnych dawek zmienianych bo sie natym nieznam, wtryski mi daja 175 wiec?

w 89r gdy powstal pierwszy silnik tdi, byl zamontowany w audi 100, wtedy to zrobiono specjalna trase po calych niemczech, jadac 60km/h udalo sie osiagnac spalanie 2.69l/100km
wiedziales o tym?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 13 gru 2010, 12:04

koledze moze slabo pali jezeli wpadł na patent ocieplenia aku , osobiscie tego nie stosuje bo nie widze takiej potrzeby.
Jak zyje nigdy nie mialem problemow by auto nie chcialo krecic i zaskoczyc w duze minusowe temperatury,byla raz sytulacja przy -25 zakrecil duzo wolniej ale odpalil.Auto zawsze pod chmurką stoi...

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 13 gru 2010, 12:04

w 89r gdy powstal pierwszy silnik tdi, byl zamontowany w audi 100, wtedy to zrobiono specjalna trase po calych niemczech, jadac 60km/h udalo sie osiagnac spalanie 2.69l/100km
wiedziales o tym?
nie chce mi sie w to wierzyc za duza masa auta na takie spalanie TDi jest oszczedniejszy od TD no ale to bez przesady:D :D gazety i internet klamia :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 gru 2010, 12:20

dr.lolek pisze:gazety i internet klamia
w 89 nie byl tak dostepny internet i nie sadze zeby ktos wtedy tak na nim polegal jak dzis, widze za walcze z wiatrakami

nie stosuje zadnych wynalazkow, wszystko mam w samochodzie jak trzeba, jak by kazdy z was stosowal sie do zalecen producenta tez by tak mial ale wielu chce cos ulepszysc i sa efekty jakie sa, mi np nie szkoda wydac kasy na cos do samochodu lepszego producenta czy tez na org czesc bo wiem ze jest mi on potrzebny i ma mnie zawiesc tam gdzie zechce, moze to brzmi jak samochwalstwo i sam nie lubie tych co wiedza wiecej :) ja jestem z tego auta bardzo zadowolony, widze ze co nie ktorzy raczej ze swoich nie
Labiel pisze:Moje B3 1,6TD przy spokojnej jeździe na autostradzie powinno spalać 3,8l
jak bys mial wsystko doprowadzone do porzadku to zapewne bys tak mial

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 gru 2010, 12:28

jak bys mial wsystko doprowadzone do porzadku to zapewne bys tak mial
Wątpię. Te pomiary są pomiarami nie realnymi, nie do osiągnięcia w normalnych warunkach.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 gru 2010, 12:35

Labiel pisze:Te pomiary są pomiarami nie realnymi
no jesli wszycy klamia, gazety, ksiazki, a zarazem ci co je pisali to moze sznurek na szyje przezucony przez zyradol :)

Awatar użytkownika
matti87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 21 lut 2010, 13:46
Lokalizacja: jodłówka/RJA

Post autor: matti87 » 13 gru 2010, 12:35

ysiul pisze:a właśnie miałeś się pochwalić jak te maty na aku.
maty nie założyłem bo nie mam czasu, już 2 tyg schodzi mi wymiana zamka :-/

Szara80tkaTdi - z tego co piszesz to Twoja wiedza na temat auta to tylko książki..
a do wiedzy Nikiego brakuje Ci jeszcze bardzo dużo

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 gru 2010, 12:42

same ksiazki nic niedaja, moze nie jestem z pokolenia co sie wychowalo na komorkach i internecie, ale swoje wiem, praktyki moze mam malo bo nie musialem tyle naprawiac co inni, ale jak juz cos robilem to postaralem sie oto i dzis z duma moge sie pochwalic ze mam to dobrze zrobione
jesli jeszcze chodzi o wiedze to udzielam sie tylko wtym czego jestem 100procent pewny
jest tu ktos kto ma prawdziwie sprawne auto? :) bo widze ze kazdy boryka sie z czyms i trudno mu uwierzyc ze mozna to naprawic, tzn wiem ze forum sluzy w pomocy drugiemu tylko ze ta mata to nie pomoc tylko nie potrzebna robota

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl