[b3/b4] ściąganie licznika krok po kroku
Miałeś problem z przykręceniem licznika, musiałeś jakieś podkładeczki stosować i inne duperelce, bądź ktoś przed tobą to zastosował ze względu na połamane mocowania obudowy licznika? Otóż to jest główny powód... <ok>Badyl pisze:jednakże nie rozumie po co tą kierownicę ściągać?
24 jak już coś...levis1991 pisze:tylko potrzebujesz klucz nasadkowy 19/21?
Jak sie pomyśli o tym przed ściągnięciem, to niema takiego problemu, o jakim wspominasz... :mrgreen:MIODEK pisze:a później pytania... jadę prosto a kierownice mam o pół obrotu w prawo ? Co jest ?
maciek12 pisze:MIODEK napisał/a:
a później pytania... jadę prosto a kierownice mam o pół obrotu w prawo ? Co jest ?
Jak sie pomyśli o tym przed ściągnięciem, to niema takiego problemu, o jakim wspominasz... :mrgreen:
Bożuch pisze:ja się jeszcze wtrące odnośnie tej kierownicy bo jak ja ściągałem kiere to miałem ja na wprost i specjalnie o tym pamiętałem a po przykręceniu ją z powrotem na wprost auto nie jechało prosto, to o co z tym chodzi?
Maciek, Sam widzisz jak jest <ok> Więc lepiej troszki sobie utrudnić i nie zdejmować kiery