
Ale to już moje osobiste zdanie reszta może się nie zgodzić

jesli chodzi omnie nigdy nie narzekalem na b3 i b4, wrecz przeciwnie, technicznie jest to bardzo prosty samochod i lawtwy w obsludze i naprawie nawet w domowym warsztacie, to nie ja zmieniam auto na a4, wiekszosc tu forumowiczow juz to zrobilo, ja nie widze zmiany u siebie na cos innego, po co skoro jezdze nim 4 lata bezawaryjnieLabiel pisze:Wy narzekacie na B3/B4.
nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowacNiki20 pisze:jak Ty dochodzisz do 4l w spalaniu
Ciekawe po czym sądzisz, że mam brak wiedzy skoro mnie nie znasz?? Jeździj sobie dalej dieslem na 2tyś obrotów to później 160 nie przekroczysz...Szara80tkaTdi pisze:nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac
Wiedza w tych książkach to pic na wodę fotomontaż. Moje B3 1,6TD przy spokojnej jeździe na autostradzie powinno spalać 3,8lSzara80tkaTdi pisze:nie bede z toba dyskutowal skoro masz brak wiedzy w tym zakresie, wiedze znajdziesz chociazby w ksiazeczkach te ktore sie dostaje przy zakupie, jak sie poduczysz wtedy mozemy kontynuowac
nie chce mi sie w to wierzyc za duza masa auta na takie spalanie TDi jest oszczedniejszy od TD no ale to bez przesady:Dw 89r gdy powstal pierwszy silnik tdi, byl zamontowany w audi 100, wtedy to zrobiono specjalna trase po calych niemczech, jadac 60km/h udalo sie osiagnac spalanie 2.69l/100km
wiedziales o tym?
w 89 nie byl tak dostepny internet i nie sadze zeby ktos wtedy tak na nim polegal jak dzis, widze za walcze z wiatrakamidr.lolek pisze:gazety i internet klamia
jak bys mial wsystko doprowadzone do porzadku to zapewne bys tak mialLabiel pisze:Moje B3 1,6TD przy spokojnej jeździe na autostradzie powinno spalać 3,8l