Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 16 sty 2011, 14:39

chmiel25, nic straconego moge Ci odsprzedac moje quattro lub tez mozemy sie zamienic:D

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 16 sty 2011, 14:50

konrad81 pisze:chmiel25, nic straconego moge Ci odsprzedac moje quattro lub tez mozemy sie zamienic:D
Musze poważnie przemyśleć tą oferte <lol> ale musisz wiedzieć że bedzie cię objezdzac kazde 1.8 jn z nowym olejem <rotfl>

<rotfl>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 sty 2011, 13:31

Nie pisałem o jednej ważnej sprawie tzn. spalaniu. Średnio auto pali 12 - 13 l gazu, na długiej trasie przy 90 - 100 km/h udało mi się zejść do 9,5 l a max 15,5l. W zimę średnie spalanie jest na poziomie 11l.

pajak16k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:08
Lokalizacja: Mława

Post autor: pajak16k » 28 sty 2011, 17:03

Panowie w moim ABT szykuje się zmiana oleju i filtrów, zmiana świec i przewodów oraz ustawienie zbierznosci..... mam nadzieje ze po wymianach też dojdę do magicznej cyfry 6.8s /100km/h hehehe:D :-P


Żeby sny były rzeczywistością - żyło by sie w większym szczęściu:D:D

Awatar użytkownika
krzysiek avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:45

Post autor: krzysiek avant » 25 lut 2011, 00:41

No proszę. Niezła Modyfikacja. Podoba mnie się.
Mam pytanko odnośnie odpalania tego auta- jak długo trzeba rozrusznikiem kręcić- jak to wypada w porównaniu z serią?
Szacuneczek za pomysł. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 26 lut 2011, 01:04

Ale szydera panowie, no ale te magiczne 6 sekund z 1.8 bez przeróbek Was usprawiedliwia. :mrgreen: Deufso nie wiem naprawde czy Ty to na poważnie piszesz? Mam nadzieję że to tylko jakieś wyrafinowane jaja hehe. Dyć to je o połowe lepiej niż z fabryki :-) A dla Turbofina szacun.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 26 lut 2011, 17:58

takich bajkopisarzy powinno sie banować...bo z forum robi sie dno, jak ktos wejdzie i poczyta ze 1.8 robi ponizej 7 sekund do setki to...żal sie robi

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 lut 2011, 18:10

kuba2955 pisze:takich bajkopisarzy powinno sie banować
Podobnie jak większosć tych z tematu o spalaniu.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 01 mar 2011, 18:43

krzysiek avant pisze:No proszę. Niezła Modyfikacja. Podoba mnie się.
Mam pytanko odnośnie odpalania tego auta- jak długo trzeba rozrusznikiem kręcić- jak to wypada w porównaniu z serią?
Szacuneczek za pomysł. Pozdrawiam
Gdy były temperatury dodatnie nie było problemu z odpalaniem, auto dobrze paliło na gazie jak i na benzynie natomiast pojawił sie problem w zimę. Paliwo ciężko odparowuje w ujemnych temperaturach i dodatkowo się skrapla co utrudnia tworzenie mieszanki. Rozwiązałem problem rozruchu doprowadzając dodatkową dawkę paliwa bezpośrednio do kolektora ssącego. Zamontowałem dodatkowy elektrozawór paliwowy, który otwieram tylko przy rozruchu. Podczas kręcenia rozrusznikiem otwieram dodatkowy dopływ paliwa do momentu aż silnik zacznie pracować, następnie odcinam dopływ paliwa, żeby nie zalać silnika. Na chwile obecna auto zapala nawet przy -25 stopniach. :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzysiek avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:45

Post autor: krzysiek avant » 01 mar 2011, 21:14

Kolego "turbofin" widzę że wyznajesz zasadę : Jak nie możesz od przodu to próbuj tyłem do przodu :-) . I dobrze. Proste a działa. Podoba mi sie podejście do sprawy.
Na marginesie ---auto tylko dla Ciebie , bo nikt inny go nie odpali :-P pozdrawiam <ok>

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 26 mar 2011, 10:45

turbofin, mam pytanko strzeliło ci to już kiedyś ????
weź zrób więcej fotek o ile da rade bo widzę ze nie bardzo masz gdzie wcisnąć aparat

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 26 mar 2011, 15:26

Sam nie wiem co o tym mam myslec , zwlasza ze wiem ile mozna z takiego 1.8 , jest taki niepisany + w tej modyfikacji GAZ! Gaz ma 104-110 oktan i tu jest roznca w stosunku do benzynki dlatego stuku nie lapie i moc taka duza , na reduktorze max wkrecil okta jest to mozna dawac doladowanie . Ciekawe to.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 26 mar 2011, 20:38

Mam pomysł robimy zrzutę i wysyłamy kolegę na hamownie bo tyle stron bicia piany a nikt nawet nie wie czy to serie trzyma a co dopiero coś na +. Co wy na to :?: :!:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 mar 2011, 22:06

Nieeee, bo tu sami internetowi teoretycy sie wypowiadali w temacie w tym ja :lol: , i jednym wychodziło ze robi 100kę w mniej niz 8s na seryjnych gratach w silniku, a inni mówili ze to niemożliwe. Wiec żyjmy w błogiej nieświadomości, to w końcu tylko kolejne stare audi :lol:

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 mar 2011, 19:25

Kwietniu pisze:turbofin, mam pytanko strzeliło ci to już kiedyś ????
weź zrób więcej fotek o ile da rade bo widzę ze nie bardzo masz gdzie wcisnąć aparat
Nigdy nie miałem wystrzału.

To fakt, że nie ma wykresu z hamowni i nie wiemy dokładnie ile ma KM. Miałem wybrać się na hamownię, ale znalazłem pracę 300km od miejsca zamieszkania i pracuję od rana do wieczora więc nie mam na to czasu.

Jest kilka rozwiązań, które chciałbym poprawić i do końca nie jest tak jak powinno być, ale dla mnie najważniejsze jest, że działa :-D

[ Dodano: 2011-03-28, 20:07 ]
GerB3 pisze:Nieeee, bo tu sami internetowi teoretycy sie wypowiadali w temacie w tym ja :lol: , i jednym wychodziło ze robi 100kę w mniej niz 8s na seryjnych gratach w silniku, a inni mówili ze to niemożliwe. Wiec żyjmy w błogiej nieświadomości, to w końcu tylko kolejne stare audi :lol:
Pisać dużo można, ale ja mam to potwierdzone filmikiem, ale dla niedowiarków może to być sfałszowane a i wykres jak by był to mógłby być fałszywy także zostawmy to do własnej opinii.

Dziwi mnie twoje podejście GerB3, że to kolejne stare audi, pasjonat takiego podejścia nie ma a myślałem, że Ty nim jesteś. Każdy z nas koledzy ma zapewne jakiś sentyment do swojego auta i nie jest ono tylko starą kupą żelastwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl