Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 20:04

Fighter001 pisze: w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment
Gov-mod temu zapobiegnie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 20:27

trepek pisze:
Fighter001 pisze: w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment
Gov-mod temu zapobiegnie.
Tak, bo doprowadzi do dezintegracji silnika <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 21:05

pawelrybak15 pisze:
trepek pisze:
Fighter001 pisze: w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment
Gov-mod temu zapobiegnie.
Tak, bo doprowadzi do dezintegracji silnika <ok>
Ehh... Co Ty wiesz? :-/
Nie będzie cieło dawki na wyższych obrotach i będzie użytek z dużego ciśnienia doładowania wielkiej lochy T3 na wyższych obrotach.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:09

No właśnie wiem, że Gover Mod powoduje że nie ma obcinania dawki, silnik sie lepiej wkręca, ale jest tutaj pewien haczyk :-P Otóż nie ma już odcinki i można łatwo przekręcić silnik <zly>
I właśnie z tego powodu ja nie ruszam już nic - to co jest teraz czasem mnie przeraża <ok>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 21:14

Gov moda napewno nie zrobie bo czasem na 3 przy wyprzedzanu lubie sie zapomniec :mrgreen: wiec to nie dla mnie. Tak jak bylo i bedzie to mysle wystarczajaco jak na ten silnik.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:20

Fighter001 pisze:Gov moda napewno nie zrobie bo czasem na 3 przy wyprzedzanu lubie sie zapomniec :mrgreen: wiec to nie dla mnie. Tak jak bylo i bedzie to mysle wystarczajaco jak na ten silnik.
<piwo>

Fighter001, Tobie też na 3ce jak jest mokra nawierzchnia potrafi zgubić trakcje ?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 gru 2010, 21:22

dajcie spokoj, zaprzal dmuchal prawie 2bary na holsecie w slabiutkie 1.6TD. T3 to mala popierdowka, zrobcie caly przelot pompe 10/11 to i bedzie wstawala od 2000rpm;) A wiecej niz 1,2b z T2 to nieporozumienie, co z boosta jak wydech zatkany przez wielkosc tej malutkiej sprezarki:)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:24

Hehe, Zaprzal to jest hardcorowiec nieprzeciętny, do dziś nie mogę pojąć tego jak to sie stało, że uszczelka pod głowicą mu nie wyfrunęła :mrgreen:
Wam to ciągle mało mocy, a tymczasem 1,1 bar i wywalona podkładka powodują, że auto sie zmienia nie do poznania :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 21:31

Oj podniecacie się pin boostem.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 21:31

Ja staram sie jezdzic tak zeby trakcji nie gubil na zadnym biegu a aktualnie to moj RA gubi olej :mrgreen:
Moim zdaniem najpierw trzeba doprowadzic motor do stanu ideolo a pozniej brac sie za grube modzenie bo moj setup po tygodniu jazdy juz nie robil na mnie wrazenia wiec w miare jedzenia apetyt rosnie i zawsze bedzie malo.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:35

trepek pisze:Oj podniecacie się pin boostem.
Trepek, nie mów że Ty nie zaczynałeś od tego i po próbie drogowej nie byłeś w szoku co się z silnikiem porobiło :-P Chyba każdy kto modzi swojego 1,6 Turbo D zaczął właśnie od tej plastikowej podkładki :mrgreen:
Tylko że jednemu to wystarczy (np mi w zupełności), a inny z kolei pośmiga tydzień i sobie pomyśli że może jednak coś więcej wymodzić i zaczynają sie kombinacje w postaci pomp 10mm, turbosprężarek od kombajna, ogromnych IC i nie wiadomo jeszcze czego :-)

:arrow: Fighter001, na szczęscie mój SB jest jeszcze w bdb kondycji i nie ma problemu z nadmiernym apetytem na olej albo z jego wyciekami :-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 gru 2010, 21:38

uszczelke bodajze z AAZ mial, a T3 naprawde jest malutka na 10mm juz blokowala wydech i przelocie...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:40

Ja jestem ciekaw jaki przyrost mocy w moim przypadku spowodowało wywalenie tego plastiku z LDA.
Jest on bardzo odczuwalny, ale faktycznie ile wynosi ? Naprawde nie moge się doczekać wiosny <zly>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 21:58

pawelrybak15 pisze:Chyba każdy kto modzi swojego 1,6 Turbo D zaczął właśnie od tej plastikowej podkładki
Ale nie każdy się tak tym podniecał i w co drugim poście o tym pisał. Proszę o trochę umiaru, bo nie są to osiągnięcia warte aż takiego o nich mówienia.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 gru 2010, 22:26

Gdybym miał jeszcze B3 to już bym się nie szczypał i pakował gov moda bo nieźle mnie to wkurzało że użytek z ciśnienia i dawki miałem jedynie do 3,5tyś obr. Obrotek miałem zamontowany więc strachu by nie było.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl