Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Problem z opbrotami na gazie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
tony23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 01 sie 2007, 00:39
Lokalizacja: Garwolin

[b4 2.0 ABT] Problem z opbrotami na gazie

Post autor: tony23 » 01 sie 2007, 00:48

Mam problem z ustawieniem wolnych obrotow na gazie. Raz duze raz male. Membrany i filterek wymienione i dalej to samo. Prosilbym o porade co to moze byc bo juz sam nie wiem
Ostatnio zmieniony 01 sie 2007, 14:47 przez tony23, łącznie zmieniany 1 raz.
czpilo

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 01 sie 2007, 09:06

Najprawdopodobniej silniczek krokowy szwankuje...

wolq

Post autor: wolq » 01 sie 2007, 10:31

Zastrzyk WD-40 zregeneruje silniczek krokowy na troche.
A najlepiej jest wyjąć go i przemyć w benzynie ekstrakcyjnej lub choćby ropie. To zdecydowanie poprawi jego parametry i przedewszystkim przedłuży mu jeszcze żywotność na trochę.

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 02 sie 2007, 15:49

Prawdopodobnie zawiesza ci sie silniczek krokowy, nie myj czasami calego w ropie, bo silniki ABT maja inne silniczki krokowe niz ABK, mozesz go zdjac, rozebrac plastikowa obudowe i poogladac czy nigdzie sie tam nie zacina, mozesz uzywac 6V zasilacza do wlaczania silniczka i jego wysuwania i wsuwania.
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

Awatar użytkownika
michal197609
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 28 kwie 2007, 23:31
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: michal197609 » 04 sie 2007, 23:45

Najlepiej najpierw podepnij Niunie pod komputer, czy łapie błędy z silniczka krokowego. Będziesz pewny czy to on. Jeśli tak to najlepiej go wymienić na nowy. Po czyszczeniu pochodzi ze dwa miechy i z powrotem to samo. Z używanym też różnie może być. Ja właśnie założyłem nowy oryginalny - 296,- zł. Mimo ceny jaka ulga! Znów niunia bzyczy jak należy!
Michał

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 05 sie 2007, 21:21

Panowie, wszystko cacy. Tylko, że jakby to była wina silniczka krokowego od nastawnika przepustnicy (innego w układzie zasilania benzyną nie ma w ABT) to falujące obroty, czy też wariujące byłyby również na benzynie. A autor wątku nic o tym nie wspomina. Wnioskuję z tego, że na benie jest wszystko ok. i problem leży po stronie instalacji LPG, bo kłopoty są na LPG.
Tony jaka to generacja instalacji? I czy II. Jak nie wiesz jak to rozpoznać, to zapraszam do działu download na małą lekturkę artykułu na temat LPG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga