

Skuciok, czyżbym Ci przez pomyłkę nie posłał tej wersji VAG-a? Jeśli nie to daj znać.
Wszystko się zgadza . Nowsze sterowniki mają konfiguracje pinów 45/68, natomiast starsze miały tylko 35 pinów. Wtyk jest zupełnie inny.Danek pisze:Obawiam się, że podmiana nie wchodzi w grę bo te nowsze ECU mają więcej pinów (wg autodaty). Chyba, że się mylę to niech mnie ktoś oświeci :?:
Ale rzeczywiście nowsze kompy zaczęli wkładać w 93 roku.
Skuciok:
jakiego masz vaga? jeśli od Viaken'a i jest na USB >>taki<<
no to podejrzewam że nie będziesz się nim w stanie połączyć z dieslem, po prostu to nie działa, diesle w audi mają zdaje się sterowniki bosha i one nie gadają z vagami na usb, trzeba będzie zakupić takiego co gada, i jest to zdaje się wersja na Com'a, musisz się osobiście dopytać o takiego vaga którym dasz rade się połączyć z dieslem.
jeśli to nie to co pisze to sprawdź czy masz dobrze poinstalowane sterowniki, sprawdź w oprogramowaniu opcje czy dobrym comem się łączysz, sprawdź w managerze urządzeń na którym porcie zainstalował ci się vag, więcej mi do głowy nie przychodzi
Adi202:
Viaken robi bardzo dobre interfejsy i ten z Twojego linku powinien działać bez problemu chyba, że jak już stwierdziłeś jest źle zainstalowany. Co do sterowników silnika w Audi, to wszystkie są produkowane przez Bosch'a i nie stanowi to czy jest to diesel czy benzyna.
Obecnie używam interfejs pod com z pojedyńczą linią K i działa mi bez problemu, ale fejsem na USB też nawiązałem komunikację. Trzeba tylko w adapterze OBD2/OBD1 połączyć linię K z L.
pzdr
Skuciok:jak to zrobić?Adi202 pisze: Trzeba tylko w adapterze OBD2/OBD1 połączyć linię K z L.
temu piszę o dieslu bo próbowałem podpiąć 1Z-ta z B4 (1,9 TDI 90 PS) i fejsem na usb i się nie udało (oprogramowanie vag 3.11.2), każdą benzynę bez problemu. Łącząc linie k i l uda się połączyć ze sterownikiem 1Z-ta?
Adi202:Dokładnie tak. W moim fejsie są dwie linie, a i tak są zwarte ze sobą.Skuciok pisze: Łącząc linie k i l uda się połączyć ze sterownikiem 1Z-ta?
pozdrawiam