Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!

Post autor: Jakubek » 24 gru 2010, 14:05

Witam wszystkich :)
Kupiłem Audi 80 B4 z silnikiem prawdopodobnie od B3, 4 cylindrowym 1.8 NE. Mam problem, gdyż na benzynie na zimnym silniku nie stoi na obrotach i ciężko wchodzi na obroty, a gdy już na nie wskoczy to szarpie i przerywa :-( Na gazie znowu na zimnym silniku chodzi idealnie, a gdy silnik rozgrzeje się do temperatury 90 stopni to i na gazie zaczyna przerywać i szarpać. Byłem u gazownika, który regulował gaz i dalej to samo. Sprawdzałem wszędzie, nigdzie nie łapie lewego powietrza. Jedynie co to mam ułamany wężyk od podciśnienia, który idzie od zaworu zwrotnego do przyśpieszacza, ale to nie powinno przez to szarpać i przerywać. Pomiędzy pierwszą, a drugą świecą od maski nie ma podłączenia na masę i nawet nie wiem czy powinno być. Zmienione są świece na nowe, kable, palec i kopułka i nadal to samo... Przeglądałem już chyba wszystko i nie mam zielonego pojęcia. Nie mam też pieniędzy, żeby zmieniać części na chybił trafił, także potrzebuje waszej pomocy !! ;-)

Jestem tu nowy, także nie znam jeszcze forum, ale jeśli temat jest tam gdzie nie powinien to przepraszam :oops:
Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 23:24 przez Jakubek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 24 gru 2010, 14:12

Odłącz potencjometr przepustnicy i wtedy zobacz jak pracuje. Sprawdź podłączenie cewki i aparatu zaplonowego

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 24 gru 2010, 20:09

A masz może jakieś zdjęcie tego czujnika, lub gdzie najlepiej mogę go znaleźć ?? Bo znalazłem jakiś jeden co od niego idą dwa kabelki (+ i -) i do tego chyba 3 wężyki od podciśnienia. I nie wiem czy to jest to. Połączenie cewki i aparatu jest git ;-)

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 24 gru 2010, 22:17

Silnik NE nie ma potencjometru przepustnicy . Czy na benzynie na zimnym silniku wyciągasz ssanie ? Możliwe , że przy przeróbce nie dołożyli manetki ssania . Oryginalnie jest niewiele poniżej stacyjki . Instalację gazową ustawiał na gorącym silniku ? Masz regulacje registrem czy silnikiem krokowym ( przepraszam za głupie pytanie , ale przy swapie silnika mogli pozostawić II generację LPG ) .

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 24 gru 2010, 22:57

Jak odpalam to na ssaniu, a następnie cofam manetkę, tak racja jest poniżej stacyjki. No na ciepłym silniku ustawiał. A na tych regulacjach gazu to całkowicie zielony jestem, także musisz mi to wybaczyć ;-) Prawdopodobnie registrem.

Adi-Gdynia

Post autor: Adi-Gdynia » 24 gru 2010, 23:10

Witam, masz ten sam problem co ja.
Tylko ze moj silnik to JN tez mam ułamany wężyk pod podćiśnienia.
Podłącz go mi to dużo dało.
Sciągnij też kopułkę od rozdzieacza i palec, zobacz jak wyglądają Styki u mnie były zaśniedziałe.
Wyczyściłem je ale mam i zaczeła chodzić normalnie.
Tyle ze mam z nią znów problemy bo mam świece i kable wys. napięcia do wymiany.
Zobacz tez jak wyglądają Twoje odpal auto wieczorem gdzy jest ciemno, otwórz maskę i weź spryskiwacz taki jak pewnie masz w domu z płynem do mycia szyb.
Spryskaj przewody, jak bedą przeskakiwały iskierki to sa do wymiany.
Pozdrawiam :-D

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 24 gru 2010, 23:13

Kable, świece, kopułkę, palec mam nowe, także to chyba nie to...
Z tego co patrze na forum i numerach nadwozia to silnik jest z roku 1989. Także to prawdopodobnie silnik PM

Awatar użytkownika
gucia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2008, 21:03
Lokalizacja: Lębork

Post autor: gucia » 25 gru 2010, 11:13

Zapodaj zdjęcie silni na bloku wybity.ka lub jeśli chcesz symbol masz pod trzecią świecą. Jak upewnosz się co do typu silnika to zaczniemy walczyć? :lol:

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 16:30

Jedyne napisy, które mam na silniku to:
Germany, jest także takie kółko w którym są liczby od 0 do 7 a w środku jest liczba 6.
Mam jeszcze numery na bloku silnika takie: 0261033730Q
Może ktoś pomóc ?? Plisss...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 17:12

Wrzuc zdjecie silnika zwłaszcza lewej strony koło filtra wtedy bezie wiadomo na 90% co masz.

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 17:44

ObrazekObrazek

To są dwa zdjęcia mojego silnika ;-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 17:57

Na moje to jest RU 75KM, NE nie ma tej "gruszki" zielonej po lewej stronie i filtra paliwa z prawej. PM to na pewno nie jest, inaczej wygląda dolot.

Jak to na 100% jest RU to współczuje osiągów w budzie B4 bo tam nawet 90KM sobie nie radzi ;-)

A oznaczenie silnika musi być na bloku, właśnie pod 3cią świecą, przeczyść to miejsce papierem ściernym bo może być brudne - jest oznaczenie i numer silnika zaraz pod łaczeniem bloku z głowica.

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 18:05

W papierach mam 90KM.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 18:08

Ale papiery masz pewnie od B4 i siedział tam seryjnie 2,0 ABT 90KM. Teraz masz coś zupełnie innego.

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 18:23

W papierach mam, że to składak. Buda jest z B4 a silnik z innego. Silnik mam 1.8 w papierach. A to nie jest ten PM silnik ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl