Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 20:04

Fighter001 pisze: w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment
Gov-mod temu zapobiegnie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 20:27

trepek pisze:
Fighter001 pisze: w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment
Gov-mod temu zapobiegnie.
Tak, bo doprowadzi do dezintegracji silnika <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 21:05

pawelrybak15 pisze:
trepek pisze:
Fighter001 pisze: w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment
Gov-mod temu zapobiegnie.
Tak, bo doprowadzi do dezintegracji silnika <ok>
Ehh... Co Ty wiesz? :-/
Nie będzie cieło dawki na wyższych obrotach i będzie użytek z dużego ciśnienia doładowania wielkiej lochy T3 na wyższych obrotach.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:09

No właśnie wiem, że Gover Mod powoduje że nie ma obcinania dawki, silnik sie lepiej wkręca, ale jest tutaj pewien haczyk :-P Otóż nie ma już odcinki i można łatwo przekręcić silnik <zly>
I właśnie z tego powodu ja nie ruszam już nic - to co jest teraz czasem mnie przeraża <ok>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 21:14

Gov moda napewno nie zrobie bo czasem na 3 przy wyprzedzanu lubie sie zapomniec :mrgreen: wiec to nie dla mnie. Tak jak bylo i bedzie to mysle wystarczajaco jak na ten silnik.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:20

Fighter001 pisze:Gov moda napewno nie zrobie bo czasem na 3 przy wyprzedzanu lubie sie zapomniec :mrgreen: wiec to nie dla mnie. Tak jak bylo i bedzie to mysle wystarczajaco jak na ten silnik.
<piwo>

Fighter001, Tobie też na 3ce jak jest mokra nawierzchnia potrafi zgubić trakcje ?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 gru 2010, 21:22

dajcie spokoj, zaprzal dmuchal prawie 2bary na holsecie w slabiutkie 1.6TD. T3 to mala popierdowka, zrobcie caly przelot pompe 10/11 to i bedzie wstawala od 2000rpm;) A wiecej niz 1,2b z T2 to nieporozumienie, co z boosta jak wydech zatkany przez wielkosc tej malutkiej sprezarki:)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:24

Hehe, Zaprzal to jest hardcorowiec nieprzeciętny, do dziś nie mogę pojąć tego jak to sie stało, że uszczelka pod głowicą mu nie wyfrunęła :mrgreen:
Wam to ciągle mało mocy, a tymczasem 1,1 bar i wywalona podkładka powodują, że auto sie zmienia nie do poznania :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 21:31

Oj podniecacie się pin boostem.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 21:31

Ja staram sie jezdzic tak zeby trakcji nie gubil na zadnym biegu a aktualnie to moj RA gubi olej :mrgreen:
Moim zdaniem najpierw trzeba doprowadzic motor do stanu ideolo a pozniej brac sie za grube modzenie bo moj setup po tygodniu jazdy juz nie robil na mnie wrazenia wiec w miare jedzenia apetyt rosnie i zawsze bedzie malo.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:35

trepek pisze:Oj podniecacie się pin boostem.
Trepek, nie mów że Ty nie zaczynałeś od tego i po próbie drogowej nie byłeś w szoku co się z silnikiem porobiło :-P Chyba każdy kto modzi swojego 1,6 Turbo D zaczął właśnie od tej plastikowej podkładki :mrgreen:
Tylko że jednemu to wystarczy (np mi w zupełności), a inny z kolei pośmiga tydzień i sobie pomyśli że może jednak coś więcej wymodzić i zaczynają sie kombinacje w postaci pomp 10mm, turbosprężarek od kombajna, ogromnych IC i nie wiadomo jeszcze czego :-)

:arrow: Fighter001, na szczęscie mój SB jest jeszcze w bdb kondycji i nie ma problemu z nadmiernym apetytem na olej albo z jego wyciekami :-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 gru 2010, 21:38

uszczelke bodajze z AAZ mial, a T3 naprawde jest malutka na 10mm juz blokowala wydech i przelocie...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 21:40

Ja jestem ciekaw jaki przyrost mocy w moim przypadku spowodowało wywalenie tego plastiku z LDA.
Jest on bardzo odczuwalny, ale faktycznie ile wynosi ? Naprawde nie moge się doczekać wiosny <zly>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 21:58

pawelrybak15 pisze:Chyba każdy kto modzi swojego 1,6 Turbo D zaczął właśnie od tej plastikowej podkładki
Ale nie każdy się tak tym podniecał i w co drugim poście o tym pisał. Proszę o trochę umiaru, bo nie są to osiągnięcia warte aż takiego o nich mówienia.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 gru 2010, 22:26

Gdybym miał jeszcze B3 to już bym się nie szczypał i pakował gov moda bo nieźle mnie to wkurzało że użytek z ciśnienia i dawki miałem jedynie do 3,5tyś obr. Obrotek miałem zamontowany więc strachu by nie było.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl