[ALL] Podgrzewanie akumulatora
Co do mat to mam jakoś mieszane uczucia... taka mata musi jednak troche pradu ciagnac, zatem musiala by powodowac iz z kazda chwila akumulator bylby bardziej naladowany przy czym pobierałoby z niego prąd... :roll: chyba to troche nie logiczne... co do ocieplaczy nie jestem za tym by zamykac szczelnie aku w jakimś "sweterku"... nie lepiej poprostu dbać o silnik i jego podzespoły :?: Moje B4 z podtlenkiem LPG palilo poprzedniej zimy koło 6:30 codziennie a wtedy temperatura u mnie dochodziła do -30 stopni (przy gruncie) a stało na dworze bo było tyle sniegu że nawet do garażu nie mogłem dojechać ja bym bardziej zachęcał do tego by podczas wymiany podzespołów w audi czy nawet np. w polonezie kupować lepsze jakościowo rzeczy a nie kombinować z podgrzewaczami aku...
Ale to już moje osobiste zdanie reszta może się nie zgodzić
Ale to już moje osobiste zdanie reszta może się nie zgodzić
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jesli chodzi omnie nigdy nie narzekalem na b3 i b4, wrecz przeciwnie, technicznie jest to bardzo prosty samochod i lawtwy w obsludze i naprawie nawet w domowym warsztacie, to nie ja zmieniam auto na a4, wiekszosc tu forumowiczow juz to zrobilo, ja nie widze zmiany u siebie na cos innego, po co skoro jezdze nim 4 lata bezawaryjnieLabiel pisze:Wy narzekacie na B3/B4.
jak kolega wyzej mam zdanie, ze jak dbasz tak masz, dbaj o samochod a niebedziesz mial nigdy znim problemu
i osobiscie zawsze bylem przeciwnikiem wszelkich dodatkowych choinek na samochodzie, wymyslnych lampek i wszelkiego typu wynalazkow, jak i rowniez uzywanieniem silikonu zamiast uszczelek, co jest bardzo czesto spotykane
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Szara80tkaTdi, jak Ty dochodzisz do 4l w spalaniu to ja bym chciał widzieć dolot w Twoim aucie oraz jego przyśpieszenie... Jak już się tak znasz na tym to czemu niszczysz silnik przez taką zamułę?? Dawka pewnie na 30 ustawiona :mrgreen:
Kolejna sprawa to nie wiesz w jakim stanie jest silnik w Mateusza audioli a gwarantuję Ci, że musiał byś się sporo napocić by go objechać swoim zetorem...
Co do tematu to wcale nie jest taki głupi pomysł bo to nie diesel że mu trzeba w ciul prądu by zapalić a taka mata nie będzie darła prądu nie wiadomo ile...
Kolejna sprawa to nie wiesz w jakim stanie jest silnik w Mateusza audioli a gwarantuję Ci, że musiał byś się sporo napocić by go objechać swoim zetorem...
Co do tematu to wcale nie jest taki głupi pomysł bo to nie diesel że mu trzeba w ciul prądu by zapalić a taka mata nie będzie darła prądu nie wiadomo ile...
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowacNiki20 pisze:jak Ty dochodzisz do 4l w spalaniu
wracajac do tematu jest to zbytek i jest np mi zbyteczny, teraz mrozy, nieuzywalem auta od tygodnia i wtedy co bylo umnie -12C tryknal za raz, wiec po co mata? a akumulator ostatnio byl na prostowniku w maju
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Ciekawe po czym sądzisz, że mam brak wiedzy skoro mnie nie znasz?? Jeździj sobie dalej dieslem na 2tyś obrotów to później 160 nie przekroczysz...Szara80tkaTdi pisze:nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiedza w tych książkach to pic na wodę fotomontaż. Moje B3 1,6TD przy spokojnej jeździe na autostradzie powinno spalać 3,8l Już to widzę. Może przy tylnym wietrze i jadąc z górki na jakiś oponach 155. Albo tekst typu "dopuszcza się branie oleju przez silnik w ilościach do 1,5l na 1000km". No przecież jak sam silnik brałby nawet 1l na 1000km (mówię o silniku a nie o wyciekach) to byłaby za mną kupa siwego dymu.Szara80tkaTdi pisze:nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jak narazie sie do 180 bujne bez problemu i moge wiecej lecz drogi niemam takiej w okolicy i niemam zadnej pseudo podniesionej mocy silnika, sam wiem ze jazda nazbyt ekonomiczna czyli non stop 90km/h jest szkodliwa dla silnika gdyz praktycznie turbiny nieuzywam i nie wyganiam sadzy z kolektorow, udalo mi sie takie spalanie osiagnac i jesli zajdzie potrzeba moge wiecej kilometrow zrobic na tych samych litrach niz np ty
niemam zadnych dawek zmienianych bo sie natym nieznam, wtryski mi daja 175 wiec?
w 89r gdy powstal pierwszy silnik tdi, byl zamontowany w audi 100, wtedy to zrobiono specjalna trase po calych niemczech, jadac 60km/h udalo sie osiagnac spalanie 2.69l/100km
wiedziales o tym?
niemam zadnych dawek zmienianych bo sie natym nieznam, wtryski mi daja 175 wiec?
w 89r gdy powstal pierwszy silnik tdi, byl zamontowany w audi 100, wtedy to zrobiono specjalna trase po calych niemczech, jadac 60km/h udalo sie osiagnac spalanie 2.69l/100km
wiedziales o tym?
koledze moze slabo pali jezeli wpadł na patent ocieplenia aku , osobiscie tego nie stosuje bo nie widze takiej potrzeby.
Jak zyje nigdy nie mialem problemow by auto nie chcialo krecic i zaskoczyc w duze minusowe temperatury,byla raz sytulacja przy -25 zakrecil duzo wolniej ale odpalil.Auto zawsze pod chmurką stoi...
Jak zyje nigdy nie mialem problemow by auto nie chcialo krecic i zaskoczyc w duze minusowe temperatury,byla raz sytulacja przy -25 zakrecil duzo wolniej ale odpalil.Auto zawsze pod chmurką stoi...
nie chce mi sie w to wierzyc za duza masa auta na takie spalanie TDi jest oszczedniejszy od TD no ale to bez przesady:D gazety i internet klamia :mrgreen:w 89r gdy powstal pierwszy silnik tdi, byl zamontowany w audi 100, wtedy to zrobiono specjalna trase po calych niemczech, jadac 60km/h udalo sie osiagnac spalanie 2.69l/100km
wiedziales o tym?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
w 89 nie byl tak dostepny internet i nie sadze zeby ktos wtedy tak na nim polegal jak dzis, widze za walcze z wiatrakamidr.lolek pisze:gazety i internet klamia
nie stosuje zadnych wynalazkow, wszystko mam w samochodzie jak trzeba, jak by kazdy z was stosowal sie do zalecen producenta tez by tak mial ale wielu chce cos ulepszysc i sa efekty jakie sa, mi np nie szkoda wydac kasy na cos do samochodu lepszego producenta czy tez na org czesc bo wiem ze jest mi on potrzebny i ma mnie zawiesc tam gdzie zechce, moze to brzmi jak samochwalstwo i sam nie lubie tych co wiedza wiecej ja jestem z tego auta bardzo zadowolony, widze ze co nie ktorzy raczej ze swoich nie
jak bys mial wsystko doprowadzone do porzadku to zapewne bys tak mialLabiel pisze:Moje B3 1,6TD przy spokojnej jeździe na autostradzie powinno spalać 3,8l
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
same ksiazki nic niedaja, moze nie jestem z pokolenia co sie wychowalo na komorkach i internecie, ale swoje wiem, praktyki moze mam malo bo nie musialem tyle naprawiac co inni, ale jak juz cos robilem to postaralem sie oto i dzis z duma moge sie pochwalic ze mam to dobrze zrobione
jesli jeszcze chodzi o wiedze to udzielam sie tylko wtym czego jestem 100procent pewny
jest tu ktos kto ma prawdziwie sprawne auto? bo widze ze kazdy boryka sie z czyms i trudno mu uwierzyc ze mozna to naprawic, tzn wiem ze forum sluzy w pomocy drugiemu tylko ze ta mata to nie pomoc tylko nie potrzebna robota
jesli jeszcze chodzi o wiedze to udzielam sie tylko wtym czego jestem 100procent pewny
jest tu ktos kto ma prawdziwie sprawne auto? bo widze ze kazdy boryka sie z czyms i trudno mu uwierzyc ze mozna to naprawic, tzn wiem ze forum sluzy w pomocy drugiemu tylko ze ta mata to nie pomoc tylko nie potrzebna robota