Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] ściąganie licznika krok po kroku

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

Post autor: Walek804 » 19 gru 2010, 11:35

Witam


żeby wymienić same diody na nowe to nie musze całkowicie rozbierać obudowy licznika tak jak było zaznaczone na zdjeciu 2 w kroku 6?

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 19 gru 2010, 11:53

Walek804, z tego co ja wiem to nie trzeba,no bo żarówki są na obudowie,nie musisz jej rozkręcać żeby sie do nich dostać.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 19 gru 2010, 12:08

KoralB3 pisze:z tego co ja wiem to nie trzeba,no bo żarówki są na obudowie,nie musisz jej rozkręcać żeby sie do nich dostać.
popieram w 100%!

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 19 gru 2010, 12:09

Walek804, nic nie musisz rozkręcać by wymienić. W oryginale zegary miały plombe i wymiana żarówek oznaczała by utrate gwarancji.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 19 gru 2010, 12:17

kacper85, no ale teraz nie trzeba się chyba tego obawiać :-P

hawkk5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 sie 2010, 09:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hawkk5 » 11 lut 2011, 21:14

dokonałem tego samodzielnie, jednak poradnik na pewno przydatny :P

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 00:18

popieram ja również to zrobiłem samodzielnie jednakże nie rozumie po co tą kierownicę ściągać?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 19 lut 2011, 07:06

bo nie kazdy ma poduszke powietrzną... a jak ściągniesz kierownice na pewno masz lepszy dostęp niż założona kierą...
a zdjecie i założenie kiery=2minuty, tylko potrzebujesz klucz nasadkowy 19/21?

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 19 lut 2011, 09:13

levis1991 pisze:bo nie kazdy ma poduszke powietrzną... a jak ściągniesz kierownice na pewno masz lepszy dostęp niż założona kierą...
a zdjecie i założenie kiery=2minuty, tylko potrzebujesz klucz nasadkowy 19/21?


a później pytania... jadę prosto a kierownice mam o pół obrotu w prawo ? Co jest ?

<ok>

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 19 lut 2011, 09:35

Badyl pisze:jednakże nie rozumie po co tą kierownicę ściągać?
Miałeś problem z przykręceniem licznika, musiałeś jakieś podkładeczki stosować i inne duperelce, bądź ktoś przed tobą to zastosował ze względu na połamane mocowania obudowy licznika? Otóż to jest główny powód... <ok>
levis1991 pisze:tylko potrzebujesz klucz nasadkowy 19/21?
24 jak już coś... <piwo>
MIODEK pisze:a później pytania... jadę prosto a kierownice mam o pół obrotu w prawo ? Co jest ?
Jak sie pomyśli o tym przed ściągnięciem, to niema takiego problemu, o jakim wspominasz... :mrgreen:

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 17:26

ja mam dwa uchwyty połamane i kiery nie ściągam żeby licznik wyciągnąć wystarczy trochę wyobraźni dwie podkładki i z ori mocowaniami niema problemu

Awatar użytkownika
Bożuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 12 lut 2008, 09:41
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » 19 lut 2011, 17:36

ja się jeszcze wtrące odnośnie tej kierownicy bo jak ja ściągałem kiere to miałem ja na wprost i specjalnie o tym pamiętałem a po przykręceniu ją z powrotem na wprost auto nie jechało prosto, to o co z tym chodzi?

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 17:42

auto nie jechało prosto? czy kiera była obrócona? to trochę różnica z tego co wiem to tam jest coś w rodzaju takich zębatek może coś nie dokładnie ją założyłeś i dlatego tak jest

nie trafiłeś tam gdzie trzeba może musiałbyś przestawić ją w jedną albo druga stronę

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 19 lut 2011, 18:33

maciek12 pisze:MIODEK napisał/a:
a później pytania... jadę prosto a kierownice mam o pół obrotu w prawo ? Co jest ?


Jak sie pomyśli o tym przed ściągnięciem, to niema takiego problemu, o jakim wspominasz... :mrgreen:
Bożuch pisze:ja się jeszcze wtrące odnośnie tej kierownicy bo jak ja ściągałem kiere to miałem ja na wprost i specjalnie o tym pamiętałem a po przykręceniu ją z powrotem na wprost auto nie jechało prosto, to o co z tym chodzi?

Maciek, Sam widzisz jak jest <ok> Więc lepiej troszki sobie utrudnić i nie zdejmować kiery ;-)

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 19 lut 2011, 18:37

U mnie niestety kiera zaczyna się odkręcać :-/ Tak więc jak napisał MIODEK
MIODEK pisze: Więc lepiej troszki sobie utrudnić i nie zdejmować kiery ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl