[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!
[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!
Witam wszystkich
Kupiłem Audi 80 B4 z silnikiem prawdopodobnie od B3, 4 cylindrowym 1.8 NE. Mam problem, gdyż na benzynie na zimnym silniku nie stoi na obrotach i ciężko wchodzi na obroty, a gdy już na nie wskoczy to szarpie i przerywa Na gazie znowu na zimnym silniku chodzi idealnie, a gdy silnik rozgrzeje się do temperatury 90 stopni to i na gazie zaczyna przerywać i szarpać. Byłem u gazownika, który regulował gaz i dalej to samo. Sprawdzałem wszędzie, nigdzie nie łapie lewego powietrza. Jedynie co to mam ułamany wężyk od podciśnienia, który idzie od zaworu zwrotnego do przyśpieszacza, ale to nie powinno przez to szarpać i przerywać. Pomiędzy pierwszą, a drugą świecą od maski nie ma podłączenia na masę i nawet nie wiem czy powinno być. Zmienione są świece na nowe, kable, palec i kopułka i nadal to samo... Przeglądałem już chyba wszystko i nie mam zielonego pojęcia. Nie mam też pieniędzy, żeby zmieniać części na chybił trafił, także potrzebuje waszej pomocy !!
Jestem tu nowy, także nie znam jeszcze forum, ale jeśli temat jest tam gdzie nie powinien to przepraszam :oops:
Kupiłem Audi 80 B4 z silnikiem prawdopodobnie od B3, 4 cylindrowym 1.8 NE. Mam problem, gdyż na benzynie na zimnym silniku nie stoi na obrotach i ciężko wchodzi na obroty, a gdy już na nie wskoczy to szarpie i przerywa Na gazie znowu na zimnym silniku chodzi idealnie, a gdy silnik rozgrzeje się do temperatury 90 stopni to i na gazie zaczyna przerywać i szarpać. Byłem u gazownika, który regulował gaz i dalej to samo. Sprawdzałem wszędzie, nigdzie nie łapie lewego powietrza. Jedynie co to mam ułamany wężyk od podciśnienia, który idzie od zaworu zwrotnego do przyśpieszacza, ale to nie powinno przez to szarpać i przerywać. Pomiędzy pierwszą, a drugą świecą od maski nie ma podłączenia na masę i nawet nie wiem czy powinno być. Zmienione są świece na nowe, kable, palec i kopułka i nadal to samo... Przeglądałem już chyba wszystko i nie mam zielonego pojęcia. Nie mam też pieniędzy, żeby zmieniać części na chybił trafił, także potrzebuje waszej pomocy !!
Jestem tu nowy, także nie znam jeszcze forum, ale jeśli temat jest tam gdzie nie powinien to przepraszam :oops:
Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 23:24 przez Jakubek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Silnik NE nie ma potencjometru przepustnicy . Czy na benzynie na zimnym silniku wyciągasz ssanie ? Możliwe , że przy przeróbce nie dołożyli manetki ssania . Oryginalnie jest niewiele poniżej stacyjki . Instalację gazową ustawiał na gorącym silniku ? Masz regulacje registrem czy silnikiem krokowym ( przepraszam za głupie pytanie , ale przy swapie silnika mogli pozostawić II generację LPG ) .
Witam, masz ten sam problem co ja.
Tylko ze moj silnik to JN tez mam ułamany wężyk pod podćiśnienia.
Podłącz go mi to dużo dało.
Sciągnij też kopułkę od rozdzieacza i palec, zobacz jak wyglądają Styki u mnie były zaśniedziałe.
Wyczyściłem je ale mam i zaczeła chodzić normalnie.
Tyle ze mam z nią znów problemy bo mam świece i kable wys. napięcia do wymiany.
Zobacz tez jak wyglądają Twoje odpal auto wieczorem gdzy jest ciemno, otwórz maskę i weź spryskiwacz taki jak pewnie masz w domu z płynem do mycia szyb.
Spryskaj przewody, jak bedą przeskakiwały iskierki to sa do wymiany.
Pozdrawiam
Tylko ze moj silnik to JN tez mam ułamany wężyk pod podćiśnienia.
Podłącz go mi to dużo dało.
Sciągnij też kopułkę od rozdzieacza i palec, zobacz jak wyglądają Styki u mnie były zaśniedziałe.
Wyczyściłem je ale mam i zaczeła chodzić normalnie.
Tyle ze mam z nią znów problemy bo mam świece i kable wys. napięcia do wymiany.
Zobacz tez jak wyglądają Twoje odpal auto wieczorem gdzy jest ciemno, otwórz maskę i weź spryskiwacz taki jak pewnie masz w domu z płynem do mycia szyb.
Spryskaj przewody, jak bedą przeskakiwały iskierki to sa do wymiany.
Pozdrawiam
Na moje to jest RU 75KM, NE nie ma tej "gruszki" zielonej po lewej stronie i filtra paliwa z prawej. PM to na pewno nie jest, inaczej wygląda dolot.
Jak to na 100% jest RU to współczuje osiągów w budzie B4 bo tam nawet 90KM sobie nie radzi
A oznaczenie silnika musi być na bloku, właśnie pod 3cią świecą, przeczyść to miejsce papierem ściernym bo może być brudne - jest oznaczenie i numer silnika zaraz pod łaczeniem bloku z głowica.
Jak to na 100% jest RU to współczuje osiągów w budzie B4 bo tam nawet 90KM sobie nie radzi
A oznaczenie silnika musi być na bloku, właśnie pod 3cią świecą, przeczyść to miejsce papierem ściernym bo może być brudne - jest oznaczenie i numer silnika zaraz pod łaczeniem bloku z głowica.